quote:
Gaat hij straks weer naaktpics posten?quote:
Hihi.. die stuurt ie altijd naar mijn PMquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat hij straks weer naaktpics posten?
goed bezig meid!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Zometeen ook wat acrobatiek doen, op een stoel klimmen om de lamp eruit te draaien
Oe, stuur eens door dan.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hihi.. die stuurt ie altijd naar mijn PM
En dan schiet de hond erlangs, dan wordt het daredevil!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
Zometeen ook wat acrobatiek doen, op een stoel klimmen om de lamp eruit te draaien
Vergeet je webcam nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:00 schreef Karina het volgende:
aliyahquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ah het is weer positiviteitsavond bij de jury.
2 weken terug overal soppen, vorige week alles afkraken en nu weer glijden.
En volgende week een combiquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ah het is weer positiviteitsavond bij de jury.
2 weken terug overal soppen, vorige week alles afkraken en nu weer glijden.
Met PM mag alles hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]mag niet toch? Is verboden toch, op fok?
Wat moet een vrachtwagen op het podium?quote:
Ik faalquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Met PM mag alles hoor
En Benny, waar is de reclame nou, he?
Wat leukquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb Karina al een keer gemeet.. gezellig patajes gegeten bij de BK
Echt boredom.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb Karina al een keer gemeet.. gezellig patajes gegeten bij de BK
Karina is wel een beetje van ons allemaal heurquote:
ze kennen alleen mijn broer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
was gezellig, ik vond het wel doodeng, jullie kenden elkaar bijna allemaal al.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Karina is wel een beetje van ons allemaal heur
Kwaliteit niet genoeg of te saai?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik speel zelf viool, maar toch vind ik dit niet interessant...
Nohhhhhhhquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die zijn altijd maar mwoh mwoh bij de BK
Mwoh.. waren toch wel 6 mensen die ik nog nooit gezien had hoorquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
was gezellig, ik vond het wel doodeng, jullie kenden elkaar bijna allemaal al.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef Pheno het volgende:
Ah, de windmachine van Hans is ook mee.
Ohhhhh nootjes en rozijntjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
snap!
heb trek in die ene chocola van de lidl, die met die rozijnen en nootjes erin
natuurlijk heb ik t niet in huis
ik ga nu even heel hard huilen
Ja.. die kleurenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
Die jurken zijn ook niet mooi. Lelijke kleuren.
Zoveel nog, kun je nagaan, was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwoh.. waren toch wel 6 mensen die ik nog nooit gezien had hoor
Ze zaten een beetje dom voor zich uit te staren... kan ik ook, ben ik dan ook een danser?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dansers heet dat Banny, Dansers!
Yeah, i'm a dancerquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zaten een beetje dom voor zich uit te staren... kan ik ook, ben ik dan ook een danser?
<insert slechte Madonna-moves>quote:
Als je een tututje aantrekt wel!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zaten een beetje dom voor zich uit te staren... kan ik ook, ben ik dan ook een danser?
Dan? ja.quote:
check!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je een tututje aantrekt wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |