Wat is de stand?!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef DaMart het volgende:
Ik ben ook nog bezig... met de finale.
170 - 130 voor DaMart, ik had net op zich best goeie letters, maar na 18 uur nadenken kon ik niets beters dan iets van 30 punten leggenquote:
Ik kon niet echt veel meer dan dit met mijn beginlettersquote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef The_Dean het volgende:
Meteen tegen DaMart ook
Invite gestuurd!
Oh sorry, even niet opgelet, ik speel zowel Noors als Nederlands.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef Rockfire het volgende:
Invite van Fogel geweigerd (sorry, maar mijn Noors is niet zo goed), nieuwe invite naar Fogel gestuurd
Spreek je ook Noors dan, of probeer je gewoon maar wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh sorry, even niet opgelet, ik speel zowel Noors als Nederlands.
Ik spreek Noors ja. Vreemd genoeg win ik vaker van Noren dan van Nederlanders.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spreek je ook Noors dan, of probeer je gewoon maar wat?.
hehequote:Op donderdag 15 september 2011 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik spreek Noors ja. Vreemd genoeg win ik vaker van Noren dan van Nederlanders.
En ik kan het dan niet laten om te melden dat ik Nederlander ben als ik gewonnen heb
Nog niet, maar ik wil wel een potje tegen je spelen. Invite Remlof maar.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Re het volgende:
Oh, leuk! Net mee begonnen, waardeloos woordenboek maar verder wel leuk. Kan ik nog ergens instappen?
Ja, je geeft me telkens alle kans om punten te pakken!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Game on vs Webcrowler. Die al een stukje voorstaat.
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de lijst aangevuld met de eerstwachtende.
Wel zo eerlijk lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |