wtf. als ik het erin kopieer werkt het niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, dat was toch wel duidelijk?(anders had ik nooit de minecraft.jar kunnen openen)
huh?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:14 schreef TJV het volgende:
Goedemiddag, ik heb 1.5 uur gespijbeld wat mij 7 uur tijdswinst oplevert.
Had vanochtend om 9 uur hoorcollege en vanmiddag van 3 tot 5. Kwam op de uni aan, was er geen docent.quote:
en dan zegt hij dat ik niet moet spijbelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Had vanochtend om 9 uur hoorcollege en vanmiddag van 3 tot 5. Kwam op de uni aan, was er geen docent.Toen maar weer naar huis gegaan.
kan bestquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:21 schreef TJV het volgende:
Overigens lijkt die leaked-versie mij fake, aangezien je bij het uitpakken met een verkeerd wachtwoord wel een password.txt krijgt met een link naar zo'n surveywebsite.
dat zien we jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:12 schreef cool15 het volgende:
ik heb gewoon vrij gekregen omdat ze geen leraaren hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom pest iedereen hem toch altijd.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Een beta binnen een beta? MINECEPTION!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij smeekt er gewoon om, op z'n knietjes met zijn armpjes vooruit geschoven.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Waarom pest iedereen hem toch altijd.
mét of zonder zaadvragende ogen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hij smeekt er gewoon om, op z'n knietjes met zijn armpjes vooruit geschoven.
bashvragende oogjesquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
mét of zonder zaadvragende ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hijs nog lang af, hehe.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |