Nee. Ik denk dat Man United na de 0-4 niet 100% meer gaat, en benfica scoort geen tegendoelpuntenquote:
Aldus een boertjequote:
quote:De laatste triomf op een eerste CL-speeldag dateert van 2002/03, toen Ajax thuis met 2-1 won van... Olympique Lyon.
Psvquote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef JaafkeGB het volgende:
2-1 ajax maar kansloos in stade gerland
vanavond zijn de Afwezigen Lisandro (enkel), Cris (hamstring), Tafer (voet), Ederson (knie), Gourcuff (enkel).
dus ajax, zet hem op maak je moe.. voor zondag
anders doe je de tv uit?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aldus een boertje
Ik (hoop) denk 1-1
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Lisandro Lopez. Onthoud die naam. Gaat het verschil maken vanavond.![]()
Uitslag: 1-3.
Edit: oh, okee. Niet dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:06 schreef JaafkeGB het volgende:
2-1 ajax maar kansloos in stade gerland
vanavond zijn de Afwezigen Lisandro (enkel), Cris (hamstring), Tafer (voet), Ederson (knie), Gourcuff (enkel).
dus ajax, zet hem op maak je moe.. voor zondag
Speelt niet, dus gaat het verschil niet maken, dus zal Sulejmani het verschil maken. 3-1.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Lisandro Lopez. Onthoud die naam. Gaat het verschil maken vanavond.![]()
Uitslag: 1-3.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aldus een boertje
Ik (hoop) denk 1-1
Dat vind ik prima, maar ik ben bang dat Lyon wint. Ik heb ze even bestudeerd (was een beetje kwijt wie daar tegenwoordig speelt) en ik schat de krachtsverhouding op 60/40 in het voordeel van Lyon.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Speelt niet, dus gaat het verschil niet maken, dus zal Sulejmani het verschil maken. 3-1.
Idd, was jij niet degene die er nog vertrouwen in had tegen Benfica?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat vind ik prima, maar ik ben bang dat Lyon wint. Ik heb ze even bestudeerd (was een beetje kwijt wie daar tegenwoordig speelt) en ik schat de krachtsverhouding op 60/40 in het voordeel van Lyon.
1-3. 1 goaltje voor Sulejmani.
Wel lief trouwens, dat grenzeloze optimisme van sommigen hier.
Ze missen belangrijke spelers, maar hebben nog zat kwaliteit op het veld staan. De keeper van OL is een eindbaas bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat vind ik prima, maar ik ben bang dat Lyon wint. Ik heb ze even bestudeerd (was een beetje kwijt wie daar tegenwoordig speelt) en ik schat de krachtsverhouding op 60/40 in het voordeel van Lyon.
1-3. 1 goaltje voor Sulejmani.
Wel lief trouwens, dat grenzeloze optimisme van sommigen hier.
Mea culpa, kwadraat. Ik dacht dat mijn research in orde was, stond vanochtend opeens de politie voor de deur. Het zal de druk zijn om aansprekende onderzoeksresultaten te publiceren...quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef JaafkeGB het volgende:
lees mijn post eens huff, die speelt niet mee!
Ik achtte Twente niet kansloos. Ik acht Ajax ook zeker niet kansloos, ik geef ze 40% kans op een resultaat.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd, was jij niet degene die er nog vertrouwen in had tegen Benfica?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |