130 kilo.quote:
quote:
Je hebt haar nog niet gezien op zo'n festival!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef amaranta het volgende:
Joh deze vrouw bedekt best wel veel voor een negroide vrouw. Je moet eens voor de grap naar een zomerfestivalesk feest gaan. Dan is deze dame nog kuis hoor.
Zal jou vast beter staanquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik wil dat t-shirt van Gordon met James Dean
Tja bij de hoeren is het ook veel erger, dat maakt dit niet minder vreselijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef amaranta het volgende:
Joh deze vrouw bedekt best wel veel voor een negroide vrouw. Je moet eens voor de grap naar een zomerfestivalesk feest gaan. Dan is deze dame nog kuis hoor.
Ik die hij eerder aanhad, met Johnny Deppquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik wil dat t-shirt van Gordon met James Dean
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt haar nog niet gezien op zo'n festival!
Nee, maar wat has been seen, can't be unseen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt haar nog niet gezien op zo'n festival!
Ik krijg er geen Eiffeltoren vanquote:
Zeikerd, grote tetten en extra rondingen en weer een moeilijke pinguquote:
Heel eenvoudig -> STOF AANquote:
Heeft make-up uberhaupt nut bij zulke donkere mensen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Wat me wel opvalt aan de moeder: ze heeft geen make-up op.
Als ik me veilig wil voelen in de auto met extra airbag is ze misschien handigquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeikerd, grote tetten en extra rondingen en weer een moeilijke pingu
Gordon volgens mij ook niet (of iig minder)quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik ook niet rijmen met haar hang naar aandacht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Het einde van de film is nu al te radenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
OK dit concept komt me bekend voor, Lets get Married.
Ja?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heeft make-up uberhaupt nut bij zulke donkere mensen?
are you for rill?!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, beetje oogschaduw, lipstift, foundation.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)609/typeofpage=73941quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
OK dit concept komt me bekend voor, Lets get Married.
minimaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel later is dit ook alweer begonnen dan de bedoeling was? 10 minuten?
Ook inderdaad maar ook nog iets van vroeger. Ik kan er nu even niet opkomen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)609/typeofpage=73941?
LoveLetters...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook inderdaad maar ook nog iets van vroeger. Ik kan er nu even niet opkomen.
Honeymoon quiz?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook inderdaad maar ook nog iets van vroeger. Ik kan er nu even niet opkomen.
quote:
Dan is het 'vragen' al gebeurdquote:
Understatement. Lijkt alsof ze een experiment was bij duivelsaanbidders.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vind trouwens die tattoos bij dochterlief niet mooi..
Ik kijk geen programma's met Linda de Hol.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij LoveLetters niet.. dat werd eerst opgenomen!!!
ken je klassiekers
En dan toch zeggen dat het vragen dan al gebeurd is..quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk geen programma's met Linda de Hol.
Dat bewijst dat ik het niet gezien hebquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan toch zeggen dat het vragen dan al gebeurd is..
Had je je beter stil kunnen houdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat bewijst dat ik het niet gezien heb
<dochtermodus>Nee.</dochtermodus>quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had je je beter stil kunnen houden
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
yo mama so fat, she sat on her iphone and made an ipad
Begin eens met ademen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef amaranta het volgende:
Ik zou dat ook wel willen, dat mijn borstjes eennbeetje op en neer gaan als ik niet beweeg
Bloempot in die vorm.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
Hoe stylt Maik de Boer die baard?!? Serieus, hoe doet die vent dat?
Die is erop gespraypaint!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
Ik heb ooit ergens op Fok! gelezen dat ie dat met een mascaraborsteltje bijwerkt. Geen idee of het waar is trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
Ze is al laat als ze die moeder achterna gaat!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig, is dat een zwangerschapstuniek wat die dochter nu aan heeft?!
Dan ben ik toch niet gek geworden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, hij werkt het bij met mascara, zei hij ooit.
Vandaar mijn opmerking over de zwangerschapstuniek.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar die penszelijktwel zwanger
Oh had ik ff gemistquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking over de zwangerschapstuniek.
Een beetje de cliche-negerin nadoen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef amaranta het volgende:
Waarom doe Gordon alsof hij een neger zou willen (zijn)
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Behalve als moeder haar mond open doet.. dan haak ik af!
Zowel moeder als dochter zagen er goed uit, al had moeder wel 4 lagen make-up, net iets teveel als je het mij vraagt...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:37 schreef MissJ het volgende:
Echt veeeeeeeeeeeeel beter nu die moeder! Best een knappe vrouw.
Moet je niet vergeten te kijkenquote:
Dat kan tongs computer heul niet aan! En anders weet hij niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maak ik zelf uit..ik kan terug kijken op internet, jij zeker niet?
Of een laptop erbij kopenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef Ole het volgende:
Dat kan tongs computer heul niet aan! En anders weet hij niet hoe dat moet
Als ie maar likt.....quote:
quote:
quote:
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Had niet op de tijd gelet, dacht dat ik telaat was, maarja dit loopt toch uit.
Ik heb mijn oordoppen nog in, ik wacht op enge mama'squote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Oh lordie, het kind moet nog een keer gaan schreeuwen.
Huur die kat van die aspergevrouwtje in!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
Kak, ik zit te ver weg voor de afstandsbediening...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Huur die kat van die aspergevrouwtje in!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallllooo lekkere poedels van me!
SMATJE!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallllooo lekkere poedels van me!
Naaktfoto'squote:
Ik snap dat ook niet, doen jongens alles voor aandacht en gratis drank?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef fratsman het volgende:
Vrouwen van die leeftijd in de kroeg moet je van je afschoppen. Niet dichtbij laten komen.![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
Moeder lijkt op Hanny (die van de rekels)
Zoals ze nu gekleed is valt eigenlijk best mee (dat witte)quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
Moeder lijkt op Hanny (die van de rekels)
Die Dude die ermee danste inderdaadquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef fratsman het volgende:
Vrouwen van die leeftijd in de kroeg moet je van je afschoppen. Niet dichtbij laten komen.![]()
Nou snel gezien Scarletquote:
Neequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals ze nu gekleed is valt eigenlijk best mee (dat witte)
Inderdaaadquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
Die Beha niet mogen showen, maar ondertussen zijzelf wel?
Je bent mijn vrouw, die zei dat net ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die dochter heeft ook een marlies dekker beha
Weet ik, dat gebeurt wel vaker geloof ik!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent mijn vrouw, die zei dat net ook
Ik vind die wel zó lelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Een dronken kerel uit de disco die die oma niet wilde.quote:
Te duur, het is een replica van de markt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Uhhuh!quote:
* Pheno kijkt even of vrouw niet op iPod typt...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik, dat gebeurt wel vaker geloof ik!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Te duur, het is een replica van de markt.
Daarin lijken je tieten net een rolladequote:
Vind ik ook. Eigenlijk. Deze valt echt wel mee. Ik vind zoals ze nu bij elkaar zitten die moeder normalerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet zeggen, die moeder straalt wel enormNormaal zijn het verpauperde chago koppen met een peuk in de hand
Nee maar wel als je 47 bent...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Sexy kleden bij het stappen, ik zie het probleem niet zo.
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar kom op, laat de jongens die je zoon konden zijn met rust!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet zeggen, die moeder straalt wel enormNormaal zijn het verpauperde chago koppen met een peuk in de hand
Nee dit valt niet mee...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eigenlijk. Deze valt echt wel mee. Ik vind zoals ze nu bij elkaar zitten die moeder normaler
Tja gescheiden, ze wilde wat andersquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar kom op, laat de jongens die je zoon konden zijn met rust!![]()
Nee, laat die eerst maar eens haar eigen boontjes doppen. Of durft haar kerel niet in beeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
Voor wie moet ik verantwoording afleggen?
Je dochter en kleinkind misschien?
Mwa ach, mag ze zelf weten van mij hoor. De andere moeders tot nu toe zag ik liever niet zo op straat...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar wel als je 47 bent...?
Wellusquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Sexy kleden bij het stappen, ik zie het probleem niet zo.
Oude fiets etc. of zo. Het gaat te fur.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik vraag me af he, die jongens waar zij mee staat te bumperen in de kroeg, zijn dat jongens die niks kunnen krijgen? Of is het enkel aandacht?
Beiden gok ik...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik vraag me af he, die jongens waar zij mee staat te bumperen in de kroeg, zijn dat jongens die niks kunnen krijgen? Of is het enkel aandacht?
Het zal wel lekker rijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oude fiets etc. of zo. Het gaat te fur.
Alcohol. Ze krijgen aandacht dus daar gaan ze dan op in. Ik heb wel eens een kerel moeten redden die op het punt stond om met een travestiet te zoenen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oude fiets etc. of zo. Het gaat te fur.
Of misschien willen ze graag zo'n ervaren dame proberenquote:
Haha, ik zou foto's maken, niet reddenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alcohol. Ze krijgen aandacht dus daar gaan ze dan op in. Ik heb wel eens een kerel moeten redden die op het punt stond om met een travestiet te zoenen.
Dat zal bestquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of misschien willen ze graag zo'n ervaren dame proberen
Daar heb ik het niet over. Zoals ze daar in huis zit. Lezen is ook een vak apart he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan pak jij een 47 jarige met een string
Ah dus toch. En dan een week later spijt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alcohol. Ze krijgen aandacht dus daar gaan ze dan op in. Ik heb wel eens een kerel moeten redden die op het punt stond om met een travestiet te zoenen.
Nee, pijn aan de kont.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus toch. En dan een week later spijt?
Ik weet niet eens wie er in de finale staanquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen MNI... ik ben voor Katy Perry
Kwestie van infietsenquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
Ah, Zuid Limburg. Werkeloos ergens gaan wonen en niemand kunnen verstaan.
Daar ziet ze er ook niet uit. Kijken is ook een vak apart he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Zoals ze daar in huis zit. Lezen is ook een vak apart he?
Ach, je bent het type spitse knieën.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daar ziet ze er ook niet uit. Kijken is ook een vak apart he?
Een voordeel, identiteitskaart is gratis, dus je je kunt de douane makkelijk door!quote:
Het zegt me niets, dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Pingu, in welke hoek zit jij ergens, regio van Hannie?
Hannie, dat blije ei die nu in de show bumpert in de disco!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets, dus ik denk het niet.
Oh, heet ze Hanniequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hannie, dat blije ei die nu in de show bumpert in de disco!
Nee ze heet Ineke, maar lijkt op Hannie! Amsterdam dacht ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, heet ze Hannienee, volgens mij niet, ik heb gemist waar ze wonen
Ja, die tweede in Limburg, dat heb ik nog onthouden. Ouderdom is een bitch
Volgens mij komt 'Hannie' uit Amsterdam of iig die regio.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, heet ze Hannienee, volgens mij niet, ik heb gemist waar ze wonen
Ja, die tweede in Limburg, dat heb ik nog onthouden. Ouderdom is een bitch
Nee, dan woon ik daar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'Hannie' uit Amsterdam of iig die regio.
Oke!quote:
22 geloof ikquote:
En dan al de slettebak uithangen en je laten bezwangeren.quote:
Dan is ze toch redelijk laat, tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan al de slettebak uithangen en je laten bezwangeren.
beter dan 14!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De generaties moeten wel blijven komen, moeke was ook 25 ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Modepopjes en modellen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je eindelijk een decoletee
Maik kent enkel vrouwen met een A cup?
/kijkt weer of vrouw aan het typen is....quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je eindelijk een decoletee
Maik kent enkel vrouwen met een A cup?
Inkijk benny, tetten!quote:
Oh stom! Had ik moeten bedenken jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Modepopjes en modellen waarschijnlijk
quote:
die dinoquote:
Zag vanavond weer die Doutze kroes op TV. Ook moeder tegenwoordig, is helemaal niet te zien :0quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh stom! Had ik moeten bedenken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |