Sure.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen zin om vanavond een filmpje te shooten?
Ik wel, maar gaat denk ik niet lukken!quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen zin om vanavond een filmpje te shooten?
Hmm, eigenlijk moeten monsters een beetje hetzelfde kleuren patroon hebben. Nu is het een beetje rommelig.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[ afbeelding ]
Kruis kan nog wat werk gebruiken maar de gifgroen/blauw combinatie is wel mooi
Hoe gaat fitness bro, btw nieuwe Jersey Shore ep he.quote:
Goed man, ben al 2 keer geweest deze week, misschien zo ook nog even.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe gaat fitness bro, btw nieuwe Jersey Shore ep he.Ga hem vanavond checken.. waarom kan je niet btw.
Oké, geen 1.8 op maandag dus.twitter:jeb_ twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 18:05:04Re-installed java, still crashes. Sorry I have to give up for today... gf's father comes to visit this weekend! reageer retweet
Aaait netjes bezig!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:29 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Goed man, ben al 2 keer geweest deze week, misschien zo ook nog even.
Ik ga hem morgen kijken.
Ga vanavond in town dus ben later terug. Tenzij je nog om 11 uur filmt, dan kan ik nog wel even komen.
Ik heb het wachten opgegeven, het komt vanzelf wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:35 schreef MrEarcheese het volgende:
Oké, geen 1.8 op maandag dus.twitter:jeb_ twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 18:05:04Re-installed java, still crashes. Sorry I have to give up for today... gf's father comes to visit this weekend! reageer retweet
Hehe thanks!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aaait netjes bezig!
[..]
Ik heb het wachten opgegeven, het komt vanzelf wel.
ik checkte toch voor de zekerheidquote:Op vrijdag 9 september 2011 18:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
stiekem zit ie ons allemaal te fucken, en gooit ie 1.8 zo online.. ;p
quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:55 schreef TJV het volgende:
Wat boeit 1.8 nou. Eind september Fifa, eind oktober Battlefield. Ik vermaak me wel.
Ik vind dat we een parodie moeten maken. Ergens op.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben mensen toevallig vette ideeën voor een filmpje?
zeg drumpie heb je skype, ik kan je de schematic toesturenquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hebben mensen toevallig vette ideeën voor een filmpje?
We moeten een parodie maken opquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind dat we een parodie moeten maken. Ergens op.
drumpie18quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
zeg drumpie heb je skype, ik kan je de schematic toesturen
Ik dacht aan een of ander Canadees kutjochie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
We moeten een parodie maken op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |