Leuk voor je collectie is het zeker lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ls het om lepels gaat is geld van ondergeschikt belang lepel
Laat ik nu even een slaaplepelgebedje oplepelen lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Leuk voor je collectie is het zeker lepel
Laat ik wel zeggen, ik ben blij dat u weer begint met de 'L' van lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laat ik nu even een slaaplepelgebedje oplepelen lepel
Lepels zijn emotie, daardoor schiet er weleens een 'L' bij in lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laat ik wel zeggen, ik ben blij dat u weer begint met de 'L' van lepel
lk zal ook proberen op te letten lepelquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels zijn emotie, daardoor schiet er weleens een 'L' bij in lepel
Laten we het lepelen niet onderschatten lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 00:05 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Looidraad zal ook proberen op te letten lepel
LustinK is bij de lepel genomen; het was een kleine 'L' en geen grote 'i' lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 00:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Laten we het lepelen niet onderschatten lepel
Laat ons fris aan een nieuwe dag beginnen lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 00:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
LustinK is bij de lepel genomen; het was een kleine 'L' en geen grote 'i' lepel
Lui achterover op het werk lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 06:50 schreef Pugg het volgende:
[..]
Laat ons fris aan een nieuwe dag beginnen lepel
Lucky Hooidraad lepelquote:Op woensdag 28 september 2011 13:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laatste werkdag van de week voor deze lepel
Lepel in de nacht is een nacht zonder klacht lepelquote:Op donderdag 29 september 2011 08:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels in de morgen is een dag zonder zorgen lepel
lepel in de ochtend ook zonder klacht lepelquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lepel in de nacht is een nacht zonder klacht lepel
Laatste vrijdag van september lepelquote:Op vrijdag 30 september 2011 06:54 schreef Pugg het volgende:
[..]
lepel in de ochtend ook zonder klacht lepel
Lepels in oktober maakt de maand wat minder sober lepelquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste vrijdag van september lepel
lekker op terras gezeten lepelquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Lepels in oktober maakt de maand wat minder sober lepel
Lepel for president lepelquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:17 schreef Pugg het volgende:
[..]
laten we niet aan politiek beginnen lepel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |