Ik wel en dat is meestal een goed teken want als ik niet nerveus ben gaat het vaker mis dan goedquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef msnk het volgende:
Niet eens een beetje zenuwachtig. Kat in t bakkie.
Hoeveel krijg je dan? 80k?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef YazooW het volgende:
51k bezoekers, uitverkocht.
Het wordt tijd voor die derde ring.
[ afbeelding ]
Denk dat ze eerder een nieuw stadion zullen neerknallen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
pff, geen idee. heb wel eens ergens gelezen dat het mogelijk is om zoiets te bouwen
stadion is al lelijk genoegquote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef YazooW het volgende:
51k bezoekers, uitverkocht.
Het wordt tijd voor die derde ring.
[ afbeelding ]
Ja ehhhh ik snjap ook niet wat PSJV in de Sjampius Liek doet...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef YazooW het volgende:
Ben benieuwd wat Fredje Rutten hier nou gezegd zou hebben...
Gaan we nooit te weten komenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef YazooW het volgende:
Ben benieuwd wat Fredje Rutten hier nou gezegd zou hebben...
vraag het strootmanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Als aanvaller voor RKC spelen en een half jaar later een champions league wedstrijd spelen. Hoe snel kan het gaan.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we nooit te weten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |