quote:
Gaat hij straks weer naaktpics posten?quote:
Hihi.. die stuurt ie altijd naar mijn PMquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat hij straks weer naaktpics posten?
goed bezig meid!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Zometeen ook wat acrobatiek doen, op een stoel klimmen om de lamp eruit te draaien
Oe, stuur eens door dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi.. die stuurt ie altijd naar mijn PM
En dan schiet de hond erlangs, dan wordt het daredevil!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Zometeen ook wat acrobatiek doen, op een stoel klimmen om de lamp eruit te draaien
Vergeet je webcam nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
aliyahquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ah het is weer positiviteitsavond bij de jury.
2 weken terug overal soppen, vorige week alles afkraken en nu weer glijden.
En volgende week een combiquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ah het is weer positiviteitsavond bij de jury.
2 weken terug overal soppen, vorige week alles afkraken en nu weer glijden.
Met PM mag alles hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]mag niet toch? Is verboden toch, op fok?
Wat moet een vrachtwagen op het podium?quote:
Ik faalquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Met PM mag alles hoor
En Benny, waar is de reclame nou, he?
Wat leukquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb Karina al een keer gemeet.. gezellig patajes gegeten bij de BK
Echt boredom.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb Karina al een keer gemeet.. gezellig patajes gegeten bij de BK
Karina is wel een beetje van ons allemaal heurquote:
ze kennen alleen mijn broer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
was gezellig, ik vond het wel doodeng, jullie kenden elkaar bijna allemaal al.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina is wel een beetje van ons allemaal heur
Kwaliteit niet genoeg of te saai?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik speel zelf viool, maar toch vind ik dit niet interessant...
Nohhhhhhhquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die zijn altijd maar mwoh mwoh bij de BK
Mwoh.. waren toch wel 6 mensen die ik nog nooit gezien had hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
was gezellig, ik vond het wel doodeng, jullie kenden elkaar bijna allemaal al.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef Pheno het volgende:
Ah, de windmachine van Hans is ook mee.
Ohhhhh nootjes en rozijntjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
snap!
heb trek in die ene chocola van de lidl, die met die rozijnen en nootjes erin
natuurlijk heb ik t niet in huis
ik ga nu even heel hard huilen
Ja.. die kleurenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Die jurken zijn ook niet mooi. Lelijke kleuren.
Zoveel nog, kun je nagaan, was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. waren toch wel 6 mensen die ik nog nooit gezien had hoor
Ze zaten een beetje dom voor zich uit te staren... kan ik ook, ben ik dan ook een danser?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dansers heet dat Banny, Dansers!
Yeah, i'm a dancerquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zaten een beetje dom voor zich uit te staren... kan ik ook, ben ik dan ook een danser?
<insert slechte Madonna-moves>quote:
Als je een tututje aantrekt wel!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zaten een beetje dom voor zich uit te staren... kan ik ook, ben ik dan ook een danser?
Dan? ja.quote:
check!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je een tututje aantrekt wel!
Ivar ja. Deed een paar weken geleden ook al mee. Meest brute solo ever in SYTYCD Livequote:
Mag ze dan ook bij de opera familie straks zeggen, niks is bijna origineel hierquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Patricia had wel gelijk, het was goed, maar ja, niet echt origineel of zo.
CHILLY! VERGEET JE CHILLYGEL IN JE POES NIET!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:09 schreef Pheno het volgende:
Reclame. Tampons, schoonmaakmiddelen en auto's
Carlo en Irenequote:
Ik vind Carlo enkel leuk in dat blauwe/turqoise pakje als blonde Rotterdamsequote:
Ik heb nog wel wat chillipepers hier liggen voor in je doos! Word ze vast weer lekker strak van!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
CHILLY! VERGEET JE CHILLYGEL IN JE POES NIET!!
Hoe kan dat nou Benny, tegenwoordig missen we je overal bijquote:
Brandende lipjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat chillipepers hier liggen voor in je doos! Word ze vast weer lekker strak van!
Klopt iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou Benny, tegenwoordig missen we je overal bij
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat chillipepers hier liggen voor in je doos! Word ze vast weer lekker strak van!
Van de audities denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef loezzzje het volgende:
Is dat niet live? Omdat er al beelden van zijn.
Yup..quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef loezzzje het volgende:
Zeg dat wel, die katjang pedis noten branden m'n bakkes uit, tijd voor drinken.quote:
Neequote:Op vrijdag 9 september 2011 21:11 schreef loezzzje het volgende:
Dat was vader Abraham toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NeeIk denk dat Albert het té eng vind om het NL publiek iemand te laten kiezen die in zijn show gaat staan..
De finale zal toch wel live zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NeeIk denk dat Albert het té eng vind om het NL publiek iemand te laten kiezen die in zijn show gaat staan..
vorig jaar nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
De finale zal toch wel live zijn?
Elke week macrameën met m'n yoga vriendinnenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, hoe doe je dat? Die van mij is al rimpelig met hangzak!
Gloeilampenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef Karina het volgende:
Hoera voor de ouderwetse gloeilamp. ik zie weer wat
Oh, toch maar overwegen dan!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke week macrameën met m'n yoga vriendinnen
Iddquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal je retweetenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even tweeten dat er geen aardbeving is, ik plofte op de bank. #geenpaniek
Wat zit erin?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo m'n zak ook maar opgetrokken dan
En Kruitvat en meer van die kutstemmenquote:
Boem!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En Kruitvat en meer van die kutstemmen
Dan ben ik op vakantie als dat begint. Kun je dat terug kijken op rtl gemist of moet je dan weer dokken?quote:
Jaquote:
Dokken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan ben ik op vakantie als dat begint. Kun je dat terug kijken op rtl gemist of moet je dan weer dokken?
Ik hoop dat de topics niet drukker worden dan ze waren, dan is het niet bij te houden...quote:
Ik weet niet of hje gisteren Holland in the Hood hebt gekeken? Die topics gingen pas snel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de topics niet drukker worden dan ze waren, dan is het niet bij te houden...
Weet jij hoeveel weken er ongeveer zitten tussen de finale van VOH en de nieuwe VOH?
Weer op vakantie?quote:
Nog een keer!quote:
nee niet gezien, maar tis meestal alles wat op kampers lijkt of iets van sbs heeft, dat loeisnel gaat hierquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of hje gisteren Holland in the Hood hebt gekeken? Die topics gingen pas snel.
Yup.quote:
Red mijn vakantie ook altijd. Moet je echt opletten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
nee niet gezien, maar tis meestal alles wat op kampers lijkt of iets van sbs heeft, dat loeisnel gaat hier
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dit vind ik ook weer minutenlang hetzelfde[/zeikerdje]
quote:
Ja wat is het nou modjes?quote:
quote:
21 januari(week 3) was de finale, 23 september begint het(week 38)quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de topics niet drukker worden dan ze waren, dan is het niet bij te houden...
Weet jij hoeveel weken er ongeveer zitten tussen de finale van VOH en de nieuwe VOH?
Ik dacht aan Mei, wat ergquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
21 januari(week 3) was de finale, 23 september begint het(week 38)
Awquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was mijn verjaardag, dus ik wist m uit mijn hoofd
Ik moest ff kijken in welke week we zatenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AwIk zag je zo lang niet posten, ik denk die zit weken te tellen
Wilde ik net een opmerking over makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft die wat dikkere een opvallendere/afwijkende onderkant?
Nee het is Patricia, dus het klopt.quote:
De styliste haat hunquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
Hoe verzin je het, die roze hoofden en die pakken
Dat heeft ze al eens geflikt. Ik schrok.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Cee het volgende:
Het lijkt nu of Patries geen kleding aan heeft.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Cee het volgende:
Het lijkt nu of Patries geen kleding aan heeft.
Patries is 93 , die heeft overal putten!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Patries heeft putten in haar bovenarmen.
Maar goed dat je de rest niet zietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Patries heeft putten in haar bovenarmen.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Patries is 93 , die heeft overal putten!
In 1984 was dat nog best te doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft ze al eens geflikt. Ik schrok.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht even heur, zitten er ook jongens bij? OH MIJN GOD
Je ziet nu rood aangelopen penissen voor je?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ja... als mijn vent dat zou doen... LIKE WHUTTTT? REALLY??? Daar is de deur.. whahah!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Jongensquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zat daar ook al naar te kijken. Het is niet echt charmant.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
Waarom heeft die wat dikkere een opvallendere/afwijkende onderkant?
Ze trok nogal de aandachtquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:28 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al naar te kijken. Het is niet echt charmant.
Michel!
Dan is hij wel lekker lenig Pattepetet!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... als mijn vent dat zou doen... LIKE WHUTTTT? REALLY??? Daar is de deur.. whahah!
Je moet hem wel eerst pellen dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is hij wel lekker lenig Pattepetet!
Dan maar geen lenige ventquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is hij wel lekker lenig Pattepetet!
JAAAAAAAAAAAquote:
Die tutu?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit zou mijn vriend ook niet moeten flikken
RRquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is er gebeurd met de ruimdenkende homo's?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Het moet tegenwoordig strak.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de ruimdenkende homo's?
Ik ben NIET ruimdenkendquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Dat gefronsde en getekende wenkbrauw gedoe![]()
whaaaaaaaaaaaaaa! ja echt he!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Die man![]()
. Een combi van Jaap(DGK) en Jaap(XFA)
"Het is verwekt tijdens een verkrachting" klinkt zo cru.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
"Liefdesbaby". Wat een walgelijk woord
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Die man![]()
. Een combi van Jaap(DGK) en Jaap(XFA)
Ciao lurkerquote:
Ah dat oeps-foutje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
"Liefdesbaby". Wat een walgelijk woord
Het lijkt Idols/X-factor/noem-ze-maar-op wel, ook altijd dezelfde shitmuziekquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:38 schreef iBenny het volgende:
Dit liedje is dit seizoen ook nog niet langs geweest he
Act vind je wel goed verder?quote:
PICS!!!quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij ging het niet zo goed.
Deisyyyyy!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij(n leeftijd) lag![]()
D.
Meest geniale auditie ooit!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef WillemijnB het volgende:
Die grote gozer doet me denken aan 'King Kong' van het eerste seizoen van SYTYCD.
Uhuh!quote:
Dat zijn de goeiequote:
Ook?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Deisyyyyy!
Wellicht ben ik ook (te) oud
Die was leukquote:
Dikkere?quote:
Nooit met vrouwen over leeftijden beginnen als het pijnlijk kan worden!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Deisyyyyy!
Wellicht ben ik ook (te) oud
Hmm.. kan.. maar als ie alles blijf eten wat los en vast zit.. dan zal het niet werken denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dikkere?zeg maar dik
Btw als hij dit een paar maanden volhoudt, zal hij dan niet heel veel afvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |