laten we dat ook vooral zou houden lepelquote:Op dinsdag 20 september 2011 06:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelregel nr 1: laten we beginnen met een L en eindigen met een lepel
Lepels komen en gaan, maar dit lepeltopic zal altijd blijven bestaan lepelquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:19 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we dat ook vooral zou houden lepel
Lol aha van die lepelquote:Op dinsdag 20 september 2011 06:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepelregel nr 1: laten we beginnen met een L en eindigen met een lepel
Lang zal dit topic leven in de gloria lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 06:57 schreef Pugg het volgende:
[..]
leve het topic lepel hoera ,hoera, hoera lepel
Laatst at ik zelfs met een lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lang zal dit topic leven in de gloria lepel
Linkshandigen hebben het toch maar makkelijk met die aangepaste lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt er haast wel voor gemaakt lepel
Links of rechts, iedereen kan overweg met een lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Linkshandigen hebben het toch maar makkelijk met die aangepaste lepel
Lezen of schrijven, ook hiervoor gebruiken wij een lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Links of rechts, iedereen kan overweg met een lepel
lekker ijslepel likken lepelquote:Op woensdag 21 september 2011 21:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lezen of schrijven, ook hiervoor gebruiken wij een lepel
Laat thuis van werk, kort avondje lepelquote:Op donderdag 22 september 2011 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof het alweer bijna weekend is lepel
Lijkt er op ? Het is alweer uren weekend lepelquote:Op donderdag 22 september 2011 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lijkt erop alsof het alweer bijna weekend is lepel
Laten we elkaar niet teveel negeren lepelquote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt er op ? Het is alweer uren weekend lepel
Laat ik beginnen met een goedemorgen lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we elkaar niet teveel negeren lepel
Leuk dat mensen weekend hebben, maar hier moet nog gewerkt worden lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 06:49 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ik beginnen met een goedemorgen lepel
Le weekend est arrivé lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Leuk dat mensen weekend hebben, maar hier moet nog gewerkt worden lepel
Laat ik nu al genoeg van die dingen hebben lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat daar nou een goede lepelwinkel zitten lepel
Lepels heb je nooit genoeg lepelquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik nu al genoeg van die dingen hebben lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |