Laten we voor dit herhaaldelijk vergrijp een boete rekenen van één sauslepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel aanvaard, echter ga je nu weer de fout in lepel
Leuk is andersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we voor dit herhaaldelijk vergrijp een boete rekenen van één sauslepel
Lepelkunde was mijn favoriete vak op school lepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Leren leren , dat heb ik al genoeg gedaan. geen zin meer in .. lepel
Leuk vak inderdaad, huiswerk ervoor maken was zowaar een hobby lepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelkunde was mijn favoriete vak op school lepel
Laat het voor mij nou een bijvak geweest zijn, dat ik met vlag en wimpel haalde, maar door de jaren heen is het lepelen wat verwaterd... lepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk vak inderdaad, huiswerk ervoor maken was zowaar een hobby lepel
Lepelen in dit topic zal je weer op het oude niveau brengen lepelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat het voor mij nou een bijvak geweest zijn, dat ik met vlag en wimpel haalde, maar door de jaren heen is het lepelen wat verwaterd... lepel
Let's go for itquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelen in dit topic zal je weer op het oude niveau brengen lepel
Leuk kan ik nog wat bijverdienenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepel maar raak voor een knaak lepel
Lepels doen het ook goed op de beurs lepelquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk kan ik nog wat bijverdienenlepel
laat ik lepel genoten een(in al opzichten) goede week wensen lepelquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef chufi het volgende:
Laat de beurs het niet even goed doen, maar ik houd me op de hoogte lepel
Laat ik jullie niets minder wensen lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 06:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik lepel genoten een(in al opzichten) goede week wensen lepel
Laat het een week worden vol goede lepelmomenten lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 07:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik jullie niets minder wensen lepel
Lange nachten die ik moet werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat het een week worden vol goede lepelmomenten lepel
Liever 's nachts lepeltje lepeltje liggen lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Lange nachten die ik moet werkenlepel
Lepel ik verder in de ochtend lepelquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liever 's nachts lepeltje lepeltje liggen lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |