quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
Ah, Zuid Limburg. Werkeloos ergens gaan wonen en niemand kunnen verstaan.
Daar ziet ze er ook niet uit. Kijken is ook een vak apart he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Zoals ze daar in huis zit. Lezen is ook een vak apart he?
Ach, je bent het type spitse knieën.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daar ziet ze er ook niet uit. Kijken is ook een vak apart he?
Een voordeel, identiteitskaart is gratis, dus je je kunt de douane makkelijk door!quote:
Het zegt me niets, dus ik denk het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Pingu, in welke hoek zit jij ergens, regio van Hannie?
Hannie, dat blije ei die nu in de show bumpert in de disco!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets, dus ik denk het niet.
Oh, heet ze Hanniequote:Op vrijdag 16 september 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hannie, dat blije ei die nu in de show bumpert in de disco!
Nee ze heet Ineke, maar lijkt op Hannie! Amsterdam dacht ikquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, heet ze Hannienee, volgens mij niet, ik heb gemist waar ze wonen
Ja, die tweede in Limburg, dat heb ik nog onthouden. Ouderdom is een bitch
Volgens mij komt 'Hannie' uit Amsterdam of iig die regio.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, heet ze Hannienee, volgens mij niet, ik heb gemist waar ze wonen
Ja, die tweede in Limburg, dat heb ik nog onthouden. Ouderdom is een bitch
Nee, dan woon ik daar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'Hannie' uit Amsterdam of iig die regio.
Oke!quote:
22 geloof ikquote:
En dan al de slettebak uithangen en je laten bezwangeren.quote:
Dan is ze toch redelijk laat, tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan al de slettebak uithangen en je laten bezwangeren.
beter dan 14!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De generaties moeten wel blijven komen, moeke was ook 25 ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Modepopjes en modellen waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je eindelijk een decoletee
Maik kent enkel vrouwen met een A cup?
/kijkt weer of vrouw aan het typen is....quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je eindelijk een decoletee
Maik kent enkel vrouwen met een A cup?
Inkijk benny, tetten!quote:
Oh stom! Had ik moeten bedenken jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Modepopjes en modellen waarschijnlijk
quote:
die dinoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |