Waar ben je allergisch voorquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Allerigsche reactie hebben waardoor lage weerstand en dan virus te pakken.
Kut ik ben echt zwak.
Ja, maar dat is cheaten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
DELETE FROM baggerusers WHERE username = 'Dalando', username = 'BBQSausage'
Geen idee, ik mocht niet opnieuw een test doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar ben je allergisch voor?
Omdat dat geen echte user isquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt ook roti met kip verwijderd
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
A Squab Begs. Crap, jouw naam is niet handig.
A Sage Uses BBQ's!quote:
Twee s'en teveelquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
A Sage Uses BBQ's!
Eet smakelijk zak!
Jij vast wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Kan iemand even een FOK! user noemen, met een spatie in z'n naam?
Vraag Dannyquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:28 schreef BBQSausage het volgende:
Kan iemand even een FOK! user noemen, met een spatie in z'n naam?
Ja, maar anders is er weinig van te makenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee s'en teveelVoor de rest kan ie wel ja.
even maar?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
Ik snap Plastic_zak even niet, is dat normaal?
Wat valt er te snappen aan P_zquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar anders is er weinig van te maken
Met een spatie? Geen idee.
Ik snap ook niet waarom ik zo verliefd op je benquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
De haatcampagne was toch gestopt ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan P_z.
Ben jij haar stalker?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik zo verliefd op je ben
Krijg je geld elke keer als je dat woord noemt ofzo?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De haatcampagne was toch gestopt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |