Wat een flauw excuus om vrijheid te eisen, je kan de keuken altijd nog schoonmaken.quote:
Ohquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sopperdesop dus.
En klopt, maar die heb ik al gezien.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen die niet kunnen koken.!1!!11
Doe het zelf.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef speedking het volgende:
[..]
ga het nu ff leren of doe alsof
Kan je ook zelf doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een flauw excuus om vrijheid te eisen, je kan de keuken altijd nog schoonmaken.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh
[..]
[..]
Doe het zelf.
[..]
Kan je ook zelf doen.
quote:
Klopt helemaal zo!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Vrouwen die denken dat ze `rechten´ hebben
Hallon!quote:
Wat een kut smoesquote:
Een recht, een taal en een plicht heb ik hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Vrouwen die denken dat ze `rechten´ hebben
k werk al, witte sportsokken?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een kut smoesGa dan werken
En witte sportsokken dragen.
[..]
Een recht, een taal en een plicht heb ik hoor.
Mannen horen ook te werken. Jouw recht is het aanrecht en jouw plicht is het huishouden doen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het aanrecht, de zwijgplicht en ... even denken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Horizontaalquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het aanrecht, de zwijgplicht en ... even denken.
Een rijke oude man trouwen, dan hopen dat ie snel sterft, heb ik geld zat en geen gezeik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:05 schreef speedking het volgende:
nu weet flippiee eindelijk wat ze echt moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |