Laten we morgen dan weer verder gaan lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lapo lapo lapo, ik denk dat ik ga slapo lepel
Laat ik je eerst nog even complimenteren met deze mooie OP lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:21 schreef Hooidraad het volgende:
Lepel wat ben je toch mooi,
voor jou houd ik dit pleidooi
met jou door de yoghurt of de vla,
ik gebruik je zelfs bij het drinken van m'n flesje Spa
je hebt iets geils maar ook iets stoers,
m'n vriendin wordt zelfs een beetje jaloers
ik blijf je altijd trouw,
ow lepel wat moest ik zonder jou?
- JustinLepel
[ afbeelding ]
[..]
Laten we morgen dan weer verder gaan lepel
Lofdichten van dit kaliber kunnen niet langer genegeerd worden lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik je eerst nog even complimenteren met deze mooie OP lepel
laat bescheidenheid je leidraad zijn lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lofdichten van dit kaliber kunnen niet langer genegeerd worden lepel
Laat hij nou doelen op mijn gedicht lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 06:45 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat bescheidenheid je leidraad zijn lepel![]()
Lichte misinterpretatie van Pugg lepelquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat hij nou doelen op mijn gedicht lepel
laat gij volledig gelijk hebben lepelquote:Op zaterdag 10 september 2011 02:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichte misinterpretatie van Pugg lepel
Laten we gewoon weer verder gaan lepelquote:Op zaterdag 10 september 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat gij volledig gelijk hebben lepel
Lepelaar, mijn favoriete dier lepelquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we gewoon weer verder gaan lepel
laatstelijk weinig inspiratie lepelquote:Op zondag 11 september 2011 03:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelaar, mijn favoriete dier lepel
Lukt dat wel op zondag lepel?quote:Op zondag 11 september 2011 13:33 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we onze hersenen iets harder laten werken lepel
Laat ik dan vooral geen effort steken in deze post lepelquote:Op zondag 11 september 2011 18:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we niet té actief zijn op een vrije dag lepel
Laat in de nacht een lepeltje posten lepelquote:Op zondag 11 september 2011 18:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik dan vooral geen effort steken in deze post lepel
laten we de niet begrijpende lolbroeken maar negeren lepelquote:Op maandag 12 september 2011 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat in de nacht een lepeltje posten lepel
Lekker vroeg naar het werk lepelquote:Op maandag 12 september 2011 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we de niet begrijpende lolbroeken maar negeren lepel
Lucratief dagje voor JustinLepelquote:Op maandag 12 september 2011 07:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker vroeg naar het werk lepel
Liever weer vakantie lepelquote:Op maandag 12 september 2011 17:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lucratief dagje voor JustinLepel
Liever de hele dag met lepels bezig lepelquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we de keiharde realiteit niet uit de weg gaan lepel
Laten we samen een lepelbedrijf starten lepelquote:Op maandag 12 september 2011 20:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever de hele dag met lepels bezig lepel
Laat dat nou het beste idee van het jaar zijn lepelquote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we samen een lepelbedrijf starten lepel
LEPELS B.V. zou een geschikte naam zijn lepelquote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat dat nou het beste idee van het jaar zijn lepel
Lijfspreuk zou dan kunnen zijn: LEPELS B.V. wij nemen nooit teveel Hooi op onze lepelquote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LEPELS B.V. zou een geschikte naam zijn lepel
Like it!quote:Op maandag 12 september 2011 22:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijfspreuk zou dan kunnen zijn: LEPELS B.V. wij nemen nooit teveel Hooi op onze lepel
laat ik dat even uitzoeken lepelquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Like it!
Is er eigenlijk al een patent op de lepel?
Lui in bed liggen en sporten overslaan lepelquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we de lepel nieuw leven in blazen lepel
Lekker genieten van de Champions League lepelquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lui in bed liggen en sporten overslaan lepel
Lege maag lepelquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker genieten van de Champions League lepel
Lekker feestje in het vooruitzicht lepelquote:Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Langzaam kabbelt de week voort, laat het snel weekend zijn lepel
laat ik mijn laatste voor vandaag hier neerzetten lepelquote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker feestje in het vooruitzicht lepel
Laten we elkaar morgen weer begroeten met een lepelquote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik mijn laatste voor vandaag hier neerzetten lepel
Laten we daar 'overmorgen' van maken want het is alweer na middernacht. Hoi collega Van der Lepelquote:Op woensdag 14 september 2011 18:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we elkaar morgen weer begroeten met een lepel
langzaam zakt de inspiratie weg lepelquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we daar 'overmorgen' van maken want het is alweer na middernacht. Hoi collega Van der Lepel
Lepels zijn een inspiratiebron pur sang lepelquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:46 schreef Pugg het volgende:
[..]
langzaam zakt de inspiratie weg lepel
Lepe lepelquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn een inspiratiebron pur sang lepel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef JustinK het volgende:
[..]lachen is goed voor een mens lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lack of inspiration lepelquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
lachen is goed voor een mens lepel
Lepeltjequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
LOL1! EINS!11EINS11ZWEI DAT LIJKT WEL EEN SOCIOS LEPEL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LepeltjeLekkere trek heb ik er van gekregen lepelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Likkebaardende lepelquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere trek heb ik er van gekregen lepel
Linksdraaiende koeienstront lepelquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel in mijn mond op het moment dat ik dit post lepel
Longneck lepelquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Linksdraaiende koeienstront lepel
Lichtje is bij mij de hele dag al uit lepelquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lichtje gaat bij mij een beetje uit lepel
Laat ik vannacht maar wel een keer gaan slapen lepelquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lichtje is bij mij de hele dag al uit lepel
Lijkt me een verstandig besluit lepelquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik vannacht maar wel een keer gaan slapen lepel
Lekker uitgerust lepelquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandig besluit lepel
Lepel in het doel lepelquote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat de 3de keeper zich maar niet blesseren lepel
Leuk, een fan erbij lepelquote:Op zondag 18 september 2011 14:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuke weetjes in Ode aan de lepel
Liefde alom met de lepelquote:Op zondag 18 september 2011 14:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels brengen mensen nader tot elkaar lepel
LustinK laat zich vandaag niet verleiden lepelquote:Op zondag 18 september 2011 15:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lallend gaat Pugg de zondagmiddag in lepel
Looidraad doet het ook rustig aan lepelquote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
LustinK laat zich vandaag niet verleiden lepel
Ligt het aan mij of zijn we nu heel maatschappelijk verantwoord bezig lepel?quote:Op zondag 18 september 2011 16:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad doet het ook rustig aan lepel
Lever-verantwoord zijn we sowieso bezig lepelquote:Op zondag 18 september 2011 16:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zijn we nu heel maatschappelijk verantwoord bezig lepel?
Lepel-verantwoord las ik, hihiquote:Op zondag 18 september 2011 16:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lever-verantwoord zijn we sowieso bezig lepel
Lepels kunnen goed dienen als leverontgiftend middelquote:Op zondag 18 september 2011 17:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel-verantwoord las ik, hihilepel
Laat ik er meteen twee innemen lepelquote:Op zondag 18 september 2011 17:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels kunnen goed dienen als leverontgiftend middel
Laat ik er nu ook twee ingenomen hebben lepelquote:Op zondag 18 september 2011 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik er meteen twee innemen lepel
quote:Op zondag 18 september 2011 17:16 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik er nu ook twee ingenomen hebben lepelLepels lepels, wat heb ik ze graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zitten er nu reeds twee in m'n maag
lepel
Lol om deze lepelquote:Op zondag 18 september 2011 17:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels lepels, wat heb ik ze graag
er zitten er nu reeds twee in m'n maag
lepel
Louter en alleen omdat er lepels voorbijkomen lepel?quote:Op zondag 18 september 2011 17:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik het nou best leuk vinden in die nieuwe SC lepel
Lepels maken het topic wel af ja lepelquote:Op zondag 18 september 2011 17:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Louter en alleen omdat er lepels voorbijkomen lepel?
Liever heb ik nog een extra dagje weekend lepelquote:Op zondag 18 september 2011 18:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels maken het topic wel af ja lepel
Leef met je mee, weekend was weer veel te snel om lepelquote:Op zondag 18 september 2011 21:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever heb ik nog een extra dagje weekend lepel
Leerdammer kaasschaaf is er niets bij lepelquote:Op maandag 19 september 2011 07:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels, het mooiste stukje bestek lepel
Laat chufi lekker meelepelen lepelquote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leerdammer kaasschaaf is er niets bij lepel
Le meer zielen, le meer vreugd lepelquote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat chufi lekker meelepelen lepel
Lepeltopics worden gezien als de pareltjes van FOK! lepelquote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Le meer zielen, le meer vreugd lepel
In het begin van dit lepeltopic heb ik al heel vaak met de lepel geroerdquote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat chufi lekker meelepelen lepel
Legt iemand hem de regels nog even uit? lepelquote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepeltopics worden gezien als de pareltjes van FOK! lepel
laat maar! lepelquote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Legt iemand hem de regels nog even uit? lepel
Nou ok dan... Vroeger waren hier nog geen regels lepelquote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat dit het begin zijn van een vruchtbare samenwerking lepel
Lepelregel nr 1: laten we beginnen met een L en eindigen met een lepelquote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat dit het begin zijn van een vruchtbare samenwerking lepel
laten we dat ook vooral zou houden lepelquote:Op dinsdag 20 september 2011 06:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelregel nr 1: laten we beginnen met een L en eindigen met een lepel
Lepels komen en gaan, maar dit lepeltopic zal altijd blijven bestaan lepelquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:19 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we dat ook vooral zou houden lepel
Lol aha van die lepelquote:Op dinsdag 20 september 2011 06:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelregel nr 1: laten we beginnen met een L en eindigen met een lepel
Lang zal dit topic leven in de gloria lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
leve het topic lepel hoera ,hoera, hoera lepel
Laatst at ik zelfs met een lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lang zal dit topic leven in de gloria lepel
Linkshandigen hebben het toch maar makkelijk met die aangepaste lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt er haast wel voor gemaakt lepel
Links of rechts, iedereen kan overweg met een lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Linkshandigen hebben het toch maar makkelijk met die aangepaste lepel
Lezen of schrijven, ook hiervoor gebruiken wij een lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Links of rechts, iedereen kan overweg met een lepel
lekker ijslepel likken lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lezen of schrijven, ook hiervoor gebruiken wij een lepel
Laat thuis van werk, kort avondje lepelquote:Op donderdag 22 september 2011 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof het alweer bijna weekend is lepel
Lijkt er op ? Het is alweer uren weekend lepelquote:Op donderdag 22 september 2011 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof het alweer bijna weekend is lepel
Laten we elkaar niet teveel negeren lepelquote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt er op ? Het is alweer uren weekend lepel
Laat ik beginnen met een goedemorgen lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we elkaar niet teveel negeren lepel
Leuk dat mensen weekend hebben, maar hier moet nog gewerkt worden lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik beginnen met een goedemorgen lepel
Le weekend est arrivé lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk dat mensen weekend hebben, maar hier moet nog gewerkt worden lepel
Laat ik nu al genoeg van die dingen hebben lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat daar nou een goede lepelwinkel zitten lepel
Lepels heb je nooit genoeg lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik nu al genoeg van die dingen hebben lepel
Lekkere lepel billen zijn altijd welkom lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels heb je nooit genoeg lepel
Laten we anders de lepel nog even adoreren lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekkere lepel billen zijn altijd welkom lepel
Lijkt me een beetje overdone dat adoreren... Ik hou me bij mn eigen lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we anders de lepel nog even adoreren lepel
lijkt mij ook een goed plan lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje overdone dat adoreren... Ik hou me bij mn eigen lepel
Lepels domineren alle topics lepelquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten Hooidraad en ik er dan lekker op los adoreren lepel
Laat dat een waarheid als een koe zijn lepelquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels domineren alle topics lepel
Liever een lepel-topic dan geen topic lepelquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat dat een waarheid als een koe zijn lepel
laat ik mijn wekker vergeten te verzetten zijn lepelquote:Op zondag 25 september 2011 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Liever een lepel-topic dan geen topic lepel
Laat ik in het weekend geen wekker zetten lepelquote:Op zondag 25 september 2011 07:05 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik mijn wekker vergeten te verzetten zijn lepel
Leve het uitslapen lepelquote:Op zondag 25 september 2011 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik in het weekend geen wekker zetten lepel
laatste gerecht inderdaad met lepelquote:Op zondag 25 september 2011 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het je smaken en eet met je lepel
Liever 1 lepel in de hand dan 10 op tafel lepelquote:Op maandag 26 september 2011 07:00 schreef Pugg het volgende:
[..]
laatste gerecht inderdaad met lepel
Lepels nog aan toe! Het is weer maandag lepelquote:Op maandag 26 september 2011 07:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Liever 1 lepel in de hand dan 10 op tafel lepel
Le week-end, c'est fini lepelquote:Op maandag 26 september 2011 08:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels nog aan toe! Het is weer maandag lepel
LustinK, de kruidnootverslaafde lepelquote:Op maandag 26 september 2011 22:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker veel kruidnoten op m'n lepel
Laat ik er niet van willen afkicken lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LustinK, de kruidnootverslaafde lepel
Lepel er niet bij opeten, ligt zwaar op de maag lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik er niet van willen afkicken lepel
Laat ik ze dan met een lepel van voor 2004 opeten lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel er niet bij opeten, ligt zwaar op de maag lepel
Lijkt me een verstandige, doch dure keuze lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik ze dan met een lepel van voor 2004 opeten lepel
Als het om lepels gaat is geld van ondergeschikt belang lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijkt me een verstandige, doch dure keuze lepel
Leuk voor je collectie is het zeker lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ls het om lepels gaat is geld van ondergeschikt belang lepel
Laat ik nu even een slaaplepelgebedje oplepelen lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk voor je collectie is het zeker lepel
Laat ik wel zeggen, ik ben blij dat u weer begint met de 'L' van lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik nu even een slaaplepelgebedje oplepelen lepel
Lepels zijn emotie, daardoor schiet er weleens een 'L' bij in lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik wel zeggen, ik ben blij dat u weer begint met de 'L' van lepel
lk zal ook proberen op te letten lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn emotie, daardoor schiet er weleens een 'L' bij in lepel
Laten we het lepelen niet onderschatten lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad zal ook proberen op te letten lepel
LustinK is bij de lepel genomen; het was een kleine 'L' en geen grote 'i' lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 00:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we het lepelen niet onderschatten lepel
Laat ons fris aan een nieuwe dag beginnen lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 00:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LustinK is bij de lepel genomen; het was een kleine 'L' en geen grote 'i' lepel
Lui achterover op het werk lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ons fris aan een nieuwe dag beginnen lepel
Lucky Hooidraad lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste werkdag van de week voor deze lepel
Lepel in de nacht is een nacht zonder klacht lepelquote:Op donderdag 29 september 2011 08:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels in de morgen is een dag zonder zorgen lepel
lepel in de ochtend ook zonder klacht lepelquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel in de nacht is een nacht zonder klacht lepel
Laatste vrijdag van september lepelquote:Op vrijdag 30 september 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepel in de ochtend ook zonder klacht lepel
Lepels in oktober maakt de maand wat minder sober lepelquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste vrijdag van september lepel
lekker op terras gezeten lepelquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels in oktober maakt de maand wat minder sober lepel
Lepel for president lepelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we niet aan politiek beginnen lepel
Lepelblikeinen of lepelcraten, het maakt me niet uit. Als het de lepel maar ten goede komt lepelquote:
Lekker met de lepel in de zon gezeten vandaag lepelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelblikeinen of lepelcraten, het maakt me niet uit. Als het de lepel maar ten goede komt lepel
Lord won't you buy me a Mercedes Lepelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker met de lepel in de zon gezeten vandaag lepel
Lol, toepasselijk zo'n T-Spoon nummer erbij lepelquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Lord won't you buy me a Mercedes Lepel
Lepel in de vorm van een T, daar red je levens mee lepelquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lol, toepasselijk zo'n T-Spoon nummer erbij lepel
Laten we er vandaag weer met de volle 30% tegenaan gaan lepelquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel in de vorm van een T, daar red je levens mee lepel
Luttele seconden verwijderd van 18:20:15 lepelquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we er vandaag weer met de volle 30% tegenaan gaan lepel
Lul op een drumstel lepelquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luttele seconden verwijderd van 18:20:15 lepel
laat ik dit topic weer terug gevonden hebben lepelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik nou geen drumstel hebben, anders had ik het geprobeerd lepel
Leuk dat je er weer bent lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik dit topic weer terug gevonden hebben lepel
Laten we één ding duidelijk maken: een rolluik haalt het niet bij een lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad schuif ook nog even aan lepel
Langs klepel hangt een lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we één ding duidelijk maken: een rolluik haalt het niet bij een lepel
Lo que pasa es que una cucharra da vida lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Le chufi est une collčgue cuillčre lepel
Laat ik nu een 6 (voor de moeite hebben) gehad met Frans lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Lo que pasa es que una cucharra da vida lepel
Latijns is meer jouw ding lepel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik nu een 6 (voor de moeite hebben) gehad met Frans lepel
Latijn is een Italische taal die oorspronkelijk door de Latijnen werd gesproken, een volk dat vanaf het eerste millennium voor Christus in de streek Latium (het huidige Lazio, Italië) woonde. Doordat de stad Rome vanaf 500 v.Chr. in dit gebied haar politieke en militaire invloed vergrootte, werd ook haar taal buiten de stadsgrenzen verspreid. Rome werd de hoofdstad van het Romeinse Rijk, dat bleef groeien tot het in de tweede eeuw na Christus zijn grootste omvang bereikte. Het Latijn werd de voertaal in het westelijke deel van dit rijk (terwijl het Koinč-Grieks dat in het oostelijke deel was en bleef) lepelquote:
Lange tekst voor een lepelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Latijn is een Italische taal die oorspronkelijk door de Latijnen werd gesproken, een volk dat vanaf het eerste millennium voor Christus in de streek Latium (het huidige Lazio, Italië) woonde. Doordat de stad Rome vanaf 500 v.Chr. in dit gebied haar politieke en militaire invloed vergrootte, werd ook haar taal buiten de stadsgrenzen verspreid. Rome werd de hoofdstad van het Romeinse Rijk, dat bleef groeien tot het in de tweede eeuw na Christus zijn grootste omvang bereikte. Het Latijn werd de voertaal in het westelijke deel van dit rijk (terwijl het Koinč-Grieks dat in het oostelijke deel was en bleef) lepel
Latijns gewikied lepelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Latijn is een Italische taal die oorspronkelijk door de Latijnen werd gesproken, een volk dat vanaf het eerste millennium voor Christus in de streek Latium (het huidige Lazio, Italië) woonde. Doordat de stad Rome vanaf 500 v.Chr. in dit gebied haar politieke en militaire invloed vergrootte, werd ook haar taal buiten de stadsgrenzen verspreid. Rome werd de hoofdstad van het Romeinse Rijk, dat bleef groeien tot het in de tweede eeuw na Christus zijn grootste omvang bereikte. Het Latijn werd de voertaal in het westelijke deel van dit rijk (terwijl het Koinč-Grieks dat in het oostelijke deel was en bleef) lepel
Lekker onpartijdig lepelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Laat ik nou niet weten wie te quoten, dus quote ik jullie allebei lepel
Laat chufi dan een boete betalen van één lepelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; chufi was gewoon te laat lepel
Lijkt me een goede deal lepelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat chufi dan een boete betalen van één lepel
Laten we voor dit herhaaldelijk vergrijp een boete rekenen van één sauslepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel aanvaard, echter ga je nu weer de fout in lepel
Leuk is andersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we voor dit herhaaldelijk vergrijp een boete rekenen van één sauslepel
Lepelkunde was mijn favoriete vak op school lepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Leren leren , dat heb ik al genoeg gedaan. geen zin meer in .. lepel
Leuk vak inderdaad, huiswerk ervoor maken was zowaar een hobby lepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelkunde was mijn favoriete vak op school lepel
Laat het voor mij nou een bijvak geweest zijn, dat ik met vlag en wimpel haalde, maar door de jaren heen is het lepelen wat verwaterd... lepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk vak inderdaad, huiswerk ervoor maken was zowaar een hobby lepel
Lepelen in dit topic zal je weer op het oude niveau brengen lepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het voor mij nou een bijvak geweest zijn, dat ik met vlag en wimpel haalde, maar door de jaren heen is het lepelen wat verwaterd... lepel
Let's go for itquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelen in dit topic zal je weer op het oude niveau brengen lepel
Leuk kan ik nog wat bijverdienenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel maar raak voor een knaak lepel
Lepels doen het ook goed op de beurs lepelquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk kan ik nog wat bijverdienenlepel
laat ik lepel genoten een(in al opzichten) goede week wensen lepelquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef chufi het volgende:
Laat de beurs het niet even goed doen, maar ik houd me op de hoogte lepel
Laat ik jullie niets minder wensen lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 06:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik lepel genoten een(in al opzichten) goede week wensen lepel
Laat het een week worden vol goede lepelmomenten lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik jullie niets minder wensen lepel
Lange nachten die ik moet werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat het een week worden vol goede lepelmomenten lepel
Liever 's nachts lepeltje lepeltje liggen lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Lange nachten die ik moet werkenlepel
Lepel ik verder in de ochtend lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever 's nachts lepeltje lepeltje liggen lepel
Langzaam aan gaan mijn oogjes dicht, ben al wakker sinds kwart over lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker, dan lepel ik naar m'n werk lepel
Lieve Hooidraad, ga lekker in bed liggen, dan lees ik een lepelverhaaltje voor lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Langzaam aan gaan mijn oogjes dicht, ben al wakker sinds kwart over lepel
Lepelverhaaltje heeft geholpen, maar nu ben ik toch weer even wakker lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lieve Hooidraad, ga lekker in bed liggen, dan lees ik een lepelverhaaltje voor lepel
Lekker baldadig doen door mijzelf te quoten lepelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelverhaaltje heeft geholpen, maar nu ben ik toch weer even wakker lepel
Laat je dat niet weer gebeuren zou ik zo zeggen lepelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lekker baldadig doen door mijzelf te quoten lepel
Laten we de lepelregels wel goed naleven lepelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 05:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat je dat niet weer gebeuren zou ik zo zeggen lepel
Lepel één, lepel twee,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we de lepelregels wel goed naleven lepel
Leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel één, lepel twee,
lepel lepel in de zee
lepel
Lepel zes, zeven en acht,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk
Lepel 3, 4 en vijf
Luister naar je wijf
lepel
lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel zes, zeven en acht,
m'n lepel stond strak vannacht
lepel
Laat ik nou niet verder kunnen tellen dan tien, maar ik zou je geheime lepeltje wel willen zien lepelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
lol![]()
Lepel negen, lepel tien
Wie wil mijn geheime lepeltje zien?
lepel
LustinK jij nieuwsgierige aagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik nou niet verder kunnen tellen dan tien, maar ik zou je geheime lepeltje wel willen zien lepel
Luister goed, ik maak me geen zorgen,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LustinK jij nieuwsgierige aag
Mijn lepel krijg jij niet te zien vandaag
lepel
Laat ik in een goede bui zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Luister goed, ik maak me geen zorgen,
want vandaag is het alweer morgen
dus maak JustinK niet kwaad
en toon je lepel in vol ornaat
lepel
Leuk al die rijmpjes , maar dat wordt echt geen gewoonte lepelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik in een goede bui zijn
Echter, het beleid van FOK! houdt mij tegen
Posten van zulk een vulgaire lepels
Kan alleen geschieden via omwegen
Maar wees niet getreurd
In een ander topic kunt u de lepel adoreren
Prachtige exemplaren vindt u aldaar
En u hoeft zich nergens voor te generen
lepel
Lepelcollega chufi, wees niet getreurdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk al die rijmpjes , maar dat wordt echt geen gewoonte lepel
Leuke gedichtjes, maar sommige mensen vinden het raar,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega chufi, wees niet getreurd
Want ook voor jou typ ik hier een lepelgedichtje
Waardoor ook jij de kracht ontdekt van dit vertier
En er een lach verschijnt op jouw gezichtje
lepel
Lepelcollega's zijn boos weggelopenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuke gedichtjes, maar sommige mensen vinden het raar,
maar rijmen met lepels brengt ons dichter bij elkaar
Ontstaat door deze gedichtjes niet een kleine lach?
Dus kom op lepelcollega chufi, begin met een gedicht op deze mooie nieuwe dag!
lepel
Lepels nog aan toe! Dat is niet zo mooi lepelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 04:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelcollega's zijn boos weggelopenlepel
Last van inspiratie gebrek lepelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels nog aan toe! Dat is niet zo mooi lepel
Lijkt erop dat alleen de die hard lepel fans over blijven lepelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik van dichten niet gediend zijn .... Het lijkt wel Sinterklaas.... laters lepel
Liever een one-liner dan een mislukt sonnet lepelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop dat alleen de die hard lepel fans over blijven lepel
Lepels laten de emoties hoog oplopen lepelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Liever een one-liner dan een mislukt sonnet lepel
Liever niet overdrijven want het regent al genoeg in Panama lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels laten de emoties hoog oplopen lepel
Lepels hebben zij daar nodig om te hozen, massa's lepels! lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Liever niet overdrijven want het regent al genoeg in Panama lepel
laten wij dan ook de lepel handen uit de mouwen steken lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels hebben zij daar nodig om te hozen, massa's lepels! lepel
Laat Nederland daar gewoon wereldkampioen zijn gewordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten wij dan ook de lepel handen uit de mouwen steken lepel
Laten we dit heuglijke nieuws vieren met een stevig glas vloeibare lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 07:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat Nederland daar gewoon wereldkampioen zijn geworden![]()
![]()
![]()
lepel
Lekker maar ik al genoeg op lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 07:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we dit heuglijke nieuws vieren met een stevig glas vloeibare lepel
Toen ik een lepel wou kopen zag ik de laatste weglopen met zo'n felbegeerde lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn niet aan te slepen lepel
Laat nieuwkomers eerst de regels doorlezen lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loen ik een lepel wou kopen zag ik de laatste weglopen met zo'n felbegeerde lepel
Welke regels? Lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat nieuwkomers eerst de regels doorlezen lepel
Laatste loodjes van het weekend lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat nieuwkomers eerst de regels doorlezen lepel
laten we fris aan de week beginnen lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste loodjes van het weekend lepel
Langzaamaan wakker worden lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we fris aan de week beginnen lepel
Lurk je dat op met suiker en/of melk? Zo ja, wel goed roeren met een 'thee'lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker morgen met bakkie koffie wakkerworden lepel
Lurk ik met melk en suiker, ik roer altijd goed en hard met die o zo fijne lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lurk je dat op met suiker en/of melk? Zo ja, wel goed roeren met een 'thee'lepel
Lekkere kruidnoten bij de koffie lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lurk ik met melk en suiker, ik roer altijd goed en hard met die o zo fijne lepel
Let op! Kruidnoten zitten vol calorieen lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere kruidnoten bij de koffie lepel
Laat ik erbij zeggen dat ik op een kruidnoten dieet ben lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let op! Kruidnoten zitten vol calorieen lepel
Lekkere kruidnoten kan je soms niet weigeren maar je moet ze toch weerstaan lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik erbij zeggen dat ik op een kruidnoten dieet ben lepel
Lipiden en suikers moeten we niet teveel van binnen krijgen lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekkere kruidnoten kan je soms niet weigeren maar je moet ze toch weerstaan lepel
Laat ik er maar vanaf blijven voordat ik veelste dik word lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lipiden en suikers moeten we niet teveel van binnen krijgen lepel
Lepels daarentegen zijn uitstekend voor de gezondheid lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ik er maar vanaf blijven voordat ik veelste dik word lepel
Lepels vul ik met vitaminepillen en die roer ik dan door mijn koffie en heb ik gezonde koffie lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels daarentegen zijn uitstekend voor de gezondheid lepel
Let wel op: de lepel zelf ligt wat zwaar op de maag lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lepels vul ik met vitaminepillen en die roer ik dan door mijn koffie en heb ik gezonde koffie lepel
Lepels zijn bij mij erg buigbaar net als Uri Geller kan. Dan poep ik zo een drol op mijn lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Let wel op: de lepel zelf ligt wat zwaar op de maag lepel
Lange drollen zullen het niet worden, tenzij je gaat voor de pollepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lepels zijn bij mij erg buigbaar net als Uri Geller kan. Dan poep ik zo een drol op mijn lepel
Lange drollen inderdaad niet, net kwam er diaree uit op mijn lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lange drollen zullen het niet worden, tenzij je gaat voor de pollepel
Laat al die koffie nou diarree veroorzaken lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lange drollen inderdaad niet, net kwam er diaree uit op mijn lepel
Ligt eraan, Ik had al 2 dagen geleden last van buikkramp lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat al die koffie nou diarree veroorzaken lepel
Lepels zijn een goede remedie tegen darmproblematiek. Men neme 3 maal daags, tijdens een maaltijd, één lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan, Ik had al 2 dagen geleden last van buikkramp lepel
Lacht lepels nog an toe. Zijn die lepels niet slecht voor je nieren lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels zijn een goede remedie tegen darmproblematiek. Men neme 3 maal daags, tijdens een maaltijd, één lepel
Ligt aan het materiaal waarmee ze zijn vervaardigd. Koop daarom altijd je lepels bij een erkende bestekwinkelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lacht lepels nog an toe. Zijn die lepels niet slecht voor je nieren lepel
Lebben die een goed keurmerk? show me pics lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt aan het materiaal waarmee ze zijn vervaardigd. Koop daarom altijd je lepels bij een erkende bestekwinkel
Liefste zou ik het laten voorschrijven door een huisarts, dan weet je zeker dat je goed zit lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lebben die een goed keurmerk? show me pics lepel
Lammer, maar helaas is mijn huisarts op vakantie lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Liefste zou ik het laten voorschrijven door een huisarts, dan weet je zeker dat je goed zit lepel
Laat ik eens beginnen aan deel 2 van mijn nacht, dan kan ik nog een paar uurtjes slapen lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lammer, maar helaas is mijn huisarts op vakantie lepel
Laap lekker, Mijnheer Hooidraad. tot ooit lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik eens beginnen aan deel 2 van mijn nacht, dan kan ik nog een paar uurtjes slapen lepel
Lange lepels vangen veel wind lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laap lekker, Mijnheer Hooidraad. tot ooit lepel
Leine lepels vangen weinig wind op de lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lange lepels vangen veel wind lepel
Laat Zagreb vanavond geen kans maken lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leine lepels vangen weinig wind op de lepel
Lepel maar een paar ballen in het net van die Kroaten lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat Zagreb vanavond geen kans maken lepel
Laat dat met rust nog niet gebeurd zijn lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel maar een paar ballen in het net van die Kroaten lepel
Laten we bidden tot de Lepelgoden voor een bal in het doelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat dat met rust nog niet gebeurd zijn lepel
Laten we feesten wat ons aller ajax heeft 3 punten meegenomen lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we bidden tot de Lepelgoden voor een bal in het doel
Loflepel voor onze Amsterdamse jongens lepelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we feesten wat ons aller ajax heeft 3 punten meegenomen lepel
Laten we een groots lepelfeest geven lepelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Loflepel voor onze Amsterdamse jongens lepel
Lepels voor iedereen lepelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we een groots lepelfeest geven lepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |