Invite accepted. Eens kijken hoe goed je bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hee, ik heb dit ookbazenspel
Mijn gebruikersnaam daar is 'tabonnema'
Mwahquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Invite accepted. Eens kijken hoe goed je bent
Zegt iemand die mij nu voor de 2e keer aan het inmaken is.quote:
Speel het echt pas sinds kortquote:
Nah, het kan ook zijn dat er later wordt gereageerd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu zijn er dus al twee mensen waar dit voor geldt, terwijl er genoeg mensen zijn die graag die plek zouden innemen. Het is toch veel leuker voor de competitie als de mensen die in de tweede ronde terecht komen ook daadwerkelijk een wedstrijd hebben gewonnen? Dus indien geen reactie, dan iemand van de reservelijst laten invallen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:02 schreef Lonaa het volgende:
Mijn 24 uur wachten op SiegFried (WF naam: BramMuller) erop...
Het is misschien niet helemaal leuk om zomaar door te gaan, maar we moeten ook mensen de kans gunnen om te kunnen reageren op de uitnodiging.quote:
In principe kan iedereen iedereen inmakenquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zegt iemand die mij nu voor de 2e keer aan het inmaken is.
Ja, het valt niet meequote:Maarja, kutletters he?
Wil je een potje Noors proberen tegen me? Anderen zijn ook welkom om het te proberen uiteraardquote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
hehe.
Misschien wel een leuk idee om eens te doen: tegen een random tegenstander spelen in een taal die je niet kent... en dan proberen niet ingemaakt te worden.
Je hebt toch een PM gehad?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:24 schreef rac het volgende:
Enil_rac - RacerDKB. 375 -327
Tegen wie nu?
Dat is nog niet bekend, zie de spreadsheetquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:24 schreef rac het volgende:
Tegen wie nu?
Jep. Ik ben te slecht in Wordfeudquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:24 schreef rac het volgende:
Tegen wie nu?
Accepted. Sorry, was een tijdje offline. Succesquote:
Ik vind een verschil van 48 punten niet echt slecht te noemen hoor... Enkele van mijn laatste potjes (uiteraard allemaal door mij gewonnenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jep. Ik ben te slecht in Wordfeud
[ afbeelding ]
Ligt aan de situatie/status van het spel, maar ga maar uit van het tweede.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:50 schreef D. het volgende:
@iBenny
Hoe ga je de deadline handhaven?
Iedereen diskwalificeren die niet op tijd een eindstand aanlevert?
Of alleen de tegenpartij van degene die hier klaagt over een trage tegenstander?
Yep erg leuk potje, scheelde niets meer op het einde.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:26 schreef QTPi het volgende:
Remlof heeft net van mij gewonnen. Leuk potje.
317 tegen 307
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef LovelyLady het volgende:
Verloren van maen met 323 tegen 339
Was een spannend potje
Eigenlijk had de overgebleven letter afgetrokken moeten worden van je totaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep erg leuk potje, scheelde niets meer op het einde.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |