130 kilo.quote:
quote:
Je hebt haar nog niet gezien op zo'n festival!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef amaranta het volgende:
Joh deze vrouw bedekt best wel veel voor een negroide vrouw. Je moet eens voor de grap naar een zomerfestivalesk feest gaan. Dan is deze dame nog kuis hoor.
Zal jou vast beter staanquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik wil dat t-shirt van Gordon met James Dean
Tja bij de hoeren is het ook veel erger, dat maakt dit niet minder vreselijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef amaranta het volgende:
Joh deze vrouw bedekt best wel veel voor een negroide vrouw. Je moet eens voor de grap naar een zomerfestivalesk feest gaan. Dan is deze dame nog kuis hoor.
Ik die hij eerder aanhad, met Johnny Deppquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik wil dat t-shirt van Gordon met James Dean
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt haar nog niet gezien op zo'n festival!
Nee, maar wat has been seen, can't be unseen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt haar nog niet gezien op zo'n festival!
Ik krijg er geen Eiffeltoren vanquote:
Zeikerd, grote tetten en extra rondingen en weer een moeilijke pinguquote:
Heel eenvoudig -> STOF AANquote:
Heeft make-up uberhaupt nut bij zulke donkere mensen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Wat me wel opvalt aan de moeder: ze heeft geen make-up op.
Als ik me veilig wil voelen in de auto met extra airbag is ze misschien handigquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeikerd, grote tetten en extra rondingen en weer een moeilijke pingu
Gordon volgens mij ook niet (of iig minder)quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik ook niet rijmen met haar hang naar aandacht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef Karina het volgende:
Het einde van de film is nu al te radenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
OK dit concept komt me bekend voor, Lets get Married.
Ja?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heeft make-up uberhaupt nut bij zulke donkere mensen?
are you for rill?!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, beetje oogschaduw, lipstift, foundation.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)609/typeofpage=73941quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
OK dit concept komt me bekend voor, Lets get Married.
minimaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel later is dit ook alweer begonnen dan de bedoeling was? 10 minuten?
Ook inderdaad maar ook nog iets van vroeger. Ik kan er nu even niet opkomen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)609/typeofpage=73941?
LoveLetters...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook inderdaad maar ook nog iets van vroeger. Ik kan er nu even niet opkomen.
Honeymoon quiz?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook inderdaad maar ook nog iets van vroeger. Ik kan er nu even niet opkomen.
quote:
Dan is het 'vragen' al gebeurdquote:
Understatement. Lijkt alsof ze een experiment was bij duivelsaanbidders.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vind trouwens die tattoos bij dochterlief niet mooi..
Ik kijk geen programma's met Linda de Hol.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Bij LoveLetters niet.. dat werd eerst opgenomen!!!
ken je klassiekers
En dan toch zeggen dat het vragen dan al gebeurd is..quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk geen programma's met Linda de Hol.
Dat bewijst dat ik het niet gezien hebquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan toch zeggen dat het vragen dan al gebeurd is..
Had je je beter stil kunnen houdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat bewijst dat ik het niet gezien heb
<dochtermodus>Nee.</dochtermodus>quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Had je je beter stil kunnen houden
hahaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:24 schreef Jor_Dii het volgende:
yo mama so fat, she sat on her iphone and made an ipad
Begin eens met ademen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef amaranta het volgende:
Ik zou dat ook wel willen, dat mijn borstjes eennbeetje op en neer gaan als ik niet beweeg
Bloempot in die vorm.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
Hoe stylt Maik de Boer die baard?!? Serieus, hoe doet die vent dat?
Die is erop gespraypaint!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
Ik heb ooit ergens op Fok! gelezen dat ie dat met een mascaraborsteltje bijwerkt. Geen idee of het waar is trouwens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef fratsman het volgende:
Ze is al laat als ze die moeder achterna gaat!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:34 schreef WillemijnB het volgende:
Jemig, is dat een zwangerschapstuniek wat die dochter nu aan heeft?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |