en dan met mij trouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een rijke oude man trouwen, dan hopen dat ie snel sterft, heb ik geld zat en geen gezeik.
Ik en dan open ik een topic in KLB om even te klagen dat mijn hand pijn doet, omdat ik mijn vrouw te hard heb geslagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik wil het niets eens weten door het beeld wat ik nu voor me heb.quote:
welk beeldquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil het niets eens weten door het beeld wat ik nu voor me heb.
ben geen autist?("noem me zelf ook niet zo")quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik trouw niet met vreemde mensen van het internet dat zichzelf autisten noemt
Dat is het nietquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil het niets eens weten door het beeld wat ik nu voor me heb.
Dus er is hoop voor mij?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik trouw niet met vreemde mensen van het internet dat zichzelf autisten noemt
Denk je dat mensen daar grapjes over makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.quote:
Kan jij de linkerkant van je kaak ook knaken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is het niet
Mijn kaak is gewoon verrot, en over een paar jaar krijg ik waarschijnlijk een kaakoperatie
Links, rechts allesquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten.
[..]
Kan jij de linkerkant van je kaak ook knaken?
Ik kan de linkerkant van mijn kaak echt hard knakken, de rechterkant maar een beetje.quote:
Bitje.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:11 schreef Plastic_zak het volgende:
En mijn hele gebit gaat ook kapot omdat ik s'nachts knars
Slaap je dat nachtje wel bij mij dan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik slaap er een nachtje overBeetje spannend dit zo
De nacht dat ik er over na zal denken, is de nacht dat ik bij jou slaapquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Slaap je dat nachtje wel bij mij dan?
Stikken in een bitje, dat kan geloof ik niet.quote:
Vanavond?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De nacht dat ik er over na zal denken, is de nacht dat ik bij jou slaap
Wat eet je man vanavond ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu ziek, dus vanavond maar niet.
Grutjes. Beterschap enz.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nu ziek, dus vanavond maar niet.
Vandaar post ik het ook.quote:
Je hebt ook een bijstandsuitkering ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb geen man. Ik woon in een appartement met 9 katten.
[..]
Dankje dankje.
Nee, ik verdien goed achter het stationquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt ook een bijstandsuitkering ?
Veel plezierquote:
dandybleu.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
Waar slaat 'gr gr' eigenlijk op? En waar komt het in vredesnaam vandaan?
Welk station ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik verdien goed achter het station
[..]
Veel plezierGr. Gr.
Wat doe je ? PZC, NZC ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam, meer info kan ik niet kwijt ivm privacy en geheimhoudingsplicht.
En nu zetten vele users, voornamelijk baggerusers, het onder hun post, alleen maar omdat hij het deed?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:49 schreef dandybleu het volgende:
In Rotterdan heb je ze niet dus ik vroeg me af: Hoe is dat in Amsterdam?
Heb gehoord dat je er daar al vijf hebt....
Is het er gezellig? Of komen er juist ongezellige mensen?
gr gr dandybleu
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu zetten vele users, voornamelijk baggerusers, het onder hun post, alleen maar omdat hij het deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |