Ik hoop echt dat Lyon gelijk 1 maakt.quote:
Eerst Lyon scoren, dan de erfenis via live wedden op Ajax, en dan Ajax winnen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Lyon gelijk 1 maakt.
Wil wel dat Ajax wint, maar wil ff dat mensen die Lyon onderschatten ff hun mond laten houden.
Hahahaha nee, maar meer om de reacties te zien.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eerst Lyon scoren, dan de erfenis via live wedden op Ajax, en dan Ajax winnen?
Nee heel Frankrijk is kut.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Je mag hier toch ook voor Lyon zijn??
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Ik twijfel, ik kijk altijd beneden op de grote TV voetbal, maar soms is ook leuk om ajaciedjes te plagenquote:Op woensdag 14 september 2011 20:41 schreef mrstylo het volgende:
Alleen USA voor jou.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee heel Frankrijk is kut.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.
Is die niet voor Real ofso vanavond?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ligt eraan of jojoortje vanavond modereert.
Beetje sfeer houden in het topicquote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik twijfel, ik kijk altijd beneden op de grote TV voetbal, maar soms is ook leuk om ajaciedjes te plagenmaarja met al die nieuwe regels ....
Misschien ookquote:Op woensdag 14 september 2011 20:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is die niet voor Real ofso vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |