SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
notch is de zweedse johan vlemmix.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:37 schreef bjorentje het volgende:
Als je notch moet geloven komt ie maandag, maar hoeveel keer heeft notch al gelijk gehad?
Niet veel denk ik dan :p
quote:
Ik ga hier serieus niet meer op reageren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:51 schreef Maanvis het volgende:
alweer een dag! vandaag zou die update toch komen?
En hij zegt dat wij allemaal 14 zijn?quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:55 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik ga hier serieus niet meer op reageren.
Behalve ik.quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
En hij zegt dat wij allemaal 14 zijn?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:04 schreef Maanvis het volgende:
je moet ook niet alles zo serieus nemen he, dat kun je bij het softwarebedrijf mojang oko niet
Releasedates?quote:
Eigenlijk vertrek ik over 10 minuten naar school.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haha jij had vrijgenomen voor 1.8 ben je er lekker ingestonken sliep uit!
dan doe je ook lang over de havo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:08 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Eigenlijk vertrek ik over 10 minuten naar school.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan doe je ook lang over de havo.
ik chargeer, maar ik heb vooruit betaald dus in weze ben ik aandeelhouder dus heb ik inspraak, toch toch.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:22 schreef Flodder450 het volgende:
En iedereen ragen omdat het niet zo snel komt als zij willen
valt mij wel op, als PC gamers ergens voor betalen eisen ze ook gelijk dat alles gaat zoals hun willen
Agja, Ik weet zelf wel hoe zoiets in elkaar zit, Daarom moet je nooit een datum uitgeven want dan gaat iedereen in apeshit-mode.. Niet slim natuurlijk, Tenzij ze het extra doenquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik chargeer, maar ik heb vooruit betaald dus in weze ben ik aandeelhouder dus heb ik inspraak, toch toch.
maar er is niets anders over te lullen dus we doen het maar over die druiloren met hun valse beloftes.
En daar hebben we wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 9 september 2011 09:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik chargeer, maar ik heb vooruit betaald dus in weze ben ik aandeelhouder dus heb ik inspraak, toch toch.
maar er is niets anders over te lullen dus we doen het maar over die druiloren met hun valse beloftes.
Ik dacht dat wij de beta testers waren?twitter:jeb_ twitterde op donderdag 08-09-2011 om 18:31:18Long day, but finally on my way home. People are testing the beta, so I look forward to a new bug list in the morrow reageer retweet
ja, daarom dit is dikke bullshit. wij betalen om beta testers te zijn punt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:51 schreef MineraalWater het volgende:
Ik dacht dat wij de beta testers waren?twitter:jeb_ twitterde op donderdag 08-09-2011 om 18:31:18Long day, but finally on my way home. People are testing the beta, so I look forward to a new bug list in the morrow reageer retweet
EDIT;
Er gaan dus ook geruchten rond dat 1.8 is geleaked.
Ben benieuwd, nu eerst naar school.
Wij betalen éénmalig om het spel voor altijd te kunnen spelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, daarom dit is dikke bullshit. wij betalen om beta testers te zijn punt.
ja, iknow. maar dannogquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:06 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wij betalen éénmalig om het spel voor altijd te kunnen spelen
Minecraft was toch wel mn beste aankoop ooit, sinds de laatste keer dat ik de bin opniuew heb moeten inladen heb ik al dik 5 dagen gespeeld
het is een betá wat verwacht je?quote:
World of warcraft had ook nog genoeg bugs toen het uit kwam. Despawnende summons als ik op m'n paardje reed bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
het is een betá wat verwacht je?
als al die bugs die er nu inzitten in de full release zouden zijn, kijk dan heb je reden tot klagen
het gaat me erom dat ze ons niet laten betatestenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
het is een betá wat verwacht je?
als al die bugs die er nu inzitten in de full release zouden zijn, kijk dan heb je reden tot klagen
dat red je niet voor maandag...quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:39 schreef gogosweden het volgende:
iemand met een dikke processor hier die de 1.8 rar wil helpen bruteforcen?
werkt het password nou of niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat red je niet voor maandag...
maar probeer dit eens:
leakpatchinmc
al verwacht ik er niks van
-edit-
even gedownload + pw gebruikt: lijkt op een .minecraft directory..
heb even de minecraft.jar geopend (met winrar) en ik mis de META folder, vermoedelijk zit er dus een mod oid in (gok ik!)
ergo: zonder VMware vertrouw ik em niet
ja, dat was toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
werkt het password nou of niet?
wtf. als ik het erin kopieer werkt het niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, dat was toch wel duidelijk?(anders had ik nooit de minecraft.jar kunnen openen)
huh?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:14 schreef TJV het volgende:
Goedemiddag, ik heb 1.5 uur gespijbeld wat mij 7 uur tijdswinst oplevert.
Had vanochtend om 9 uur hoorcollege en vanmiddag van 3 tot 5. Kwam op de uni aan, was er geen docent.quote:
en dan zegt hij dat ik niet moet spijbelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Had vanochtend om 9 uur hoorcollege en vanmiddag van 3 tot 5. Kwam op de uni aan, was er geen docent.Toen maar weer naar huis gegaan.
kan bestquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:21 schreef TJV het volgende:
Overigens lijkt die leaked-versie mij fake, aangezien je bij het uitpakken met een verkeerd wachtwoord wel een password.txt krijgt met een link naar zo'n surveywebsite.
dat zien we jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:12 schreef cool15 het volgende:
ik heb gewoon vrij gekregen omdat ze geen leraaren hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom pest iedereen hem toch altijd.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Een beta binnen een beta? MINECEPTION!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij smeekt er gewoon om, op z'n knietjes met zijn armpjes vooruit geschoven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Waarom pest iedereen hem toch altijd.
mét of zonder zaadvragende ogen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij smeekt er gewoon om, op z'n knietjes met zijn armpjes vooruit geschoven.
bashvragende oogjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
mét of zonder zaadvragende ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hijs nog lang af, hehe.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
Even wat kiekjes van mijn houten 'villa'!
kweet standaard texturepack maarjaimageshackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hijs nog lang af, hehe.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
Even wat kiekjes van mijn houten 'villa'!
kweet standaard texturepack maarjauploaden naar imgur.com danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hijs nog lang af, hehe.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze weten dat ik veel awesomer ben dan hunquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Waarom pest iedereen hem toch altijd.
m.a.w. er komt een fog van een meter zicht?quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:31 schreef Flodder450 het volgende:
Jeb heeft zojeuist getwittered dat die openGL crash gebeurt als er teveel dingen worden gerenderd in 1 stuk
heb ik wel zin inquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen zin om vanavond een filmpje te shooten?
Sure.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wel, maar gaat denk ik niet lukken!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm, eigenlijk moeten monsters een beetje hetzelfde kleuren patroon hebben. Nu is het een beetje rommelig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Kruis kan nog wat werk gebruiken maar de gifgroen/blauw combinatie is wel mooi
Hoe gaat fitness bro, btw nieuwe Jersey Shore ep he.quote:
Goed man, ben al 2 keer geweest deze week, misschien zo ook nog even.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe gaat fitness bro, btw nieuwe Jersey Shore ep he.Ga hem vanavond checken.. waarom kan je niet btw.
Oké, geen 1.8 op maandag dus.twitter:jeb_ twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 18:05:04Re-installed java, still crashes. Sorry I have to give up for today... gf's father comes to visit this weekend! reageer retweet
Aaait netjes bezig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Goed man, ben al 2 keer geweest deze week, misschien zo ook nog even.
Ik ga hem morgen kijken.
Ga vanavond in town dus ben later terug. Tenzij je nog om 11 uur filmt, dan kan ik nog wel even komen.
Ik heb het wachten opgegeven, het komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef MrEarcheese het volgende:
Oké, geen 1.8 op maandag dus.twitter:jeb_ twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 18:05:04Re-installed java, still crashes. Sorry I have to give up for today... gf's father comes to visit this weekend! reageer retweet
Hehe thanks!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aaait netjes bezig!
[..]
Ik heb het wachten opgegeven, het komt vanzelf wel.
ik checkte toch voor de zekerheidquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
stiekem zit ie ons allemaal te fucken, en gooit ie 1.8 zo online.. ;p
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef TJV het volgende:
Wat boeit 1.8 nou. Eind september Fifa, eind oktober Battlefield. Ik vermaak me wel.
Ik vind dat we een parodie moeten maken. Ergens op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben mensen toevallig vette ideeën voor een filmpje?
zeg drumpie heb je skype, ik kan je de schematic toesturenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben mensen toevallig vette ideeën voor een filmpje?
We moeten een parodie maken opquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind dat we een parodie moeten maken. Ergens op.
drumpie18quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
zeg drumpie heb je skype, ik kan je de schematic toesturen
Ik dacht aan een of ander Canadees kutjochie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
We moeten een parodie maken op
.. Ik weiger mee te werken aan Bieber videos.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik dacht aan een of ander Canadees kutjochie.
We laten bobbernaut hem spelen. En dan gaan wij meteorieten strooien. En dan wordt hij ontvoerd door aliens.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:10 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
.. Ik weiger mee te werken aan Bieber videos.
Niets mis met een potje FIFA op vrijdagavond in een niet-zo-nuchtere toestand.quote:
Daar geef ik je gelijk in, Maar verder is het echt een kut spel/sport IMO.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Niets mis met een potje FIFA op vrijdagavond in een niet-zo-nuchtere toestand.
Het is dat je Plex bent anders had ik je voor je bek geslagen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:12 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in, Maar verder is het echt een kut spel/sport IMO.
Deurtje verder.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:14 schreef Drebbelman het volgende:
Ik zocht eigenlijk het minecraft-topic
:Sorry man, Maar als je elke dag steeds maar voetbal voetbal voetbal hoort word je er ook stront ziek van.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:13 schreef TJV het volgende:
[..]
Het is dat je Plex bent anders had ik je voor je bek geslagen.
Ga een keer mee naar de mooiste club van allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
:Sorry man, Maar als je elke dag steeds maar voetbal voetbal voetbal hoort word je er ook stront ziek van.
Niet de Zeppelinmod gaan gebruiken nu he?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef Flodder450 het volgende:
oh golly ben bezig met een 128 hoge WTC te importen in mn SP world
ALLAH ACKBAR!@quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga een keer mee naar de mooiste club van allemaal.
[..]
Niet de Zeppelinmod gaan gebruiken nu he?
quote:
Je brengt me opeens op een idee, Ik ga het morge is uitwerken misschienquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Ga een keer mee naar de mooiste club van allemaal.
[..]
Niet de Zeppelinmod gaan gebruiken nu he?
Dat is leuker.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je brengt me opeens op een idee, Ik ga het morge is uitwerken misschien
-Notitie:
TomVNL, Minecraft, Ajax.
wow hoe?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef MineraalWater het volgende:
Net uitgevonden hoe je ingezoomed doet filmen IN minecraft zonder te editten.
Ziet er zo uit.
[ afbeelding ].
Hoe? dat wil ik ook wel weten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ziet er zo uit.
[ afbeelding ].
.zoomquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ziet er zo uit.
[ afbeelding ].
Slome classic muziek.quote:
ik vind notch eerder een kneus..quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef drumstickNL het volgende:
No offense. Maar die Jens lijkt me echt een kneusje
ik heb het er over dat als 1.8 die donderdag zou aankomen, dat hij maandag zegt dat ie een ander project gaat doen. Geen goede timing. En de gaming fridays bij mojang vind ik ook bagger. Meerdere miljoenen mensen rekenen op je, notch.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mwoah, ik neem aan dat je het over zijn vakanties hebt. Als ik zoveel geld had dan zou ik dat ook doen.
Ik hoorde het net van een vriend van mij jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
1.8 is al geleakt, je kunt het schijnbaar recht van Mojang's servers afhalen als je de URL hebt.
Gevonden via een forum, enjoy! Fucking vette inlog stuffquote:Someone linked to this in #mcp-modding earlier: http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecraft.jar
Put it in your .minecraft/bin folder, in place of your normal minecraft.jar, then run the launcher like normal.
I found this file by adding _server: http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecraft_server.jar
Edit: To clarify, I'm not the one leaking this. From #mcp-modding, not long ago:
Yeah, paar mensen die ik ken ookquote:
Hier heb je je bewijsquote:
twitter:notch twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 23:04:47(I am fine with you using it. Make sure you get it from the leaked url we are hosting, though) reageer retweet
Kom even op skypequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef JaimyLee het volgende:
Dankjewel berendheb hem nu ook, ff spelen
Nopquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:40 schreef Mender het volgende:
Ik heb ff een server draaien om 1.8 uit te proberen
88.159.109.178
Als het goed is kan je er op.
Het staat op Minecraftforum, Notch tweet het enzo dussquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
oké ik kan 1.8 downloaden maar ik durf niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het staat op Minecraftforum, Notch tweet het enzo duss
Of je bedoelt dat je niet durft omdat je bang bent voor update's
Hahahah nu heb je een virus!!quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hahahah nu heb je een virus!!Jeb is heul niet aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.reddit.com/r/M(...)4chan_oh_you/c2ip91o
Ook is het door mojang geconfirmed en is het van hun eigen site.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:45 schreef Berend. het volgende:
Nogmaals, er kan geen virus zitten in een .jar, alleen een een dingetje wat je inlognaam+password door stuurt. Mocht dit gebeuren doe je recovery en je hebt m binnen 5 minuten back!
Kan wel, maar dan wordt het gedropt via de jar, de jar is niet zelf het virus.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:45 schreef Berend. het volgende:
Nogmaals, er kan geen virus zitten in een .jar, alleen een een dingetje wat je inlognaam+password door stuurt. Mocht dit gebeuren doe je recovery en je hebt m binnen 5 minuten back!
Ik ook niet, beetje een tegenvaller.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind de belichting trouwens niet geweldig.
OMG, inderdaad!quote:
eff proberen dan maar..quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:17 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Gevonden via een forum, enjoy! Fucking vette inlog stuff
F6/F7quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:11 schreef Berend. het volgende:
Hoe kan je het dag maken met scrollen?
Werkte net prima bij mij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:04 schreef -Datdus- het volgende:
Kaarten werken niet in creative mode.
Hendel?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:51 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe laat ik TNT ontploffen bij creative
Werkt hierquote:Installation for 1.8
1) Remove your .minecraft folder
2) Redownload minecraft, you need a clean version
3) Download assets.minecraft.net/1_8-pre/minecraft.jar
4) go to your .minecraft folder and dragg and drop the downloaded minecraft.jar in your .minecraft/bin folder.
5) start the client!
zet die instructie effe in de volgende OP en sloop dan ook alle niet werkende servers eruit etcquote:
Dit is ook niet de officiele release. Dus niet whinen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:06 schreef bobbernaut het volgende:
experience orbs falen hard, ik heb al 3 keer mn balk vol gekregen, niks erbij ofzo -.-
Vast wel, Nu werkt de helft nog niet eens, Of misschien net.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Die zal niet veel anders zijn heur.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:17 schreef -Datdus- het volgende:
Wat je niet vindt in de final versie:
[ afbeelding ]
ik zal minecraftforum checkentwitter:notch twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 23:04:47(I am fine with you using it. Make sure you get it from the leaked url we are hosting, though) reageer retweet
Jep. Ik ga even offline.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef maurisioo het volgende:
Volgens mij is dit wel iets zwaarder dan 1.7.
spatie spatie op creative, geen idee hoe je moet zakken alleen.quote:
Shift.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
spatie spatie op creative, geen idee hoe je moet zakken alleen.
echt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:39 schreef MineraalWater het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid, Je kan wel Grooten mushrooms maken met Bonemeal en mushrooms.
wowquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja kijk maar:
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:42 schreef Ceees2 het volgende:
als je dat fov op quake pro zet kan je niet meer spelen
Ja, dat zal heel fijn zijn als je met spatie een beetje te hoog zit. Telkens weer naar beneden vallen en wéér omhoogvliegen. Ideaal!quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:43 schreef gogosweden het volgende:
sukkels, als je naar beneden wil met fly ram je gewoon nog een keer 2 x op spatie
Bij mij toch niet hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:42 schreef Ceees2 het volgende:
Ik speel op 100 FOV en ben er eigenlijk al aan gewend.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:42 schreef Ceees2 het volgende:
Wat ik al zij, Het is met shift.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:43 schreef gogosweden het volgende:
sukkels, als je naar beneden wil met fly ram je gewoon nog een keer 2 x op spatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |