Fotoboek van Userquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Best kut, want die users zijn dus alleen maar te vinden op basis van posts van hun.. Je kun nooit even
[ code verwijderd ]
typen, want dan faalt die link
Je hebt echt hun userid nodig, en die zie je alleen bij hun posts.
Die zegt ook dat je je pilletjes moet nemen, maar dat doe je ook niet altijd!quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn psychiater zegt van wel.
watquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:47 schreef BBQSausage het volgende:
kip met nasi is geen bestaande FOK!er.
Zo, ook weer gefixt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:00 schreef LompeHork het volgende:
Ik zag dit laatst in de parkeergarage onder de lokale Dekamarkt:
[ afbeelding ]
Welke FOK!ker heeft daar met viltstiften lopen jengelen? Vertel op!
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:28 schreef Intronic het volgende:
[..]
DE HAATCAMPAGNE IS TOCH GESTOPT?!
Mensen hebben weer een leven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
chat loopt wel erg traag ben vorig week ofso voor t laatst gekomen en we zitten pas op 142
Waarom eigenlijk ? Voel je je te goed voor onsquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:37 schreef speedking het volgende:
[..]
ff hoi zeggen en weg doe ik laatste tijd
nee, heb de lat hoog gelegd dit jaar.(in verband met school)quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ? Voel je je te goed voor ons?
Goed bezig, profiteren van nu je nog vol motivatie bentquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:39 schreef speedking het volgende:
[..]
nee, heb de lat hoog gelegd dit jaar.(in verband met school)
uhu had vandaag al geen zin meerquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed bezig, profiteren van nu je nog vol motivatie bent
Ik schrijf gewoon alles met dt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
leggen
-(g)en
leg
G in 'het ex-fokschaap'?
Nee, dus -d
Op fok kan alles.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik schrijf gewoon alles met dt.
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een zin eindigt altijd met een punt.
gr gr
FOK! is geen zin.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Is goet doe maar. bedankt hep ik wel nodug ha haquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.
oh gemeen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voortaan ga ik als een taalnazi jouw posts lezen en verbeteren.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is goet doe maar. bedankt hep ik wel nodug ha ha
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Jazeker.quote:
Ik lig al op de bank en heb al een film gekeken. Welke ga je kijken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jazeker.
Ik plof zo op de bank met een film denk ik
De haatcampagne stopt wanneer jij stopt met achterlijk zijn, en die kans acht ik zeer klein.quote:
Dat weet ik nog niet. Ik heb Sin City, Bitch Slap en Running Scared staan als films die ik de afgelopen tijd niet gezien heb.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lig al op de bank en heb al een film gekeken. Welke ga je kijken?
Dit is toch UDOWU ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De haatcampagne stopt wanneer jij stopt met achterlijk zijn, en die kans acht ik zeer klein.
Sin City is met Jessica Albaquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Ik heb Sin City, Bitch Slap en Running Scared staan als films die ik de afgelopen tijd niet gezien heb.
Bitch Slap lijkt mij wat dat betreft ook niet erg om te kijken:quote:
Bijna chanant dit.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bitch Slap lijkt mij wat dat betreft ook niet erg om te kijken:
[ afbeelding ]
Uhuquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is toch UDOWU ?
En wat doe ik dan?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Dat heet een leesteken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of een smiley/uitroepteken/vraagteken.
Op FOK! wel vind ikquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heet een leesteken.En een zin hoort officieel niet te eindigen met een smiley.
Ik ben een vrouwquote:
In I am number four schijnen ook 2 leuke vrouwen in te zittenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bitch Slap lijkt mij wat dat betreft ook niet erg om te kijken:
[ afbeelding ]
Waarom sta je nog niet in de keuken dan ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
[..]
In I am number four schijnen ook 2 leuke vrouwen in te zitten
Kan niet kokenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom sta je nog niet in de keuken dan ?
Sopperdesop dus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
[..]
In I am number four schijnen ook 2 leuke vrouwen in te zitten
Wat een flauw excuus om vrijheid te eisen, je kan de keuken altijd nog schoonmaken.quote:
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sopperdesop dus.
En klopt, maar die heb ik al gezien.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen koken.!1!!11
Doe het zelf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef speedking het volgende:
[..]
ga het nu ff leren of doe alsof
Kan je ook zelf doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een flauw excuus om vrijheid te eisen, je kan de keuken altijd nog schoonmaken.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
[..]
Doe het zelf.
[..]
Kan je ook zelf doen.
quote:
Klopt helemaal zo!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Vrouwen die denken dat ze `rechten´ hebben
Hallon!quote:
Wat een kut smoesquote:
Een recht, een taal en een plicht heb ik hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Vrouwen die denken dat ze `rechten´ hebben
k werk al, witte sportsokken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een kut smoesGa dan werken
En witte sportsokken dragen.
[..]
Een recht, een taal en een plicht heb ik hoor.
Mannen horen ook te werken. Jouw recht is het aanrecht en jouw plicht is het huishouden doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het aanrecht, de zwijgplicht en ... even denken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Horizontaalquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het aanrecht, de zwijgplicht en ... even denken.
Een rijke oude man trouwen, dan hopen dat ie snel sterft, heb ik geld zat en geen gezeik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:05 schreef speedking het volgende:
nu weet flippiee eindelijk wat ze echt moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |