Lepels hebben zij daar nodig om te hozen, massa's lepels! lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Liever niet overdrijven want het regent al genoeg in Panama lepel
laten wij dan ook de lepel handen uit de mouwen steken lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels hebben zij daar nodig om te hozen, massa's lepels! lepel
Laat Nederland daar gewoon wereldkampioen zijn gewordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 06:56 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten wij dan ook de lepel handen uit de mouwen steken lepel
Laten we dit heuglijke nieuws vieren met een stevig glas vloeibare lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 07:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat Nederland daar gewoon wereldkampioen zijn geworden![]()
![]()
![]()
lepel
Lekker maar ik al genoeg op lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 07:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we dit heuglijke nieuws vieren met een stevig glas vloeibare lepel
Toen ik een lepel wou kopen zag ik de laatste weglopen met zo'n felbegeerde lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn niet aan te slepen lepel
Laat nieuwkomers eerst de regels doorlezen lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Loen ik een lepel wou kopen zag ik de laatste weglopen met zo'n felbegeerde lepel
Welke regels? Lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat nieuwkomers eerst de regels doorlezen lepel
Laatste loodjes van het weekend lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat nieuwkomers eerst de regels doorlezen lepel
laten we fris aan de week beginnen lepelquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste loodjes van het weekend lepel
Langzaamaan wakker worden lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:08 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we fris aan de week beginnen lepel
Lurk je dat op met suiker en/of melk? Zo ja, wel goed roeren met een 'thee'lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker morgen met bakkie koffie wakkerworden lepel
Lurk ik met melk en suiker, ik roer altijd goed en hard met die o zo fijne lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lurk je dat op met suiker en/of melk? Zo ja, wel goed roeren met een 'thee'lepel
Lekkere kruidnoten bij de koffie lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lurk ik met melk en suiker, ik roer altijd goed en hard met die o zo fijne lepel
Let op! Kruidnoten zitten vol calorieen lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lekkere kruidnoten bij de koffie lepel
Laat ik erbij zeggen dat ik op een kruidnoten dieet ben lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Let op! Kruidnoten zitten vol calorieen lepel
Lekkere kruidnoten kan je soms niet weigeren maar je moet ze toch weerstaan lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik erbij zeggen dat ik op een kruidnoten dieet ben lepel
Lipiden en suikers moeten we niet teveel van binnen krijgen lepelquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekkere kruidnoten kan je soms niet weigeren maar je moet ze toch weerstaan lepel
Laat ik er maar vanaf blijven voordat ik veelste dik word lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 03:29 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lipiden en suikers moeten we niet teveel van binnen krijgen lepel
Lepels daarentegen zijn uitstekend voor de gezondheid lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat ik er maar vanaf blijven voordat ik veelste dik word lepel
Lepels vul ik met vitaminepillen en die roer ik dan door mijn koffie en heb ik gezonde koffie lepelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 06:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepels daarentegen zijn uitstekend voor de gezondheid lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |