Ik heb daar kennissen en een oud collega wonen.quote:
Die zit veilig thuis. Duh.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
Over veilig gesproken, hoe is het met je stalker?
Hij zocht gisteravond weer contact alles, vragen of ik vandaag moet werken, ditdat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
Over veilig gesproken, hoe is het met je stalker?
Moet ik dan voortaan 's middags contact met je opnemen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij zocht gisteravond weer contact alles, vragen of ik vandaag moet werken, ditdat.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hij zocht gisteravond weer contact alles, vragen of ik vandaag moet werken, ditdat.
Wat een levenquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:11 schreef Flippiee het volgende:
Hond uitlaten, flips laat lijn los, hond wegrennen, flips achter hond aan rennen, hond nog harder wegrennen, flips in paniek, Flips' hond komt andere hond tegen, baasje van andere hond pakt lijn van hond van flips, flips heeft haar hond terug.
Interessant he, tevens al die documentaire bekeken? Ik kijk the Blind side.quote:
Flipsquote:
Ja duurt nog 7 minuten. Indrukwekkend en een beetje eng. Jammer voor al die mensen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Interessant he, tevens al die documentaire bekeken? Ik kijk the Blind side.
[..]
Flipsflips hond.
Het enige probleem is, dat je het nooit vanuit de bedrijven kan zien. En het punt is, is zoals die man, zei er is geen oplossing ervoor, terwijl dat gas nodig is, en ieder burger blijft gas verbruiken. Daarnaast zijn er nooit objectieve feiten te vinden over voordelen ervan. Maar van de andere kant, de schade wordt groter en groter en zoals er gezegd werd, het is onmogelijk als maar ervoor te zorgen dat er 'nieuwe' waterbronnen komen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 14:34 schreef FreezePop het volgende:
Al die mensen die dat verdedigen moeten zich schamen en gaan zeker met een kutgevoel naar bed.
Koude nucleaire fusie. Zon en wind energie. Zoveel goedkoper om te ontwikkelen op lange termijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het enige probleem is, dat je het nooit vanuit de bedrijven kan zien. En het punt is, is zoals die man, zei er is geen oplossing ervoor, terwijl dat gas nodig is, en ieder burger blijft gas verbruiken. Daarnaast zijn er nooit objectieve feiten te vinden over voordelen ervan. Maar van de andere kant, de schade wordt groter en groter en zoals er gezegd werd, het is onmogelijk als maar ervoor te zorgen dat er 'nieuwe' waterbronnen komen.
Schone energie is veel goedkoper en dat willen de banken niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Koude nucleaire fusie. Zon en wind energie. Zoveel goedkoper om te ontwikkelen op lange termijn
Klopt, en stuk milieubewuster. Ach ik hoop dat ik allang dood ben tegen de tijd dat het te laat is. /egoïstischquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Koude nucleaire fusie. Zon en wind energie. Zoveel goedkoper om te ontwikkelen op lange termijn
of je gaat dood op het moment dat het te laat is. leuke film?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, en stuk milieubewuster. Ach ik hoop dat ik allang dood ben tegen de tijd dat het te laat is. /egoïstisch
Best zielig maar ontzettend mooi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
of je gaat dood op het moment dat het te laat is. leuke film?
Wat gebeurt er dan als ik ontdooi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Je niet over een paar jaar in laten vriezen
Ik ben net wakker jahquote:
hoe lang bezig nu?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best zielig maar ontzettend mooi.
Dan is het 3000.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als ik ontdooi.
Wie ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:10 schreef Dalando het volgende:
En dan zeggen freezepop en flips geneens hoi tegen mij.
Hai liefjequote:Op vrijdag 9 september 2011 15:10 schreef Dalando het volgende:
En dan zeggen freezepop en flips geneens hoi tegen mij.
Geen idee, maar ik heb last van mijn keelquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai liefje, hoe komt het dat je ziekjes bent? Ik heb een virus te pakken, nu kunnen we samen ziek zijn
Nee, ik sta er zelf ook op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verwijder mij van die lijst van je
Allerigsche reactie hebben waardoor lage weerstand en dan virus te pakken.quote:
Precies dat bedoel ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb last van mijn keel![]()
Trouwens samen ziek zijn, kunnen we elkaar verzorgen
![]()
DELETE FROM baggerusers WHERE username = 'Dalando', username = 'BBQSausage'quote:
Waar ben je allergisch voorquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allerigsche reactie hebben waardoor lage weerstand en dan virus te pakken.
Kut ik ben echt zwak.
Ja, maar dat is cheaten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
DELETE FROM baggerusers WHERE username = 'Dalando', username = 'BBQSausage'
Geen idee, ik mocht niet opnieuw een test doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar ben je allergisch voor?
Omdat dat geen echte user isquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt ook roti met kip verwijderd
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
A Squab Begs. Crap, jouw naam is niet handig.
A Sage Uses BBQ's!quote:
Twee s'en teveelquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
A Sage Uses BBQ's!
Eet smakelijk zak!
Jij vast wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Kan iemand even een FOK! user noemen, met een spatie in z'n naam?
Vraag Dannyquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, maar anders is er weinig van te makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee s'en teveelVoor de rest kan ie wel ja.
even maar?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap Plastic_zak even niet, is dat normaal?
Wat valt er te snappen aan P_zquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar anders is er weinig van te maken
Met een spatie? Geen idee.
Ik snap ook niet waarom ik zo verliefd op je benquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
De haatcampagne was toch gestopt ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan P_z.
Ben jij haar stalker?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik zo verliefd op je ben
Krijg je geld elke keer als je dat woord noemt ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De haatcampagne was toch gestopt ?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik zo verliefd op je ben
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
Krijg je geld elke keer als je dat woord noemt ofzo?.
Maar ik heb wel Omdatappelquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:34 schreef LompeHork het volgende:
Plastic_zakwat doe je nou jongen, je had het zo mooi voor elkaar! Wijven, auto's, populair op FOK! dit dat en nu deze. Je stelt mij teleur.
Zij stalkt mijquote:
100% Tukkerquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We houden het een beetje geheim
gr gr van de kids
Best kut, want die users zijn dus alleen maar te vinden op basis van posts van hun.. Je kun nooit evenquote:
1 | http://forum.fok.nl/user/profile/100% Tukker |
Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Best kut, want die users zijn dus alleen maar te vinden op basis van posts van hun.. Je kun nooit even
[ code verwijderd ]
typen, want dan faalt die link
Je hebt echt hun userid nodig, en die zie je alleen bij hun posts.
Die zegt ook dat je je pilletjes moet nemen, maar dat doe je ook niet altijd!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn psychiater zegt van wel.
watquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:47 schreef BBQSausage het volgende:
kip met nasi is geen bestaande FOK!er.
Zo, ook weer gefixt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:00 schreef LompeHork het volgende:
Ik zag dit laatst in de parkeergarage onder de lokale Dekamarkt:
[ afbeelding ]
Welke FOK!ker heeft daar met viltstiften lopen jengelen? Vertel op!
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
DE HAATCAMPAGNE IS TOCH GESTOPT?!
Mensen hebben weer een leven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
chat loopt wel erg traag ben vorig week ofso voor t laatst gekomen en we zitten pas op 142
Waarom eigenlijk ? Voel je je te goed voor onsquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:37 schreef speedking het volgende:
[..]
ff hoi zeggen en weg doe ik laatste tijd
nee, heb de lat hoog gelegd dit jaar.(in verband met school)quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ? Voel je je te goed voor ons?
Goed bezig, profiteren van nu je nog vol motivatie bentquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:39 schreef speedking het volgende:
[..]
nee, heb de lat hoog gelegd dit jaar.(in verband met school)
uhu had vandaag al geen zin meerquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed bezig, profiteren van nu je nog vol motivatie bent
Ik schrijf gewoon alles met dt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
leggen
-(g)en
leg
G in 'het ex-fokschaap'?
Nee, dus -d
Op fok kan alles.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon alles met dt.
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een zin eindigt altijd met een punt.
gr gr
FOK! is geen zin.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Is goet doe maar. bedankt hep ik wel nodug ha haquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.
oh gemeen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is goet doe maar. bedankt hep ik wel nodug ha ha
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Jazeker.quote:
Ik lig al op de bank en heb al een film gekeken. Welke ga je kijken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik plof zo op de bank met een film denk ik
De haatcampagne stopt wanneer jij stopt met achterlijk zijn, en die kans acht ik zeer klein.quote:
Dat weet ik nog niet. Ik heb Sin City, Bitch Slap en Running Scared staan als films die ik de afgelopen tijd niet gezien heb.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig al op de bank en heb al een film gekeken. Welke ga je kijken?
Dit is toch UDOWU ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De haatcampagne stopt wanneer jij stopt met achterlijk zijn, en die kans acht ik zeer klein.
Sin City is met Jessica Albaquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik heb Sin City, Bitch Slap en Running Scared staan als films die ik de afgelopen tijd niet gezien heb.
Bitch Slap lijkt mij wat dat betreft ook niet erg om te kijken:quote:
Bijna chanant dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bitch Slap lijkt mij wat dat betreft ook niet erg om te kijken:
[ afbeelding ]
Uhuquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is toch UDOWU ?
En wat doe ik dan?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Dat heet een leesteken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of een smiley/uitroepteken/vraagteken.
Op FOK! wel vind ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet een leesteken.En een zin hoort officieel niet te eindigen met een smiley.
Ik ben een vrouwquote:
In I am number four schijnen ook 2 leuke vrouwen in te zittenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bitch Slap lijkt mij wat dat betreft ook niet erg om te kijken:
[ afbeelding ]
Waarom sta je nog niet in de keuken dan ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
[..]
In I am number four schijnen ook 2 leuke vrouwen in te zitten
Kan niet kokenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom sta je nog niet in de keuken dan ?
Sopperdesop dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
[..]
In I am number four schijnen ook 2 leuke vrouwen in te zitten
Wat een flauw excuus om vrijheid te eisen, je kan de keuken altijd nog schoonmaken.quote:
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sopperdesop dus.
En klopt, maar die heb ik al gezien.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen koken.!1!!11
Doe het zelf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef speedking het volgende:
[..]
ga het nu ff leren of doe alsof
Kan je ook zelf doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een flauw excuus om vrijheid te eisen, je kan de keuken altijd nog schoonmaken.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
[..]
Doe het zelf.
[..]
Kan je ook zelf doen.
quote:
Klopt helemaal zo!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Vrouwen die denken dat ze `rechten´ hebben
Hallon!quote:
Wat een kut smoesquote:
Een recht, een taal en een plicht heb ik hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Vrouwen die denken dat ze `rechten´ hebben
k werk al, witte sportsokken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een kut smoesGa dan werken
En witte sportsokken dragen.
[..]
Een recht, een taal en een plicht heb ik hoor.
Mannen horen ook te werken. Jouw recht is het aanrecht en jouw plicht is het huishouden doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het aanrecht, de zwijgplicht en ... even denken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Horizontaalquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het aanrecht, de zwijgplicht en ... even denken.
Een rijke oude man trouwen, dan hopen dat ie snel sterft, heb ik geld zat en geen gezeik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:05 schreef speedking het volgende:
nu weet flippiee eindelijk wat ze echt moet doen
en dan met mij trouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een rijke oude man trouwen, dan hopen dat ie snel sterft, heb ik geld zat en geen gezeik.
Ik en dan open ik een topic in KLB om even te klagen dat mijn hand pijn doet, omdat ik mijn vrouw te hard heb geslagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik wil het niets eens weten door het beeld wat ik nu voor me heb.quote:
welk beeldquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil het niets eens weten door het beeld wat ik nu voor me heb.
ben geen autist?("noem me zelf ook niet zo")quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik trouw niet met vreemde mensen van het internet dat zichzelf autisten noemt
Dat is het nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil het niets eens weten door het beeld wat ik nu voor me heb.
Dus er is hoop voor mij?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik trouw niet met vreemde mensen van het internet dat zichzelf autisten noemt
Denk je dat mensen daar grapjes over makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.quote:
Kan jij de linkerkant van je kaak ook knaken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is het niet
Mijn kaak is gewoon verrot, en over een paar jaar krijg ik waarschijnlijk een kaakoperatie
Links, rechts allesquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
[..]
Kan jij de linkerkant van je kaak ook knaken?
Ik kan de linkerkant van mijn kaak echt hard knakken, de rechterkant maar een beetje.quote:
Bitje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:11 schreef Plastic_zak het volgende:
En mijn hele gebit gaat ook kapot omdat ik s'nachts knars
Slaap je dat nachtje wel bij mij dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik slaap er een nachtje overBeetje spannend dit zo
De nacht dat ik er over na zal denken, is de nacht dat ik bij jou slaapquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slaap je dat nachtje wel bij mij dan?
Stikken in een bitje, dat kan geloof ik niet.quote:
Vanavond?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nacht dat ik er over na zal denken, is de nacht dat ik bij jou slaap
Wat eet je man vanavond ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu ziek, dus vanavond maar niet.
Grutjes. Beterschap enz.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu ziek, dus vanavond maar niet.
Vandaar post ik het ook.quote:
Je hebt ook een bijstandsuitkering ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen man. Ik woon in een appartement met 9 katten.
[..]
Dankje dankje.
Nee, ik verdien goed achter het stationquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt ook een bijstandsuitkering ?
Veel plezierquote:
dandybleu.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
Waar slaat 'gr gr' eigenlijk op? En waar komt het in vredesnaam vandaan?
Welk station ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik verdien goed achter het station
[..]
Veel plezierGr. Gr.
Wat doe je ? PZC, NZC ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam, meer info kan ik niet kwijt ivm privacy en geheimhoudingsplicht.
En nu zetten vele users, voornamelijk baggerusers, het onder hun post, alleen maar omdat hij het deed?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:49 schreef dandybleu het volgende:
In Rotterdan heb je ze niet dus ik vroeg me af: Hoe is dat in Amsterdam?
Heb gehoord dat je er daar al vijf hebt....
Is het er gezellig? Of komen er juist ongezellige mensen?
gr gr dandybleu
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu zetten vele users, voornamelijk baggerusers, het onder hun post, alleen maar omdat hij het deed?
Vroegaah kregen users nog wel eens een Gr. Gr. PM.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Intronic het volgende:
Wajong uitkering en eigenwaarde.
Nog een gr gr topic.
Om dandybleu levend te houdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu zetten vele users, voornamelijk baggerusers, het onder hun post, alleen maar omdat hij het deed?
Hij is dood?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om dandybleu levend te houden
Ga slapen.quote:
Heeft FOK! geen 'wachtwoord vergeten' knopje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij is zijn wachtwoord kwijt.
Kut voor je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zette eerst ook altijd BBQ. onder mijn posts, totdat ik er achter kwam dat dat niet origineel was, gezien Verbal het al jaren deed, en er zelfs een tag voor heeft gekregen. Ohja, en het werd op een gegeven moment automatisch onder zijn posts gezet.
BBQ.
Ik zei altijd Kusjes van Flipsquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zette eerst ook altijd BBQ. onder mijn posts, totdat ik er achter kwam dat dat niet origineel was, gezien Verbal het al jaren deed, en er zelfs een tag voor heeft gekregen. Ohja, en het werd op een gegeven moment automatisch onder zijn posts gezet.
BBQ.
Ik verveelde mij en zag de hoes van The Hunt for Red October staanquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]_! Hij is zo'n poster toch helemaal niet waard.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik verveelde mij en zag de hoes van The Hunt for Red October staan
Een baggeruserlijst bouwen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Tsja, van verveling ga je gekke dingen doen. Komt me ernstig bekend voor.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eetzee! (Volgens mijn spellingscontrole het goede woord voor "eetze")
GODVERDOMME en je fobo is ook al dicht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:38 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hey meisje
ik heb een pm en dm ban gvd
gr gr
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt.
Aidse! Snapt hij ook niet.
FUN FUN FUN FUNquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:54 schreef Dalando het volgende:
Sorry, ik zat even het weekend te vieren
uur toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:01 schreef LompeHork het volgende:
Eet smakelijk Spaghetti!![]()
Ik moet nog even wachten, lasagne in de oven, duurt wat langer
quote:
was het lekker?quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
45 minuten, net staan beunen om alles een beetje mooi in een vormpje te gieten, nu hopen dat het allemaal lukt
Het was heerlijk!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was heerlijk!Broodje hamburger, zelfgemaakt uiteraard!
Dat ga ik morgen etenquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-muziekdownloaden-om-te-mixen postquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:14 schreef Dalando het volgende:
Godver mijn laptop is niet gewent om te FOK!ken, uTorrent + Frostwire, en te mixen tegelijkertijd aan te kunnen
alweer?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik voorbeluister eerst liedjes voordat ik ze mixquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-muziekdownloaden-om-te-mixen post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |