Lekker met de lepel in de zon gezeten vandaag lepelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepelblikeinen of lepelcraten, het maakt me niet uit. Als het de lepel maar ten goede komt lepel
Lord won't you buy me a Mercedes Lepelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekker met de lepel in de zon gezeten vandaag lepel
Lol, toepasselijk zo'n T-Spoon nummer erbij lepelquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Lord won't you buy me a Mercedes Lepel
Lepel in de vorm van een T, daar red je levens mee lepelquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lol, toepasselijk zo'n T-Spoon nummer erbij lepel
Laten we er vandaag weer met de volle 30% tegenaan gaan lepelquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel in de vorm van een T, daar red je levens mee lepel
Luttele seconden verwijderd van 18:20:15 lepelquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we er vandaag weer met de volle 30% tegenaan gaan lepel
Lul op een drumstel lepelquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Luttele seconden verwijderd van 18:20:15 lepel
laat ik dit topic weer terug gevonden hebben lepelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik nou geen drumstel hebben, anders had ik het geprobeerd lepel
Leuk dat je er weer bent lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
laat ik dit topic weer terug gevonden hebben lepel
Laten we één ding duidelijk maken: een rolluik haalt het niet bij een lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad schuif ook nog even aan lepel
Langs klepel hangt een lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we één ding duidelijk maken: een rolluik haalt het niet bij een lepel
Lo que pasa es que una cucharra da vida lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Le chufi est une collègue cuillère lepel
Laat ik nu een 6 (voor de moeite hebben) gehad met Frans lepelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Lo que pasa es que una cucharra da vida lepel
Latijns is meer jouw ding lepel?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:06 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik nu een 6 (voor de moeite hebben) gehad met Frans lepel
Latijn is een Italische taal die oorspronkelijk door de Latijnen werd gesproken, een volk dat vanaf het eerste millennium voor Christus in de streek Latium (het huidige Lazio, Italië) woonde. Doordat de stad Rome vanaf 500 v.Chr. in dit gebied haar politieke en militaire invloed vergrootte, werd ook haar taal buiten de stadsgrenzen verspreid. Rome werd de hoofdstad van het Romeinse Rijk, dat bleef groeien tot het in de tweede eeuw na Christus zijn grootste omvang bereikte. Het Latijn werd de voertaal in het westelijke deel van dit rijk (terwijl het Koinè-Grieks dat in het oostelijke deel was en bleef) lepelquote:
Lange tekst voor een lepelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Latijn is een Italische taal die oorspronkelijk door de Latijnen werd gesproken, een volk dat vanaf het eerste millennium voor Christus in de streek Latium (het huidige Lazio, Italië) woonde. Doordat de stad Rome vanaf 500 v.Chr. in dit gebied haar politieke en militaire invloed vergrootte, werd ook haar taal buiten de stadsgrenzen verspreid. Rome werd de hoofdstad van het Romeinse Rijk, dat bleef groeien tot het in de tweede eeuw na Christus zijn grootste omvang bereikte. Het Latijn werd de voertaal in het westelijke deel van dit rijk (terwijl het Koinè-Grieks dat in het oostelijke deel was en bleef) lepel
Latijns gewikied lepelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Latijn is een Italische taal die oorspronkelijk door de Latijnen werd gesproken, een volk dat vanaf het eerste millennium voor Christus in de streek Latium (het huidige Lazio, Italië) woonde. Doordat de stad Rome vanaf 500 v.Chr. in dit gebied haar politieke en militaire invloed vergrootte, werd ook haar taal buiten de stadsgrenzen verspreid. Rome werd de hoofdstad van het Romeinse Rijk, dat bleef groeien tot het in de tweede eeuw na Christus zijn grootste omvang bereikte. Het Latijn werd de voertaal in het westelijke deel van dit rijk (terwijl het Koinè-Grieks dat in het oostelijke deel was en bleef) lepel
Lekker onpartijdig lepelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Laat ik nou niet weten wie te quoten, dus quote ik jullie allebei lepel
Laat chufi dan een boete betalen van één lepelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn; chufi was gewoon te laat lepel
Lijkt me een goede deal lepelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat chufi dan een boete betalen van één lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |