Ik vind die wel zó lelijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die dochter heeft ook een marlies dekker beha
Een dronken kerel uit de disco die die oma niet wilde.quote:
Te duur, het is een replica van de markt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die dochter heeft ook een marlies dekker beha
Uhhuh!quote:
* Pheno kijkt even of vrouw niet op iPod typt...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik, dat gebeurt wel vaker geloof ik!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Te duur, het is een replica van de markt.
Daarin lijken je tieten net een rolladequote:
Vind ik ook. Eigenlijk. Deze valt echt wel mee. Ik vind zoals ze nu bij elkaar zitten die moeder normalerquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet zeggen, die moeder straalt wel enormNormaal zijn het verpauperde chago koppen met een peuk in de hand
Nee maar wel als je 47 bent...?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Sexy kleden bij het stappen, ik zie het probleem niet zo.
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar kom op, laat de jongens die je zoon konden zijn met rust!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet zeggen, die moeder straalt wel enormNormaal zijn het verpauperde chago koppen met een peuk in de hand
Nee dit valt niet mee...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind ik ook. Eigenlijk. Deze valt echt wel mee. Ik vind zoals ze nu bij elkaar zitten die moeder normaler
Tja gescheiden, ze wilde wat andersquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Maar kom op, laat de jongens die je zoon konden zijn met rust!![]()
Nee, laat die eerst maar eens haar eigen boontjes doppen. Of durft haar kerel niet in beeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
Voor wie moet ik verantwoording afleggen?
Je dochter en kleinkind misschien?
Mwa ach, mag ze zelf weten van mij hoor. De andere moeders tot nu toe zag ik liever niet zo op straat...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar wel als je 47 bent...?
Wellusquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Sexy kleden bij het stappen, ik zie het probleem niet zo.
Oude fiets etc. of zo. Het gaat te fur.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik vraag me af he, die jongens waar zij mee staat te bumperen in de kroeg, zijn dat jongens die niks kunnen krijgen? Of is het enkel aandacht?
Beiden gok ik...quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik vraag me af he, die jongens waar zij mee staat te bumperen in de kroeg, zijn dat jongens die niks kunnen krijgen? Of is het enkel aandacht?
Het zal wel lekker rijdenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oude fiets etc. of zo. Het gaat te fur.
Alcohol. Ze krijgen aandacht dus daar gaan ze dan op in. Ik heb wel eens een kerel moeten redden die op het punt stond om met een travestiet te zoenen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oude fiets etc. of zo. Het gaat te fur.
Of misschien willen ze graag zo'n ervaren dame proberenquote:
Haha, ik zou foto's maken, niet reddenquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alcohol. Ze krijgen aandacht dus daar gaan ze dan op in. Ik heb wel eens een kerel moeten redden die op het punt stond om met een travestiet te zoenen.
Dat zal bestquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of misschien willen ze graag zo'n ervaren dame proberen
Daar heb ik het niet over. Zoals ze daar in huis zit. Lezen is ook een vak apart he?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan pak jij een 47 jarige met een string
Ah dus toch. En dan een week later spijt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Alcohol. Ze krijgen aandacht dus daar gaan ze dan op in. Ik heb wel eens een kerel moeten redden die op het punt stond om met een travestiet te zoenen.
Nee, pijn aan de kont.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah dus toch. En dan een week later spijt?
Ik weet niet eens wie er in de finale staanquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen MNI... ik ben voor Katy Perry
Kwestie van infietsenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |