Vroegaah kregen users nog wel eens een Gr. Gr. PM.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:26 schreef Intronic het volgende:
Wajong uitkering en eigenwaarde.
Nog een gr gr topic.
Om dandybleu levend te houdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu zetten vele users, voornamelijk baggerusers, het onder hun post, alleen maar omdat hij het deed?
Hij is dood?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om dandybleu levend te houden
Ga slapen.quote:
Heeft FOK! geen 'wachtwoord vergeten' knopje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij is zijn wachtwoord kwijt.
Kut voor je.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zette eerst ook altijd BBQ. onder mijn posts, totdat ik er achter kwam dat dat niet origineel was, gezien Verbal het al jaren deed, en er zelfs een tag voor heeft gekregen. Ohja, en het werd op een gegeven moment automatisch onder zijn posts gezet.
BBQ.
Ik zei altijd Kusjes van Flipsquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zette eerst ook altijd BBQ. onder mijn posts, totdat ik er achter kwam dat dat niet origineel was, gezien Verbal het al jaren deed, en er zelfs een tag voor heeft gekregen. Ohja, en het werd op een gegeven moment automatisch onder zijn posts gezet.
BBQ.
Ik verveelde mij en zag de hoes van The Hunt for Red October staanquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]_! Hij is zo'n poster toch helemaal niet waard.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik verveelde mij en zag de hoes van The Hunt for Red October staan
Een baggeruserlijst bouwen bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Tsja, van verveling ga je gekke dingen doen. Komt me ernstig bekend voor.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eetzee! (Volgens mijn spellingscontrole het goede woord voor "eetze")
GODVERDOMME en je fobo is ook al dicht.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:38 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hey meisje
ik heb een pm en dm ban gvd
gr gr
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt.
Aidse! Snapt hij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |