Ik zeg 1-0quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Laat ik positief doen, 2-1 voor ajax.
Anders is het CL avontuur meteen al afgelopen.
Odds voor Ajax zijn flink gezakt sinds gisteren ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Haha, er wordt zoveel op Ajax gewed dat de noteringen automatisch dalen.
Ik wed tegenwoordig niet meer op PSV, veiliger om op Ajax te wedden, maar vanavond ik weet het niet, Stekelenburg kan ze niet meer redden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Haha, er wordt zoveel op Ajax gewed dat de noteringen automatisch dalen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
hoi
Zo magertjes maar? Jij was toch van mening dat dit Ajax in staat is om de CL te winnen?
dat kan nooit op tegen de sfeer in het stadionquote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Op tv wordt alles duidelijk in beeld gebracht, althans 95% dan
Nagenoeg uitverkocht zei Toine.quote:
QFTquote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat kan nooit op tegen de sfeer in het stadion
Paar honderd kaarten over.quote:
Ik hoop echt dat Lyon gelijk 1 maakt.quote:
Eerst Lyon scoren, dan de erfenis via live wedden op Ajax, en dan Ajax winnen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Lyon gelijk 1 maakt.
Wil wel dat Ajax wint, maar wil ff dat mensen die Lyon onderschatten ff hun mond laten houden.
Hahahaha nee, maar meer om de reacties te zien.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerst Lyon scoren, dan de erfenis via live wedden op Ajax, en dan Ajax winnen?
Nee heel Frankrijk is kut.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Je mag hier toch ook voor Lyon zijn??
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik twijfel, ik kijk altijd beneden op de grote TV voetbal, maar soms is ook leuk om ajaciedjes te plagenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Alleen USA voor jou.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee heel Frankrijk is kut.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.
Is die niet voor Real ofso vanavond?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.
Beetje sfeer houden in het topicquote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik kijk altijd beneden op de grote TV voetbal, maar soms is ook leuk om ajaciedjes te plagenmaarja met al die nieuwe regels ....
Misschien ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is die niet voor Real ofso vanavond?
Hoezo ze hebben er al 3quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Ajax heeft echt een nieuwe linksback nodig.
Serieus?!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was zenuwachtiger voor 15 mei
Uiteraardquote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
hoaxquote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Ascendancy het volgende:
Ajax 100% balbezit tot nu toe!!!
Inderdaad. Hij wordt alleen maar opgesteld omdat het anders helemaal zonde isquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doei Portugeesje. Moet je niet Benfica aanhangen?
En zo''n matige spits als Sigthorsson staat in de basis? Die de Boer snapt er echt niet veel vanquote:
Niks nieuws aan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik kijk altijd beneden op de grote TV voetbal, maar soms is ook leuk om ajaciedjes te plagenmaarja met al die nieuwe regels ....
hoi Trollquote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
En zo''n matige spits als Sigthorsson staat in de basis? Die de Boer snapt er echt niet veel van
Wie is hier anti dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappig hoe iedereen anti-ajax is zelfs Europees.
Iedereen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
even verbeterdquote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grappig kinderachtig hoe iedereen anti-ajax is zelfs Europees.
Waarom zou je tijdens europese wedstrijden niet anti zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor het Nederlandse voetbal uiteraard.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom zou je tijdens europese wedstrijden niet anti zijn.
Terwijl de rest van het jaar anti bent
Zolang Ajax europees speelt is het goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor het Nederlandse voetbal uiteraard.
In CM04 ja.quote:
Voor die punten is het belangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor het Nederlandse voetbal uiteraard.
Weer lekker kut zoals gewoonlijk, dus ik ga me hier afreagerenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Hé Snuf. Jij ook hier.
Hoe is het met Sparta?
Aardig wat knaken verloren vorige week door die kutclub van jequote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weer lekker kut zoals gewoonlijk, dus ik ga me hier afreageren
Stap dan over naar Feyenoord, Ligt niet ver van sparta. kan je meer halen/quote:Op woensdag 14 september 2011 20:50 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weer lekker kut zoals gewoonlijk, dus ik ga me hier afreageren
EENSCHquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stap dan over naar Feyenoord, Ligt niet ver van sparta. kan je meer halen/
Ja goed, ik ga er niet meer woorden aan vuil maken want ik ben veel gewend maar ik heb zelden in mijn leven een ploeg zo dramatisch zien voetballen als Sparta bij vlagen afgelopen vrijdagquote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Aardig wat knaken verloren vorige week door die kutclub van je
die doen wel een beetje meer dan alleen OV ...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Worden die kut fransen gesponsord door dat kut OV bedrijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |