Let wel op: de lepel zelf ligt wat zwaar op de maag lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lepels vul ik met vitaminepillen en die roer ik dan door mijn koffie en heb ik gezonde koffie lepel
Lepels zijn bij mij erg buigbaar net als Uri Geller kan. Dan poep ik zo een drol op mijn lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Let wel op: de lepel zelf ligt wat zwaar op de maag lepel
Lange drollen zullen het niet worden, tenzij je gaat voor de pollepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lepels zijn bij mij erg buigbaar net als Uri Geller kan. Dan poep ik zo een drol op mijn lepel
Lange drollen inderdaad niet, net kwam er diaree uit op mijn lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lange drollen zullen het niet worden, tenzij je gaat voor de pollepel
Laat al die koffie nou diarree veroorzaken lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lange drollen inderdaad niet, net kwam er diaree uit op mijn lepel
Ligt eraan, Ik had al 2 dagen geleden last van buikkramp lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat al die koffie nou diarree veroorzaken lepel
Lepels zijn een goede remedie tegen darmproblematiek. Men neme 3 maal daags, tijdens een maaltijd, één lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ligt eraan, Ik had al 2 dagen geleden last van buikkramp lepel
Lacht lepels nog an toe. Zijn die lepels niet slecht voor je nieren lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels zijn een goede remedie tegen darmproblematiek. Men neme 3 maal daags, tijdens een maaltijd, één lepel
Ligt aan het materiaal waarmee ze zijn vervaardigd. Koop daarom altijd je lepels bij een erkende bestekwinkelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lacht lepels nog an toe. Zijn die lepels niet slecht voor je nieren lepel
Lebben die een goed keurmerk? show me pics lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt aan het materiaal waarmee ze zijn vervaardigd. Koop daarom altijd je lepels bij een erkende bestekwinkel
Liefste zou ik het laten voorschrijven door een huisarts, dan weet je zeker dat je goed zit lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lebben die een goed keurmerk? show me pics lepel
Lammer, maar helaas is mijn huisarts op vakantie lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Liefste zou ik het laten voorschrijven door een huisarts, dan weet je zeker dat je goed zit lepel
Laat ik eens beginnen aan deel 2 van mijn nacht, dan kan ik nog een paar uurtjes slapen lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lammer, maar helaas is mijn huisarts op vakantie lepel
Laap lekker, Mijnheer Hooidraad. tot ooit lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik eens beginnen aan deel 2 van mijn nacht, dan kan ik nog een paar uurtjes slapen lepel
Lange lepels vangen veel wind lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laap lekker, Mijnheer Hooidraad. tot ooit lepel
Leine lepels vangen weinig wind op de lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lange lepels vangen veel wind lepel
Laat Zagreb vanavond geen kans maken lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 07:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leine lepels vangen weinig wind op de lepel
Lepel maar een paar ballen in het net van die Kroaten lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat Zagreb vanavond geen kans maken lepel
Laat dat met rust nog niet gebeurd zijn lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel maar een paar ballen in het net van die Kroaten lepel
Laten we bidden tot de Lepelgoden voor een bal in het doelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat dat met rust nog niet gebeurd zijn lepel
Laten we feesten wat ons aller ajax heeft 3 punten meegenomen lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we bidden tot de Lepelgoden voor een bal in het doel
Loflepel voor onze Amsterdamse jongens lepelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we feesten wat ons aller ajax heeft 3 punten meegenomen lepel
Laten we een groots lepelfeest geven lepelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Loflepel voor onze Amsterdamse jongens lepel
Lepels voor iedereen lepelquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we een groots lepelfeest geven lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |