En Kruitvat en meer van die kutstemmenquote:
Boem!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En Kruitvat en meer van die kutstemmen
Dan ben ik op vakantie als dat begint. Kun je dat terug kijken op rtl gemist of moet je dan weer dokken?quote:
Jaquote:
Dokken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:18 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dan ben ik op vakantie als dat begint. Kun je dat terug kijken op rtl gemist of moet je dan weer dokken?
Ik hoop dat de topics niet drukker worden dan ze waren, dan is het niet bij te houden...quote:
Ik weet niet of hje gisteren Holland in the Hood hebt gekeken? Die topics gingen pas snel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de topics niet drukker worden dan ze waren, dan is het niet bij te houden...
Weet jij hoeveel weken er ongeveer zitten tussen de finale van VOH en de nieuwe VOH?
Weer op vakantie?quote:
Nog een keer!quote:
nee niet gezien, maar tis meestal alles wat op kampers lijkt of iets van sbs heeft, dat loeisnel gaat hierquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of hje gisteren Holland in the Hood hebt gekeken? Die topics gingen pas snel.
Yup.quote:
Red mijn vakantie ook altijd. Moet je echt opletten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
nee niet gezien, maar tis meestal alles wat op kampers lijkt of iets van sbs heeft, dat loeisnel gaat hier
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dit vind ik ook weer minutenlang hetzelfde[/zeikerdje]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |