Whehe, wel herkenbaar. Het wordt mijn eerste competitie en heb niet het vertrouwen het lang vol te houden. Toch kan ik niet wachten.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:50 schreef D. het volgende:
Ik weet eigenlijk niet waarom ik zo uitkijk na de nieuwe competitie.
Bij beide competities lag ik er vrij snel uit
Nouja, het ligt niet aan mijn spel.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Whehe, wel herkenbaar. Het wordt mijn eerste competitie en heb niet het vertrouwen het lang vol te houden. Toch kan ik niet wachten.
Ik krijg gewoon altijd kutletters.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het ligt niet aan mijn spel.
Sinds mijn laatste uitschakeling heb ik zo'n 90 spelletjes gespeeld, en er 2 of 3 verloren.
Maar die waren voor de lol, dus dan speel ik meer ontspannen
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt me besmet
allemaal k*tletters
Jawel hoor, maar op het moment was ik ff bezig met ietwat belangrijkere zaken. Vandaag zal ik loten, PMen, ed. Jullie krijgen bericht, komt goed, alleen nog heel ff geduld(Jij ook D.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als we begonnen zijn ja, niet om te vragen of men mee wil doen.
[..]
Kennelijk was ie niet zo zeker van zijn eigen idee
kan ik nog inschrijven, ben terug van vakantie enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 01:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar op het moment was ik ff bezig met ietwat belangrijkere zaken. Vandaag zal ik loten, PMen, ed. Jullie krijgen bericht, komt goed, alleen nog heel ff geduld(Jij ook D.).
Das een groot geheim, waar je alleen achter komt als je héél het topic doorleestquote:Op donderdag 15 september 2011 09:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Waar kan ik me aanmelden? Ik ben eergister begonnen met Wordfeuden
Ik heb de lijst aangevuld met de eerstwachtende.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef dudesque het volgende:
dan kan ik meedoen!!! dan zijn er 32!!!
Wat is je WF-nick?quote:Op donderdag 15 september 2011 09:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Waar kan ik me aanmelden? Ik ben eergister begonnen met Wordfeuden
Wat is de stand?!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook nog bezig... met de finale.
170 - 130 voor DaMart, ik had net op zich best goeie letters, maar na 18 uur nadenken kon ik niets beters dan iets van 30 punten leggenquote:
Ik kon niet echt veel meer dan dit met mijn beginlettersquote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef The_Dean het volgende:
Meteen tegen DaMart ook
Invite gestuurd!
Oh sorry, even niet opgelet, ik speel zowel Noors als Nederlands.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef Rockfire het volgende:
Invite van Fogel geweigerd (sorry, maar mijn Noors is niet zo goed), nieuwe invite naar Fogel gestuurd
Spreek je ook Noors dan, of probeer je gewoon maar wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh sorry, even niet opgelet, ik speel zowel Noors als Nederlands.
Ik spreek Noors ja. Vreemd genoeg win ik vaker van Noren dan van Nederlanders.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spreek je ook Noors dan, of probeer je gewoon maar wat?.
hehequote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik spreek Noors ja. Vreemd genoeg win ik vaker van Noren dan van Nederlanders.
En ik kan het dan niet laten om te melden dat ik Nederlander ben als ik gewonnen heb
Nog niet, maar ik wil wel een potje tegen je spelen. Invite Remlof maar.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Re het volgende:
Oh, leuk! Net mee begonnen, waardeloos woordenboek maar verder wel leuk. Kan ik nog ergens instappen?
Ja, je geeft me telkens alle kans om punten te pakken!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Game on vs Webcrowler. Die al een stukje voorstaat.
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de lijst aangevuld met de eerstwachtende.
Wel zo eerlijk lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
Je hebt overtuigend gewonnen, gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Bij een stand van 386-245 in mijn voordeel heeft remlof een einde gemaakt aan het potje. Beiden konden we niet echt veel meer.
Maar de finale van ronde 4 is dus afgelopen.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Bij een stand van 386-245 in mijn voordeel heeft remlof een einde gemaakt aan het potje. Beiden konden we niet echt veel meer.
Game onquote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
Heb QTPi maar vast uitgenodigd voor de volgende ronde
Dank jequote:Op vrijdag 16 september 2011 07:31 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Welkom in the hall of fame
Ja, zo kan ik het ookquote:Op donderdag 15 september 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
UItslag ronde 5.1:
DaMart - damart - The_Dean - Ebut 387 - 134
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef DaMart het volgende:
Hoe?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook
Feli met de finalewinst
Maar..maar...quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:50 schreef D. het volgende:
[..]
Een tegenstander die geen tegenstand biedt
Op een ander vlak zekerquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij biedt genoeg tegenstand
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:58 schreef Lonaa het volgende:
Wat nou als mijn tegenstander niet reageert op mijn uitnodiging?
Inderdaad... gedurende het hele potje een zo goed als gelijke score gehad en pas in de laatste paar beurten begon het "scheef" te gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:26 schreef Rockfire het volgende:
Mijn spannendste potje tot nu toe, maar nipt gewonnen van Fogel met 364 - 351
Daar zouden we eigenlijk iets van een deadline voor moeten hebben... Er zijn genoeg kandidaten die die plek dan wel willen overnemen.quote:
Goh... Oud idee...quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Daar zouden we eigenlijk iets van een deadline voor moeten hebben... Er zijn genoeg kandidaten die die plek dan wel willen overnemen.
Dat is wat anders dan jouw idee om iedereen eerst een PM te sturen of ze nog mee willen doenquote:
Een soortgelijk idee heb ik denk ik nu een week, 2 weken geleden hier gedroptquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:59 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan jouw idee om iedereen eerst een PM te sturen of ze nog mee willen doenIk bedoel dat als iemand binnen een bepaalde tijd niet op de invite heeft gereageerd dat zijn plek in de competitie dan automatisch komt te vervallen aan de eerst wachtende.
je kunt toch ook zelf contact opnemen met je tegenstander? Bv een pm ofzo. Je weet nooit wat er mis is gegaan..quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb gister direct mijn tegenstander een invite gestuurd, maar nog niks gehoord...
Jij bedoelt dit:quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Een soortgelijk idee heb ik denk ik nu een week, 2 weken geleden hier gedropt. Dat als je bijvoorbeeld 18 uur niet reageert, je uit de competitie ligt.
Maar dat is heel iets anders dan wat ik bedoel. Jij bedoelt dat men geen 18 uur over een zet mag doen. Het gaat mij puur om de invite, dus nog voordat het spel echt is begonnen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:43 schreef L0we het volgende:
Als de tijd voor een spel 3 dagen is, vind ik ook dat je eisen moet gaan stellen aan de maximale tijd dat je geen zet doet. Bijvoorbeeld als je 12 uur (of 18 als er een nacht bij zit) geen zet doet, lig je eruit...
Ik wacht nu ook weer 18 uur op een zet...
Oja, wist niet meer precies hoe ik het had omschreven. Heb nog een 2 of 3 soortgelijke posts gedaan, mijn idee was iig een setje regels op te stellen dat je niet te dupe bent van niet reagerende tegenspelers, dat is gewoon niet leuk...quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jij bedoelt dit:
[..]
Maar dat is heel iets anders dan wat ik bedoel. Jij bedoelt dat men geen 18 uur over een zet mag doen. Het gaat mij puur om de invite, dus nog voordat het spel echt is begonnen...
dat komt toch op hetzelfde neer? Als je te lang moet wachten op je tegenstander is z'n kans voorbij, of dat nou wachten op accept of op een zet is..quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jij bedoelt dit:
[..]
Maar dat is heel iets anders dan wat ik bedoel. Jij bedoelt dat men geen 18 uur over een zet mag doen. Het gaat mij puur om de invite, dus nog voordat het spel echt is begonnen...
Maar dat laatste is toch gewoon deel van de wordfeud regels?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:26 schreef maen het volgende:
[..]
dat komt toch op hetzelfde neer? Als je te lang moet wachten op je tegenstander is z'n kans voorbij, of dat nou wachten op accept of op een zet is..
Ja, ik ben ingemaaktquote:
ff een PM sturen naar je tegenstander. Indien geen reactie en de deadline is verstreken ben jij gewoon door.quote:
I'll keep that in mind. Nogmaals succesquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:56 schreef Webcrowler het volgende:
Daywalk3r - Daywalk3r VS Webcrowler - Webcrowler
Daywalk3r 258
Webcrowler 447
Jij ook bedankt Daywalk3r, je moet je tegenstanders minder de kans geven om de dw en tw's te pakken
[ afbeelding ]
Hij reageert niet op m'n invite.. Ben niet de enige met dit probleem zo te zien.. Zijn hier ook regels voor?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Hij reageert niet op m'n invite.. Ben niet de enige met dit probleem zo te zien.. Zijn hier ook regels voor?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
ff een PM sturen naar je tegenstander. Indien geen reactie en de deadline is verstreken ben jij gewoon door.
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:27 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Hij reageert niet op m'n invite.. Ben niet de enige met dit probleem zo te zien.. Zijn hier ook regels voor?
En nu zijn er dus al twee mensen waar dit voor geldt, terwijl er genoeg mensen zijn die graag die plek zouden innemen. Het is toch veel leuker voor de competitie als de mensen die in de tweede ronde terecht komen ook daadwerkelijk een wedstrijd hebben gewonnen? Dus indien geen reactie, dan iemand van de reservelijst laten invallen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
ff een PM sturen naar je tegenstander. Indien geen reactie en de deadline is verstreken ben jij gewoon door.
PM ziet niet iedereen, maar als men binnen 24 uur de invite niet accepteert dan moet men 'm wel haast bewust negeren. Misschien een idee om ze na 24 uur te vervangen met mensen uit de wachtrijquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nu zijn er dus al twee mensen waar dit voor geldt, terwijl er genoeg mensen zijn die graag die plek zouden innemen. Het is toch veel leuker voor de competitie als de mensen die in de tweede ronde terecht komen ook daadwerkelijk een wedstrijd hebben gewonnen? Dus indien geen reactie, dan iemand van de reservelijst laten invallen?
Invite accepted. Eens kijken hoe goed je bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hee, ik heb dit ookbazenspel
Mijn gebruikersnaam daar is 'tabonnema'
Mwahquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Invite accepted. Eens kijken hoe goed je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |