Slome classic muziek.quote:
ik vind notch eerder een kneus..quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:07 schreef drumstickNL het volgende:
No offense. Maar die Jens lijkt me echt een kneusje
ik heb het er over dat als 1.8 die donderdag zou aankomen, dat hij maandag zegt dat ie een ander project gaat doen. Geen goede timing. En de gaming fridays bij mojang vind ik ook bagger. Meerdere miljoenen mensen rekenen op je, notch.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:12 schreef drumstickNL het volgende:
Mwoah, ik neem aan dat je het over zijn vakanties hebt. Als ik zoveel geld had dan zou ik dat ook doen.
Ik hoorde het net van een vriend van mij jaquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
1.8 is al geleakt, je kunt het schijnbaar recht van Mojang's servers afhalen als je de URL hebt.
Gevonden via een forum, enjoy! Fucking vette inlog stuffquote:Someone linked to this in #mcp-modding earlier: http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecraft.jar
Put it in your .minecraft/bin folder, in place of your normal minecraft.jar, then run the launcher like normal.
I found this file by adding _server: http://assets.minecraft.net/1_8-pre/minecraft_server.jar
Edit: To clarify, I'm not the one leaking this. From #mcp-modding, not long ago:
Yeah, paar mensen die ik ken ookquote:
Hier heb je je bewijsquote:
twitter:notch twitterde op vrijdag 09-09-2011 om 23:04:47(I am fine with you using it. Make sure you get it from the leaked url we are hosting, though) reageer retweet
Kom even op skypequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:32 schreef JaimyLee het volgende:
Dankjewel berendheb hem nu ook, ff spelen
Nopquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:40 schreef Mender het volgende:
Ik heb ff een server draaien om 1.8 uit te proberen
88.159.109.178
Als het goed is kan je er op.
Het staat op Minecraftforum, Notch tweet het enzo dussquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
oké ik kan 1.8 downloaden maar ik durf niet.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:43 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het staat op Minecraftforum, Notch tweet het enzo duss
Of je bedoelt dat je niet durft omdat je bang bent voor update's
Hahahah nu heb je een virus!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |