Mensen hebben weer een leven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
chat loopt wel erg traag ben vorig week ofso voor t laatst gekomen en we zitten pas op 142
Waarom eigenlijk ? Voel je je te goed voor onsquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:37 schreef speedking het volgende:
[..]
ff hoi zeggen en weg doe ik laatste tijd
nee, heb de lat hoog gelegd dit jaar.(in verband met school)quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ? Voel je je te goed voor ons?
Goed bezig, profiteren van nu je nog vol motivatie bentquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:39 schreef speedking het volgende:
[..]
nee, heb de lat hoog gelegd dit jaar.(in verband met school)
uhu had vandaag al geen zin meerquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed bezig, profiteren van nu je nog vol motivatie bent
Ik schrijf gewoon alles met dt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
leggen
-(g)en
leg
G in 'het ex-fokschaap'?
Nee, dus -d
Op fok kan alles.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon alles met dt.
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een zin eindigt altijd met een punt.
gr gr
FOK! is geen zin.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een zin eindigt altijd met een punt.
gr gr
Is goet doe maar. bedankt hep ik wel nodug ha haquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.
oh gemeen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is goet doe maar. bedankt hep ik wel nodug ha ha
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |