SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 16-09-2011 13:16:41 ]heitieh
Jij mazzel met 2 grote woorden, ik kwam rustig aan terugquote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
ik stond zo'n 60 punten voor, maar ik kreeg steeds maar geen klinkers
En van Zinedinho en Vancroba?quote:
Ze hebben tot 23:59uurquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En van Zinedinho en Vancroba?
Er wachten nu 2 mensen van ronde 4.3 nog op een tegenstander, is het anders niet handiger om die dan naar 4.4 te laten doorgaan als dit weekend niet duidelijk is wie hun tegenstander wordt?
Yup. Dan krijgen alle deelnemers een PMquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
Gaat er een herinnering de deur uit als ronde 5 van start gaat?
Als ze een beetje opschieten kan dat vanmiddag nogquote:Op zondag 11 september 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
Zodra de finale bekend is doe ik meteen de loting voor Ronde 5
Bij dezenquote:Op zondag 11 september 2011 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze een beetje opschieten kan dat vanmiddag nog
Die 4 hebben een PM gehad?
De volgende volgende danquote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef jappy-b het volgende:
hmm snel posten hier voor de volgende ronde!
username: jappy-b
quote:Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#5)
FOK! Username / Wordfeud username
1. D. - D.8.
2. Rockfire - Rockfire
3. L0we - L0we
4. Lonaa - Lonaa
5. Baghdaddy - Baghdaddy
6. MPG - MPGFOK
7. maen - ma-en
8. raptorix - raptorix
9. DaMart - damart
10. remlof - Remlof
11. Silvanovisch - silsilsilsil
12. Joooo-pi - Joooo-pi
13. Daywalk3r - Daywalk3r
14. Fogel - Fogel1
15. Siegfried - BramMuller
16. Anne - AnneFOK
17. RacerDKB - RacerDKB
18. LovelyLady - Lovelyladysacha
19. BasOne - BasOne05
20. Superlam- Superlamfok
21. N-E-R-D - Tomvadek
22. Pittie - Pittie
23. Joysa - N-ikie
24. Robbieh - Robfcg
25. Webcrowler - Webcrowler
26. Rac -Enil_rac
27. The_Dean - Ebut
28. vancroba - vancroba
29. Guppyfriend - Gupske
30. suikertaartje - suikertaartje
31. Roolio - Castello's Baas
32. QTPi - CindyNederhorst
das misschien iets te voorbarig. Ronde 5 is nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Misschien kan iemand de lijst voor ronde 6 starten
Wellichtquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
das misschien iets te voorbarig. Ronde 5 is nog niet eens begonnen.
Jaja, duidelijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht
Maar die had dan ook allang begonnen moeten zijn
Ik heb die lijst moeten afstoffen voor ik 'm plaatste
Nee hoor, dit was de laatste lijstquote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In het vorige deel staat een recentere hoor..
Doe dat nou eens nietquote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Misschien kan iemand de lijst voor ronde 6 starten
Topquote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Dan krijgen alle deelnemers een PM
Dank je. Was echt een spannend potje tot het eindquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef DaFan het volgende:
Verloren van DaMart 358-350
Redelijk spannend! Het is dat zijn laatste woord echt mooi was (4 woorden in een voor 37 punten) want hij had nog de Q en de Y op zn bord...
Gefelicteerd succes in de finale!
Met een boekje, bedoel je dat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
En die man spoorde ook nog aan tot 'valsspelen'
Dat kan best hoor, ik heb ook een keer met 541-207 gewonnenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het was toch fixed
Hij had iets van 520 punten ofzo, en zij maar iets in de 200
ja, maar ik bedoel dat ze een makkelijke tegenstander hadden geregeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, ik heb ook een keer met 541-207 gewonnen.
Je tegenstander hoeft niet makkelijk te zijn hoor. Je kunt ook geluk hebben dat je een woord van 166 punten kunt leggen, en tot twee keer toe je plankje leeg hebt. Als de ander alleen maar slechte letters krijgt, schiet het al opquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel dat ze een makkelijke tegenstander hadden geregeld
wel toevallig dat het dan net in het tv programma gebeurtquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je tegenstander hoeft niet makkelijk te zijn hoor. Je kunt ook geluk hebben dat je een woord van 166 punten kunt leggen, en tot twee keer toe je plankje leeg hebt. Als de ander alleen maar slechte letters krijgt, schiet het al op.
Ja, maar goed, bij mij was het niet voor tv en het gebeurde wel in een potje met iemand waar ik normaal niet zo'n groot puntenverschil mee hebquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wel toevallig dat het dan net voor het tv programma gebeurt
ah, het was ook niet zo serieus bedoeld. Ik heb ook wel eens meer dan 500 punten gehaald en "toevallig" mijn eerste potje voor de competitie had ik dat ook kunnen halen. BasOne (?) resigned, jammergenoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar goed, bij mij was het niet voor tv en het gebeurde wel in een potje met iemand waar ik normaal niet zo'n groot puntenverschil mee heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Op dit moment: ronde 4 (4.5 om specifiek te zijn)quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:50 schreef SomePerson het volgende:
Ik ben een noob, maar in welke ronde zitten jullie nu? Ik zou graag de volgende competitie mee willen doen.
Finale DaMart - Remlof dusquote:Op zondag 11 september 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
Ronde 4.4:
DaMart - DaMartvs. DaFan - malfuncti0n
Lynda - Lynda1486 vs. remlof - Remlof
Deadline: 13 sept. 23:59
Yeahquote:Zodra de finale bekend is doe ik meteen de loting voor Ronde 5
Lijkt me een goed idee, maar dan wel dat ze binnen korte tijd moeten reageren, zodat we niet nog weer een week zitten te wachten totdat iedereen heeft gereageerd...quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef L0we het volgende:
Is het niet een idee om er nu al een PM uit te doen naar degenen die ingeschreven staan voor ronde 5, met de vraag of ze nog steeds mee willen doen?
Dit keer zit er weer een recordtijd tussen inschrijven en starten, dus kan me voorstellen dat er aardig wat afhakers zijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Ik doe nog wel mee hoor, hou het topic angstvallig in de gaten
Dan moeten we daar weer op wachtenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef L0we het volgende:
Is het niet een idee om er nu al een PM uit te doen naar degenen die ingeschreven staan voor ronde 5, met de vraag of ze nog steeds mee willen doen?
Dit keer zit er weer een recordtijd tussen inschrijven en starten, dus kan me voorstellen dat er aardig wat afhakers zijn.
Ja, de vorige keer werkte dat ook zo geweldigquote:Op woensdag 14 september 2011 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten we daar weer op wachten
Iedereen wil meedoen, en anders hebben we nog genoeg mensen die te laat waren en desnoods alsnog in kunnen stappen.
Laten we maar gewoon beginnen
Dan stuur je toch iedereen die PMquote:Op woensdag 14 september 2011 14:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer werkte dat ook zo geweldig
Ik zit al dagen mijn PM-box te F5'en ja :p .quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef Anne het volgende:
Ipv hier verder over te babbelen had je allang een PM kunnen versturen naar iedereen.
Kleine disclaimer eronder "als je binnen een dag niet reageert gaan we er vanuit dat je toch niet mee wilt doen".
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Ik doe nog wel mee hoor, hou het topic angstvallig in de gaten
Als we begonnen zijn ja, niet om te vragen of men mee wil doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef Anne het volgende:
Maar trouwens, PM wordt er volgens mij sowieso uit gestuurd door iBenny:
FOK! Wordfeud competitie #7
Kennelijk was ie niet zo zeker van zijn eigen ideequote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat nog niemand een PM heeft ontvangen.
Het lijkt mij dat als je een PM krijgt dat het weer begonnen is en je wilt alsnog toch nog niet meedoen je dan even reageert op die PM? Ofwel, het effect is toch bijna hetzelfde?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als we begonnen zijn ja, niet om te vragen of men mee wil doen.
Dat stelde ik dus voor.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als je een PM krijgt dat het weer begonnen is en je wilt alsnog toch nog niet meedoen je dan even reageert op die PM? Ofwel, het effect is toch bijna hetzelfde?
Dat doet er toch allang niet meer toequote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef vancroba het volgende:
En dit met een superspannende wedstrijd met als score 333-320
Inmiddels is de finale al bezigquote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef vancroba het volgende:
En dit met een superspannende wedstrijd met als score 333-320
Komende competitie zit al volquote:Op woensdag 14 september 2011 21:08 schreef dudesque het volgende:
cant wait!!! time for some kick ass
Omdat al 32 mensen zich hebben aangemeld voor competitie 5quote:Op woensdag 14 september 2011 21:29 schreef dudesque het volgende:
maar... competitie 5 is toch nog niet bezig?
De finale wordt op dit moment gespeeld. Dus ik zie niet in waarom ik niet mee kan doen zodra de finale voorbij is?
Invite Remlof maar, ik kan nog wel een trainingspotje gebruiken tijdens de finalequote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef dudesque het volgende:
mmh... vaag maar ok![]()
*gaat op het wachtbankje zitten*
Ruilen tegen een overschot aan medeklinkers?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef remlof het volgende:
Tough game DaMart, ik heb zelden zoveel klinkers achter elkaar gekregen
Huidige stand: 150 - 100, in het voordeel van DaMart.
invite dudesque maar.... multitask ftwquote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd in voor een proefpotje.
Ik heb ook altijd nog wel een plekje vrijquote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd in voor een proefpotje.
Ik ook! Heb een beetje weinig tegenstanders de laatste tijd, dus als iemand zin heeftquote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd nog wel een plekje vrij
Ik heb altijd zinquote:Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook! Heb een beetje weinig tegenstanders de laatste tijd, dus als iemand zin heeftWf-naam is ook Lutte.
Plusje rechtsboven en dan dictionary op Dutch zettenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef dudesque het volgende:
mmhhh mijn WF gaat standaard op engels, hoe passen jullie dat aan?
Whehe, wel herkenbaar. Het wordt mijn eerste competitie en heb niet het vertrouwen het lang vol te houden. Toch kan ik niet wachten.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:50 schreef D. het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo uitkijk na de nieuwe competitie.
Bij beide competities lag ik er vrij snel uit
Nouja, het ligt niet aan mijn spel.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Whehe, wel herkenbaar. Het wordt mijn eerste competitie en heb niet het vertrouwen het lang vol te houden. Toch kan ik niet wachten.
Ik krijg gewoon altijd kutletters.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het ligt niet aan mijn spel.
Sinds mijn laatste uitschakeling heb ik zo'n 90 spelletjes gespeeld, en er 2 of 3 verloren.
Maar die waren voor de lol, dus dan speel ik meer ontspannen
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt me besmet
allemaal k*tletters
Jawel hoor, maar op het moment was ik ff bezig met ietwat belangrijkere zaken. Vandaag zal ik loten, PMen, ed. Jullie krijgen bericht, komt goed, alleen nog heel ff geduld(Jij ook D.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als we begonnen zijn ja, niet om te vragen of men mee wil doen.
[..]
Kennelijk was ie niet zo zeker van zijn eigen idee
kan ik nog inschrijven, ben terug van vakantie enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 01:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar op het moment was ik ff bezig met ietwat belangrijkere zaken. Vandaag zal ik loten, PMen, ed. Jullie krijgen bericht, komt goed, alleen nog heel ff geduld(Jij ook D.).
Das een groot geheim, waar je alleen achter komt als je héél het topic doorleestquote:Op donderdag 15 september 2011 09:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Waar kan ik me aanmelden? Ik ben eergister begonnen met Wordfeuden
Ik heb de lijst aangevuld met de eerstwachtende.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef dudesque het volgende:
dan kan ik meedoen!!! dan zijn er 32!!!
Wat is je WF-nick?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Waar kan ik me aanmelden? Ik ben eergister begonnen met Wordfeuden
Wat is de stand?!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook nog bezig... met de finale.
170 - 130 voor DaMart, ik had net op zich best goeie letters, maar na 18 uur nadenken kon ik niets beters dan iets van 30 punten leggenquote:
Ik kon niet echt veel meer dan dit met mijn beginlettersquote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef The_Dean het volgende:
Meteen tegen DaMart ook
Invite gestuurd!
Oh sorry, even niet opgelet, ik speel zowel Noors als Nederlands.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef Rockfire het volgende:
Invite van Fogel geweigerd (sorry, maar mijn Noors is niet zo goed), nieuwe invite naar Fogel gestuurd
Spreek je ook Noors dan, of probeer je gewoon maar wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh sorry, even niet opgelet, ik speel zowel Noors als Nederlands.
Ik spreek Noors ja. Vreemd genoeg win ik vaker van Noren dan van Nederlanders.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spreek je ook Noors dan, of probeer je gewoon maar wat?.
hehequote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik spreek Noors ja. Vreemd genoeg win ik vaker van Noren dan van Nederlanders.
En ik kan het dan niet laten om te melden dat ik Nederlander ben als ik gewonnen heb
Nog niet, maar ik wil wel een potje tegen je spelen. Invite Remlof maar.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Re het volgende:
Oh, leuk! Net mee begonnen, waardeloos woordenboek maar verder wel leuk. Kan ik nog ergens instappen?
Ja, je geeft me telkens alle kans om punten te pakken!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Game on vs Webcrowler. Die al een stukje voorstaat.
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de lijst aangevuld met de eerstwachtende.
Wel zo eerlijk lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Je hebt overtuigend gewonnen, gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Bij een stand van 386-245 in mijn voordeel heeft remlof een einde gemaakt aan het potje. Beiden konden we niet echt veel meer.
Maar de finale van ronde 4 is dus afgelopen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Bij een stand van 386-245 in mijn voordeel heeft remlof een einde gemaakt aan het potje. Beiden konden we niet echt veel meer.
Game onquote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
Heb QTPi maar vast uitgenodigd voor de volgende ronde
Dank jequote:Op vrijdag 16 september 2011 07:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Welkom in the hall of fame
Ja, zo kan ik het ookquote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
UItslag ronde 5.1:
DaMart - damart - The_Dean - Ebut 387 - 134
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Hoe?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook
Feli met de finalewinst
Maar..maar...quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Een tegenstander die geen tegenstand biedt
Op een ander vlak zekerquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij biedt genoeg tegenstand
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef Lonaa het volgende:
Wat nou als mijn tegenstander niet reageert op mijn uitnodiging?
Inderdaad... gedurende het hele potje een zo goed als gelijke score gehad en pas in de laatste paar beurten begon het "scheef" te gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:26 schreef Rockfire het volgende:
Mijn spannendste potje tot nu toe, maar nipt gewonnen van Fogel met 364 - 351
Daar zouden we eigenlijk iets van een deadline voor moeten hebben... Er zijn genoeg kandidaten die die plek dan wel willen overnemen.quote:
Goh... Oud idee...quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Daar zouden we eigenlijk iets van een deadline voor moeten hebben... Er zijn genoeg kandidaten die die plek dan wel willen overnemen.
Dat is wat anders dan jouw idee om iedereen eerst een PM te sturen of ze nog mee willen doenquote:
Een soortgelijk idee heb ik denk ik nu een week, 2 weken geleden hier gedroptquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan jouw idee om iedereen eerst een PM te sturen of ze nog mee willen doenIk bedoel dat als iemand binnen een bepaalde tijd niet op de invite heeft gereageerd dat zijn plek in de competitie dan automatisch komt te vervallen aan de eerst wachtende.
je kunt toch ook zelf contact opnemen met je tegenstander? Bv een pm ofzo. Je weet nooit wat er mis is gegaan..quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb gister direct mijn tegenstander een invite gestuurd, maar nog niks gehoord...
Jij bedoelt dit:quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Een soortgelijk idee heb ik denk ik nu een week, 2 weken geleden hier gedropt. Dat als je bijvoorbeeld 18 uur niet reageert, je uit de competitie ligt.
Maar dat is heel iets anders dan wat ik bedoel. Jij bedoelt dat men geen 18 uur over een zet mag doen. Het gaat mij puur om de invite, dus nog voordat het spel echt is begonnen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:43 schreef L0we het volgende:
Als de tijd voor een spel 3 dagen is, vind ik ook dat je eisen moet gaan stellen aan de maximale tijd dat je geen zet doet. Bijvoorbeeld als je 12 uur (of 18 als er een nacht bij zit) geen zet doet, lig je eruit...
Ik wacht nu ook weer 18 uur op een zet...
Oja, wist niet meer precies hoe ik het had omschreven. Heb nog een 2 of 3 soortgelijke posts gedaan, mijn idee was iig een setje regels op te stellen dat je niet te dupe bent van niet reagerende tegenspelers, dat is gewoon niet leuk...quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jij bedoelt dit:
[..]
Maar dat is heel iets anders dan wat ik bedoel. Jij bedoelt dat men geen 18 uur over een zet mag doen. Het gaat mij puur om de invite, dus nog voordat het spel echt is begonnen...
dat komt toch op hetzelfde neer? Als je te lang moet wachten op je tegenstander is z'n kans voorbij, of dat nou wachten op accept of op een zet is..quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jij bedoelt dit:
[..]
Maar dat is heel iets anders dan wat ik bedoel. Jij bedoelt dat men geen 18 uur over een zet mag doen. Het gaat mij puur om de invite, dus nog voordat het spel echt is begonnen...
Maar dat laatste is toch gewoon deel van de wordfeud regels?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:26 schreef maen het volgende:
[..]
dat komt toch op hetzelfde neer? Als je te lang moet wachten op je tegenstander is z'n kans voorbij, of dat nou wachten op accept of op een zet is..
Ja, ik ben ingemaaktquote:
ff een PM sturen naar je tegenstander. Indien geen reactie en de deadline is verstreken ben jij gewoon door.quote:
I'll keep that in mind. Nogmaals succesquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:56 schreef Webcrowler het volgende:
Daywalk3r - Daywalk3r VS Webcrowler - Webcrowler
Daywalk3r 258
Webcrowler 447
Jij ook bedankt Daywalk3r, je moet je tegenstanders minder de kans geven om de dw en tw's te pakken
[ afbeelding ]
Hij reageert niet op m'n invite.. Ben niet de enige met dit probleem zo te zien.. Zijn hier ook regels voor?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Hij reageert niet op m'n invite.. Ben niet de enige met dit probleem zo te zien.. Zijn hier ook regels voor?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
ff een PM sturen naar je tegenstander. Indien geen reactie en de deadline is verstreken ben jij gewoon door.
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Hij reageert niet op m'n invite.. Ben niet de enige met dit probleem zo te zien.. Zijn hier ook regels voor?
En nu zijn er dus al twee mensen waar dit voor geldt, terwijl er genoeg mensen zijn die graag die plek zouden innemen. Het is toch veel leuker voor de competitie als de mensen die in de tweede ronde terecht komen ook daadwerkelijk een wedstrijd hebben gewonnen? Dus indien geen reactie, dan iemand van de reservelijst laten invallen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
ff een PM sturen naar je tegenstander. Indien geen reactie en de deadline is verstreken ben jij gewoon door.
PM ziet niet iedereen, maar als men binnen 24 uur de invite niet accepteert dan moet men 'm wel haast bewust negeren. Misschien een idee om ze na 24 uur te vervangen met mensen uit de wachtrijquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu zijn er dus al twee mensen waar dit voor geldt, terwijl er genoeg mensen zijn die graag die plek zouden innemen. Het is toch veel leuker voor de competitie als de mensen die in de tweede ronde terecht komen ook daadwerkelijk een wedstrijd hebben gewonnen? Dus indien geen reactie, dan iemand van de reservelijst laten invallen?
Invite accepted. Eens kijken hoe goed je bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hee, ik heb dit ookbazenspel
Mijn gebruikersnaam daar is 'tabonnema'
Mwahquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Invite accepted. Eens kijken hoe goed je bent
Zegt iemand die mij nu voor de 2e keer aan het inmaken is.quote:
Speel het echt pas sinds kortquote:
Nah, het kan ook zijn dat er later wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu zijn er dus al twee mensen waar dit voor geldt, terwijl er genoeg mensen zijn die graag die plek zouden innemen. Het is toch veel leuker voor de competitie als de mensen die in de tweede ronde terecht komen ook daadwerkelijk een wedstrijd hebben gewonnen? Dus indien geen reactie, dan iemand van de reservelijst laten invallen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Lonaa het volgende:
Mijn 24 uur wachten op SiegFried (WF naam: BramMuller) erop...
Het is misschien niet helemaal leuk om zomaar door te gaan, maar we moeten ook mensen de kans gunnen om te kunnen reageren op de uitnodiging.quote:
In principe kan iedereen iedereen inmakenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zegt iemand die mij nu voor de 2e keer aan het inmaken is.
Ja, het valt niet meequote:Maarja, kutletters he?
Wil je een potje Noors proberen tegen me? Anderen zijn ook welkom om het te proberen uiteraardquote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
hehe.
Misschien wel een leuk idee om eens te doen: tegen een random tegenstander spelen in een taal die je niet kent... en dan proberen niet ingemaakt te worden.
Je hebt toch een PM gehad?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:24 schreef rac het volgende:
Enil_rac - RacerDKB. 375 -327
Tegen wie nu?
Dat is nog niet bekend, zie de spreadsheetquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:24 schreef rac het volgende:
Tegen wie nu?
Jep. Ik ben te slecht in Wordfeudquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:24 schreef rac het volgende:
Tegen wie nu?
Accepted. Sorry, was een tijdje offline. Succesquote:
Ik vind een verschil van 48 punten niet echt slecht te noemen hoor... Enkele van mijn laatste potjes (uiteraard allemaal door mij gewonnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jep. Ik ben te slecht in Wordfeud
[ afbeelding ]
Ligt aan de situatie/status van het spel, maar ga maar uit van het tweede.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:50 schreef D. het volgende:
@iBenny
Hoe ga je de deadline handhaven?
Iedereen diskwalificeren die niet op tijd een eindstand aanlevert?
Of alleen de tegenpartij van degene die hier klaagt over een trage tegenstander?
Yep erg leuk potje, scheelde niets meer op het einde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:26 schreef QTPi het volgende:
Remlof heeft net van mij gewonnen. Leuk potje.
317 tegen 307
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
Verloren van maen met 323 tegen 339
Was een spannend potje
Eigenlijk had de overgebleven letter afgetrokken moeten worden van je totaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep erg leuk potje, scheelde niets meer op het einde.
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef QTPi het volgende:
[..]
Eigenlijk had de overgebleven letter afgetrokken moeten worden van je totaalTe meer omdat je KRENG en TRUT legde
![]()
No sweat. Ik wilde gewoon graag beginnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:23 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb met 316 - 308 gewonnen van Lonnaa. Very close call
En sorry dat ik zo laat reageerde. Afgelopen week nogal druk geweest
+5quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:47 schreef D. het volgende:
Na een trage vrijdag had ik gehoopt dat het zaterdag iets sneller zou gaan, maar ik wacht inmiddels alweer 7 uur op een antwoord
Geeft niks. Ik ben er maandag niet veel ivm zeilen op de Noordzeequote:Op zondag 18 september 2011 00:01 schreef Rockfire het volgende:
Kan zijn dat ik dit weekend niet zoveel speelMijn vriendin is op bezoek dus die heeft prioriteit
Je weet dat de deadline vanavond om 0.00 ligt?quote:Op zondag 18 september 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik ben er maandag niet veel ivm zeilen op de Noordzee
Je weet dat ze al een ronde verder zijn?quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Je weet dat de deadline vanavond om 0.00 ligt?
Neequote:Op zondag 18 september 2011 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet dat ze al een ronde verder zijn?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 18 september 2011 14:16 schreef Robbieh het volgende:
raptorix heeft al 20 uur niets meer gespeeld, de stand is 404-330 in het voordeel van mij en het spel is bijna afgelopen.
Dan sta je nog steeds voor, waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 14:23 schreef Robbieh het volgende:
[..]
Dank je! Wat nou als hij nog eens om 11:30 een zet doet en ik al in mn bedje lig?
Ja sorry, vandaag na 20 uur pas gereageerd. De letters zijn bij ons op, bijna afgelopen dus.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Superlam het volgende:
Paxcon is niet echt een snelle tegen speler. Veelal uren wachten op een nieuwe zet. Ik hoop dat het vandaag af komt we hoeven niet veel letters meer, maar het kan uren duren voordat er een zet gespeeld is.
Klopt klopt, het kan nog spannend worden, niet heel ver uit elkaar!quote:Op zondag 18 september 2011 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja sorry, vandaag na 20 uur pas gereageerd. De letters zijn bij ons op, bijna afgelopen dus.
Ik heb maar even een chatberichtje gestuurd als herinneringquote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb in mijn potje nog 66 letters over.... Ik heb voor het laatst een zet gemaakt, 14 uur geleden..
Je hebt een invitequote:Op zaterdag 17 september 2011 12:24 schreef rac het volgende:
Tegen wie nu?
Klopt erg spannend einde!quote:Op zondag 18 september 2011 18:41 schreef Paxcon het volgende:
Superlam- Superlamfok vs. Paxcon - Cuebsy: Eindstand: 359 - 353
Is dat zo?quote:Op zondag 18 september 2011 13:44 schreef L0we het volgende:
[..]
Je weet dat de deadline vanavond om 0.00 ligt?
Het is een spannend potje!! Gaan gelijk op!quote:Op zondag 18 september 2011 18:54 schreef Superlam het volgende:
[..]
Klopt erg spannend einde!
Ik zal webcrowler een invite sturen!
Jullie zijn al in ronde 2. De deadline is voor ronde 1.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nou ja, ik heb mijn laatste woord tegen rockfire 5 uur geleden gelegd, het gaat aardig gelijk op, stand is 148 - 136 in mijn voordeel.
Ow ik dacht al, we zijn gister pas begonnenquote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jullie zijn al in ronde 2. De deadline is voor ronde 1.
quote:Op zondag 18 september 2011 15:50 schreef Anne het volgende:
Ik heb in mijn potje nog 66 letters over.... Ik heb voor het laatst een zet gemaakt, 14 uur geleden..
Wordt bij dezen rekening mee gehouden... bedankt voor het op de hoogte brengenquote:Op zondag 18 september 2011 14:16 schreef Robbieh het volgende:
raptorix heeft al 20 uur niets meer gespeeld, de stand is 404-330 in het voordeel van mij en het spel is bijna afgelopen.
Wij zijn nog bezig. Staat 368 om 304 met nog 10 tiles left.quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Wordt bij dezen rekening mee gehouden... bedankt voor het op de hoogte brengen
Wil ik alleen nog ff weten wat de status bij de volgende wedstrijden is...
Baghdaddy - Baghdaddy vs. Silvanovisch - silsilsilsil
Roolio - Castello's Baas vs. MPG - MPGFOK
Hij is gisteren op mn invite ingegaan.. Hebben totaal 4 woorden gespeeld ofzo..quote:Op zondag 18 september 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Wordt bij dezen rekening mee gehouden... bedankt voor het op de hoogte brengen
Wil ik alleen nog ff weten wat de status bij de volgende wedstrijden is...
Baghdaddy - Baghdaddy vs. Silvanovisch - silsilsilsil
Roolio - Castello's Baas vs. MPG - MPGFOK
Say whatquote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Anne het volgende:
. Ik heb zojuist zeepbel gespeeld voor 432 punten
![]()
!
Als je tegenstander ermee akkoord gaat mag dat (en hij/zij is akkoord gegaan want hij heeft je uitnodiging geaccepteerd)quote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
Ja, even een stomme vraag hoor, maar het staat niet in de spelregels. Ik heb (eigenlijk per ongeluk) random bord gekozen. Dat mag dan gewoon, toch?
Ik zou het afkeuren, maar als jouw tegenspeler het ermee eens is......quote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
Ja, even een stomme vraag hoor, maar het staat niet in de spelregels. Ik heb (eigenlijk per ongeluk) random bord gekozen. Dat mag dan gewoon, toch?
Maar je kan pas zeggen dat een verkeerd bord is gekozen, nadat je het hebt geaccepteerd... zo heb ik het namelijk een keer gedaan, en alsnog met een normaal bord begonnenquote:Op zondag 18 september 2011 22:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als je tegenstander ermee akkoord gaat mag dat (en hij/zij is akkoord gegaan want hij heeft je uitnodiging geaccepteerd)
Niet helemaal waar, want wie kijkt er bij acceptatie nou naar de instellingenquote:Op zondag 18 september 2011 22:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als je tegenstander ermee akkoord gaat mag dat (en hij/zij is akkoord gegaan want hij heeft je uitnodiging geaccepteerd)
Had ik dat inderdaad maar nooit gedaanquote:Op zondag 18 september 2011 21:56 schreef Anne het volgende:
Go Crowler Go Crowler!quote:Op zondag 18 september 2011 20:44 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Het is een spannend potje!! Gaan gelijk op!
Nouja, ik kan er natuurlijk niks aan doen dat die TW's daar zo mooi lagenquote:Op zondag 18 september 2011 22:06 schreef Pittie het volgende:
[..]
Had ik dat inderdaad maar nooit gedaan
Volgens mij kan ik nu net zo goed opgeven
Ronde 6 dan maar....
Neej, dat hoeft nietquote:Op zondag 18 september 2011 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nouja, ik kan er natuurlijk niks aan doen dat die TW's daar zo mooi lagen.
Maar als je opnieuw wilt beginnen, starten we wel een nieuw potje.
Zeg het maar?
Sportief van jequote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Pittie het volgende:
[..]
Neej, dat hoeft nietIk heb zelf geaccepteerd... ik dacht doe eens gek en laten we op een random bord spelen. Voor het zelfde geld had ik zo een woord kunnen maken
.
Ik zit al klaarquote:Op zondag 18 september 2011 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik dacht al, we zijn gister pas begonnen
Wacht je al lang? Want ik neem aan dat je het neit meer red in 2 uur tijdquote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Hij is gisteren op mn invite ingegaan.. Hebben totaal 4 woorden gespeeld ofzo..
Heb bericht gestuurd dat vanavond de deadline is, en of we kunnen opschieten.. Geen reactie..
Tussenstand is 34-7 voor mij..
Haha ja, heb 7 uren geleden mijn laatste set gedaan en toen dat bericht verstuurd..quote:Op zondag 18 september 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wacht je al lang? Want ik neem aan dat je het neit meer red in 2 uur tijd
Dan denk ik dat jij gewoon de winnaar bentquote:Op zondag 18 september 2011 23:06 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Haha ja, heb 7 uren geleden mijn laatste set gedaan en toen dat bericht verstuurd..
Sindsdien geen reactie meer.. Ik denk dat ie te druk is met andere dingen helaas..
Oke... maken jullie 'm dan maar gewoon af. Geeft niet als het iets over de deadline is. Kan de winnaar van dat potje dan Siegfried - BramMuller uitnodigen zodra die bekend is..?quote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij zijn nog bezig. Staat 368 om 304 met nog 10 tiles left.
quote:Op zondag 18 september 2011 22:08 schreef dudesque het volgende:
Zo had ik laatst ook Shiatzu voor 310 punten!
Daarvoor heb ik 14 uur gewachtquote:Op zondag 18 september 2011 23:06 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Haha ja, heb 7 uren geleden mijn laatste set gedaan en toen dat bericht verstuurd..
Sindsdien geen reactie meer.. Ik denk dat ie te druk is met andere dingen helaas..
Klopt, de zaterdag had ik het weer druk.. De zondag jij blijkbaar..quote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik 14 uur gewacht.
Nah, jij mag wel door als winnaarquote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Klopt, de zaterdag had ik het weer druk.. De zondag jij blijkbaar..
Zouden we een dagje extra kunnen krijgen? Haha..
Wil nu namelijk wel slapen, maar heb morgen op school genoeg tijd om een potje te wordfeuden..
jullie winnaar moet tegen mij, wat mij betreft prima als het morgen dan ook echt af is. En de winnaar de dagen erna genoeg tijd heeftquote:Op maandag 19 september 2011 00:18 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Klopt, de zaterdag had ik het weer druk.. De zondag jij blijkbaar..
Zouden we een dagje extra kunnen krijgen? Haha..
Wil nu namelijk wel slapen, maar heb morgen op school genoeg tijd om een potje te wordfeuden..
Moet lukkenquote:Op zondag 18 september 2011 23:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan denk ik dat jij gewoon de winnaar bent
[..]
Oke... maken jullie 'm dan maar gewoon af. Geeft niet als het iets over de deadline is. Kan de winnaar van dat potje dan Siegfried - BramMuller uitnodigen zodra die bekend is..?
Oke! Morgen is onze potje af.quote:Op maandag 19 september 2011 00:24 schreef maen het volgende:
[..]
jullie winnaar moet tegen mij, wat mij betreft prima als het morgen dan ook echt af is. En de winnaar de dagen erna genoeg tijd heeft
Zou je even aan iBenny moeten vragen, als het spel nu gewoon goed loopt is wat uitloop mssn niet heel erg...quote:Op maandag 19 september 2011 07:57 schreef Robbieh het volgende:
De stand bij ons was gisteravond ongeveer 414-376/386 voor mij, tellen de zetten van nu nog of ben ik door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |