quote:Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef Ascendancy het volgende:
1-3. Ajax incasseert te makkelijk goals en het scorend vermogen is te matig om door een club als Lyon heen te komen.
dit, alleen staat het er nu eronder. Wat een verschil!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Die regels zijn er altijd al geweest.
Dan zou elke Ajacied een euro moeten inzetten op CL winst. Die mis je toch niet en als Ajax wint, dan win je dubbel en kun je veel bier drinken voor gratis.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de vraag niet.
[..]
250 x
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan zou elke Ajacied een euro moeten inzetten op CL winst. Die mis je toch niet en als Ajax wint, dan win je dubbel en kun je veel bier drinken voor gratis.
Of 1000 euro, als je dat kunt missen. Of 4000, dan ben je straks miljonair. Op de beurs verdampt het sowieso.![]()
Over de beurs gesproken: als elke Ajacied 1000 euro inzet op CL winst, en het is straks zover, dan kunnen de fans samen Ajax van de beurs halen. Zomaar een (bijzonder realistisch) idee..
Ja, wat vaak betekent dat ze er meer op gaan controleren en modden -.-. Anyway, ik ga naar de ARena bb.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dit, alleen staat het er nu eronder. Wat een verschil!
Ik hoop dat ze hard schreeuwen vanavond. Dat vind ik altijd mooi: als ze hard schreeuwen in een stadion. Weet iemand of er nog (supergrote geheime) sfeeracties en spandoeken zijn?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat vaak betekent dat ze er meer op gaan controleren en modden -.-. Anyway, ik ga naar de ARena bb.
Ze zijn nog slechter dan VVV, makkie dus!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd niet zo op de hoogte van Lyon at the moment. Ik heb dit seizoen alleen één samenvatting gezien van ze dus geen idee hoe sterk die nog zijn.
Gewoon, zoals Ajax altijd gewoon wint van Franse ploegen?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:42 schreef horned_reaper het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen met 2 - 1
Precies! ^^quote:Op woensdag 14 september 2011 18:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gewoon, zoals Ajax altijd gewoon wint van Franse ploegen?
Jaaaaaaaaaa, dat gaan we doen! Goed idee gap, bedankt!!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan zou elke Ajacied een euro moeten inzetten op CL winst. Die mis je toch niet en als Ajax wint, dan win je dubbel en kun je veel bier drinken voor gratis.
Of 1000 euro, als je dat kunt missen. Of 4000, dan ben je straks miljonair. Op de beurs verdampt het sowieso.![]()
Over de beurs gesproken: als elke Ajacied 1000 euro inzet op CL winst, en het is straks zover, dan kunnen de fans samen Ajax van de beurs halen. Zomaar een (bijzonder realistisch) idee..
Bij mij hetzelfde. Hopelijk komt Anita er direct in de tweede helft in.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:42 schreef horned_reaper het volgende:
Ajax mag Anita er best in gooien vanavond!
Ik heb altijd het idee dat Anita veel meer kan dat vaak van hem gedacht wordt.....
Ik wel en dat is meestal een goed teken want als ik niet nerveus ben gaat het vaker mis dan goedquote:Op woensdag 14 september 2011 20:13 schreef msnk het volgende:
Niet eens een beetje zenuwachtig. Kat in t bakkie.
Hoeveel krijg je dan? 80k?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef YazooW het volgende:
51k bezoekers, uitverkocht.
Het wordt tijd voor die derde ring.
[ afbeelding ]
Denk dat ze eerder een nieuw stadion zullen neerknallen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
pff, geen idee. heb wel eens ergens gelezen dat het mogelijk is om zoiets te bouwen
stadion is al lelijk genoegquote:Op woensdag 14 september 2011 20:19 schreef YazooW het volgende:
51k bezoekers, uitverkocht.
Het wordt tijd voor die derde ring.
[ afbeelding ]
Ja ehhhh ik snjap ook niet wat PSJV in de Sjampius Liek doet...quote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef YazooW het volgende:
Ben benieuwd wat Fredje Rutten hier nou gezegd zou hebben...
Gaan we nooit te weten komenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef YazooW het volgende:
Ben benieuwd wat Fredje Rutten hier nou gezegd zou hebben...
vraag het strootmanquote:Op woensdag 14 september 2011 20:29 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Als aanvaller voor RKC spelen en een half jaar later een champions league wedstrijd spelen. Hoe snel kan het gaan.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaan we nooit te weten komen
Ik zeg 1-0quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
Laat ik positief doen, 2-1 voor ajax.
Anders is het CL avontuur meteen al afgelopen.
Odds voor Ajax zijn flink gezakt sinds gisteren ja.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Haha, er wordt zoveel op Ajax gewed dat de noteringen automatisch dalen.
Ik wed tegenwoordig niet meer op PSV, veiliger om op Ajax te wedden, maar vanavond ik weet het niet, Stekelenburg kan ze niet meer redden.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Haha, er wordt zoveel op Ajax gewed dat de noteringen automatisch dalen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
hoi
Zo magertjes maar? Jij was toch van mening dat dit Ajax in staat is om de CL te winnen?
dat kan nooit op tegen de sfeer in het stadionquote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Op tv wordt alles duidelijk in beeld gebracht, althans 95% dan
Nagenoeg uitverkocht zei Toine.quote:
QFTquote:Op woensdag 14 september 2011 20:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat kan nooit op tegen de sfeer in het stadion
Paar honderd kaarten over.quote:
Ik hoop echt dat Lyon gelijk 1 maakt.quote:
Eerst Lyon scoren, dan de erfenis via live wedden op Ajax, en dan Ajax winnen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Lyon gelijk 1 maakt.
Wil wel dat Ajax wint, maar wil ff dat mensen die Lyon onderschatten ff hun mond laten houden.
Hahahaha nee, maar meer om de reacties te zien.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerst Lyon scoren, dan de erfenis via live wedden op Ajax, en dan Ajax winnen?
Nee heel Frankrijk is kut.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Je mag hier toch ook voor Lyon zijn??
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik twijfel, ik kijk altijd beneden op de grote TV voetbal, maar soms is ook leuk om ajaciedjes te plagenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Alleen USA voor jou.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee heel Frankrijk is kut.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.
Is die niet voor Real ofso vanavond?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.
Beetje sfeer houden in het topicquote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik kijk altijd beneden op de grote TV voetbal, maar soms is ook leuk om ajaciedjes te plagenmaarja met al die nieuwe regels ....
Misschien ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is die niet voor Real ofso vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |