quote:De laatste triomf op een eerste CL-speeldag dateert van 2002/03, toen Ajax thuis met 2-1 won van... Olympique Lyon.
Psvquote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef JaafkeGB het volgende:
2-1 ajax maar kansloos in stade gerland
vanavond zijn de Afwezigen Lisandro (enkel), Cris (hamstring), Tafer (voet), Ederson (knie), Gourcuff (enkel).
dus ajax, zet hem op maak je moe.. voor zondag
anders doe je de tv uit?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aldus een boertje
Ik (hoop) denk 1-1
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Lisandro Lopez. Onthoud die naam. Gaat het verschil maken vanavond.![]()
Uitslag: 1-3.
Edit: oh, okee. Niet dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef JaafkeGB het volgende:
2-1 ajax maar kansloos in stade gerland
vanavond zijn de Afwezigen Lisandro (enkel), Cris (hamstring), Tafer (voet), Ederson (knie), Gourcuff (enkel).
dus ajax, zet hem op maak je moe.. voor zondag
Speelt niet, dus gaat het verschil niet maken, dus zal Sulejmani het verschil maken. 3-1.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Lisandro Lopez. Onthoud die naam. Gaat het verschil maken vanavond.![]()
Uitslag: 1-3.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aldus een boertje
Ik (hoop) denk 1-1
Dat vind ik prima, maar ik ben bang dat Lyon wint. Ik heb ze even bestudeerd (was een beetje kwijt wie daar tegenwoordig speelt) en ik schat de krachtsverhouding op 60/40 in het voordeel van Lyon.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelt niet, dus gaat het verschil niet maken, dus zal Sulejmani het verschil maken. 3-1.
Idd, was jij niet degene die er nog vertrouwen in had tegen Benfica?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat vind ik prima, maar ik ben bang dat Lyon wint. Ik heb ze even bestudeerd (was een beetje kwijt wie daar tegenwoordig speelt) en ik schat de krachtsverhouding op 60/40 in het voordeel van Lyon.
1-3. 1 goaltje voor Sulejmani.
Wel lief trouwens, dat grenzeloze optimisme van sommigen hier.
Ze missen belangrijke spelers, maar hebben nog zat kwaliteit op het veld staan. De keeper van OL is een eindbaas bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat vind ik prima, maar ik ben bang dat Lyon wint. Ik heb ze even bestudeerd (was een beetje kwijt wie daar tegenwoordig speelt) en ik schat de krachtsverhouding op 60/40 in het voordeel van Lyon.
1-3. 1 goaltje voor Sulejmani.
Wel lief trouwens, dat grenzeloze optimisme van sommigen hier.
Mea culpa, kwadraat. Ik dacht dat mijn research in orde was, stond vanochtend opeens de politie voor de deur. Het zal de druk zijn om aansprekende onderzoeksresultaten te publiceren...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef JaafkeGB het volgende:
lees mijn post eens huff, die speelt niet mee!
Ik achtte Twente niet kansloos. Ik acht Ajax ook zeker niet kansloos, ik geef ze 40% kans op een resultaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, was jij niet degene die er nog vertrouwen in had tegen Benfica?
Jippiequote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[ afbeelding ]
vlaggetjes zijn er klaar voor
quote:Boilesen ziet droom uitkomen tegen Lyon
Nicolai Boilesen maakte vorig seizoen zijn debuut in de Eredivisie, woensdagavond maakt hij voor het eerst zijn opwachting in de Champions League. De Deense international kijkt uit naar het duel met Olympique Lyon.
"Als ik speel, thuis nog wel, dan is dat iets heel speciaals", zegt Boilesen in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Ik kijk vanaf mijn zesde al Champions League. Het is een droom die uitkomt."
Boilesen is niet de enige debutant in de ploeg van Ajax-trainer Frank de Boer. Naast de linksback maken ook Kenneth Vermeer, Derk Boerrigter en Kolbeinn Sigthórsson voor het eerst hun opwachting in het meest prestigieuze voetbaltoernooi van Europa.
voetbalprimeur.nl
Dan kopt Cris er wel een binnen via een corner.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Lisandro heeft een gekneusde binnenstebuitenband. Lek ook.
Doet ook niet mee. Lyon heeft al aangegeven op de counter te gaan spelen en Gomis is nog iets beter dan Musaquote:Op woensdag 14 september 2011 16:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan kopt Cris er wel een binnen via een corner.
valt echt vies tegen, bij Unibet krijg je maar 2.35quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat krijg ik terug als ik nu inzet op CL-winst Ajax? 500 keer mijn inleg?
Dat is gestoord.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
valt echt vies tegen, bij Unibet krijg je maar 2.35
Daarom ook geld inzetten op Lyon....dan heb ik sowieso een leuke avond! (tenzij ze gelijkspelen natuurlijk)quote:
Volgens mij snap je de vraag niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
valt echt vies tegen, bij Unibet krijg je maar 2.35
250 xquote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat krijg ik terug als ik nu inzet op CL-winst Ajax? 500 keer mijn inleg?
Ja precies. Zelf 2 of 3 keer scoren zal mooi zijn en dan ook nog de nul houden, dat geeft hoop voor zondag tegen Psv.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:56 schreef Kuhly het volgende:
Denk 1-1
Maar ik hoop gewoon op 2-0. Gewoon die 0 houden een keer.
huh? bij unibet krijg je maar 2.35 x je inleg...dus niet 500x of wat dan ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de vraag niet.
[..]
250 x
Klinkt prima.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:58 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja precies. Zelf 2 of 3 keer scoren zal mooi zijn en dan ook nog de nul houden, dat geeft hoop voor zondag tegen Psv.
Ajax wint van Lyon met leuk voetbal
CL winst, dus niet alleen deze wedstrijd tegen Lyon.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:00 schreef The_Groove het volgende:
[..]
huh? bij unibet krijg je maar 2.35 x je inleg...dus niet 500x of wat dan ook.
kortom een vrij lage notering.
Mwa als je in dit topic zegt 'cl winst' dan denk ik automatische aan deze wedstrijd :pquote:Op woensdag 14 september 2011 17:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
CL winst, dus niet alleen deze wedstrijd tegen Lyon.
Jojoortje, wedden?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, hoezo staan er steeds regels onder de CL topicsWat is VBL voor dictatuur geworden zeg.
Stel je niet aan. Die regels zijn er altijd al geweest.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, hoezo staan er steeds regels onder de CL topicsWat is VBL voor dictatuur geworden zeg.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef Ascendancy het volgende:
1-3. Ajax incasseert te makkelijk goals en het scorend vermogen is te matig om door een club als Lyon heen te komen.
dit, alleen staat het er nu eronder. Wat een verschil!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Die regels zijn er altijd al geweest.
Dan zou elke Ajacied een euro moeten inzetten op CL winst. Die mis je toch niet en als Ajax wint, dan win je dubbel en kun je veel bier drinken voor gratis.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de vraag niet.
[..]
250 x
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan zou elke Ajacied een euro moeten inzetten op CL winst. Die mis je toch niet en als Ajax wint, dan win je dubbel en kun je veel bier drinken voor gratis.
Of 1000 euro, als je dat kunt missen. Of 4000, dan ben je straks miljonair. Op de beurs verdampt het sowieso.![]()
Over de beurs gesproken: als elke Ajacied 1000 euro inzet op CL winst, en het is straks zover, dan kunnen de fans samen Ajax van de beurs halen. Zomaar een (bijzonder realistisch) idee..
Ja, wat vaak betekent dat ze er meer op gaan controleren en modden -.-. Anyway, ik ga naar de ARena bb.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dit, alleen staat het er nu eronder. Wat een verschil!
Ik hoop dat ze hard schreeuwen vanavond. Dat vind ik altijd mooi: als ze hard schreeuwen in een stadion. Weet iemand of er nog (supergrote geheime) sfeeracties en spandoeken zijn?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat vaak betekent dat ze er meer op gaan controleren en modden -.-. Anyway, ik ga naar de ARena bb.
Ze zijn nog slechter dan VVV, makkie dus!quote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd niet zo op de hoogte van Lyon at the moment. Ik heb dit seizoen alleen één samenvatting gezien van ze dus geen idee hoe sterk die nog zijn.
Gewoon, zoals Ajax altijd gewoon wint van Franse ploegen?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:42 schreef horned_reaper het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen met 2 - 1
Precies! ^^quote:Op woensdag 14 september 2011 18:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Gewoon, zoals Ajax altijd gewoon wint van Franse ploegen?
Jaaaaaaaaaa, dat gaan we doen! Goed idee gap, bedankt!!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan zou elke Ajacied een euro moeten inzetten op CL winst. Die mis je toch niet en als Ajax wint, dan win je dubbel en kun je veel bier drinken voor gratis.
Of 1000 euro, als je dat kunt missen. Of 4000, dan ben je straks miljonair. Op de beurs verdampt het sowieso.![]()
Over de beurs gesproken: als elke Ajacied 1000 euro inzet op CL winst, en het is straks zover, dan kunnen de fans samen Ajax van de beurs halen. Zomaar een (bijzonder realistisch) idee..
Bij mij hetzelfde. Hopelijk komt Anita er direct in de tweede helft in.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:42 schreef horned_reaper het volgende:
Ajax mag Anita er best in gooien vanavond!
Ik heb altijd het idee dat Anita veel meer kan dat vaak van hem gedacht wordt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |