SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Aanmelden om mee te doen kan tot en met (tot nog toe onbekend!)
-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 16-09-2011 13:16:41 ]heitieh
Jij mazzel met 2 grote woorden, ik kwam rustig aan terugquote:Op donderdag 8 september 2011 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
ik stond zo'n 60 punten voor, maar ik kreeg steeds maar geen klinkers
En van Zinedinho en Vancroba?quote:
Ze hebben tot 23:59uurquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En van Zinedinho en Vancroba?
Er wachten nu 2 mensen van ronde 4.3 nog op een tegenstander, is het anders niet handiger om die dan naar 4.4 te laten doorgaan als dit weekend niet duidelijk is wie hun tegenstander wordt?
Yup. Dan krijgen alle deelnemers een PMquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
Gaat er een herinnering de deur uit als ronde 5 van start gaat?
Als ze een beetje opschieten kan dat vanmiddag nogquote:Op zondag 11 september 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
Zodra de finale bekend is doe ik meteen de loting voor Ronde 5
Bij dezenquote:Op zondag 11 september 2011 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze een beetje opschieten kan dat vanmiddag nog
Die 4 hebben een PM gehad?
De volgende volgende danquote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef jappy-b het volgende:
hmm snel posten hier voor de volgende ronde!
username: jappy-b
quote:Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#5)
FOK! Username / Wordfeud username
1. D. - D.8.
2. Rockfire - Rockfire
3. L0we - L0we
4. Lonaa - Lonaa
5. Baghdaddy - Baghdaddy
6. MPG - MPGFOK
7. maen - ma-en
8. raptorix - raptorix
9. DaMart - damart
10. remlof - Remlof
11. Silvanovisch - silsilsilsil
12. Joooo-pi - Joooo-pi
13. Daywalk3r - Daywalk3r
14. Fogel - Fogel1
15. Siegfried - BramMuller
16. Anne - AnneFOK
17. RacerDKB - RacerDKB
18. LovelyLady - Lovelyladysacha
19. BasOne - BasOne05
20. Superlam- Superlamfok
21. N-E-R-D - Tomvadek
22. Pittie - Pittie
23. Joysa - N-ikie
24. Robbieh - Robfcg
25. Webcrowler - Webcrowler
26. Rac -Enil_rac
27. The_Dean - Ebut
28. vancroba - vancroba
29. Guppyfriend - Gupske
30. suikertaartje - suikertaartje
31. Roolio - Castello's Baas
32. QTPi - CindyNederhorst
das misschien iets te voorbarig. Ronde 5 is nog niet eens begonnen.quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Misschien kan iemand de lijst voor ronde 6 starten
Wellichtquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
das misschien iets te voorbarig. Ronde 5 is nog niet eens begonnen.
Jaja, duidelijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht
Maar die had dan ook allang begonnen moeten zijn
Ik heb die lijst moeten afstoffen voor ik 'm plaatste
Nee hoor, dit was de laatste lijstquote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In het vorige deel staat een recentere hoor..
Doe dat nou eens nietquote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef D. het volgende:
Misschien kan iemand de lijst voor ronde 6 starten
Topquote:Op zondag 11 september 2011 11:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Dan krijgen alle deelnemers een PM
Dank je. Was echt een spannend potje tot het eindquote:Op maandag 12 september 2011 23:53 schreef DaFan het volgende:
Verloren van DaMart 358-350
Redelijk spannend! Het is dat zijn laatste woord echt mooi was (4 woorden in een voor 37 punten) want hij had nog de Q en de Y op zn bord...
Gefelicteerd succes in de finale!
Met een boekje, bedoel je dat?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
En die man spoorde ook nog aan tot 'valsspelen'
Dat kan best hoor, ik heb ook een keer met 541-207 gewonnenquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het was toch fixed
Hij had iets van 520 punten ofzo, en zij maar iets in de 200
ja, maar ik bedoel dat ze een makkelijke tegenstander hadden geregeldquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan best hoor, ik heb ook een keer met 541-207 gewonnen.
Je tegenstander hoeft niet makkelijk te zijn hoor. Je kunt ook geluk hebben dat je een woord van 166 punten kunt leggen, en tot twee keer toe je plankje leeg hebt. Als de ander alleen maar slechte letters krijgt, schiet het al opquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, maar ik bedoel dat ze een makkelijke tegenstander hadden geregeld
wel toevallig dat het dan net in het tv programma gebeurtquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je tegenstander hoeft niet makkelijk te zijn hoor. Je kunt ook geluk hebben dat je een woord van 166 punten kunt leggen, en tot twee keer toe je plankje leeg hebt. Als de ander alleen maar slechte letters krijgt, schiet het al op.
Ja, maar goed, bij mij was het niet voor tv en het gebeurde wel in een potje met iemand waar ik normaal niet zo'n groot puntenverschil mee hebquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wel toevallig dat het dan net voor het tv programma gebeurt
ah, het was ook niet zo serieus bedoeld. Ik heb ook wel eens meer dan 500 punten gehaald en "toevallig" mijn eerste potje voor de competitie had ik dat ook kunnen halen. BasOne (?) resigned, jammergenoeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar goed, bij mij was het niet voor tv en het gebeurde wel in een potje met iemand waar ik normaal niet zo'n groot puntenverschil mee heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Op dit moment: ronde 4 (4.5 om specifiek te zijn)quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:50 schreef SomePerson het volgende:
Ik ben een noob, maar in welke ronde zitten jullie nu? Ik zou graag de volgende competitie mee willen doen.
Finale DaMart - Remlof dusquote:Op zondag 11 september 2011 12:01 schreef iBenny het volgende:
Ronde 4.4:
DaMart - DaMartvs. DaFan - malfuncti0n
Lynda - Lynda1486 vs. remlof - Remlof
Deadline: 13 sept. 23:59
Yeahquote:Zodra de finale bekend is doe ik meteen de loting voor Ronde 5
Lijkt me een goed idee, maar dan wel dat ze binnen korte tijd moeten reageren, zodat we niet nog weer een week zitten te wachten totdat iedereen heeft gereageerd...quote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef L0we het volgende:
Is het niet een idee om er nu al een PM uit te doen naar degenen die ingeschreven staan voor ronde 5, met de vraag of ze nog steeds mee willen doen?
Dit keer zit er weer een recordtijd tussen inschrijven en starten, dus kan me voorstellen dat er aardig wat afhakers zijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Ik doe nog wel mee hoor, hou het topic angstvallig in de gaten
Dan moeten we daar weer op wachtenquote:Op woensdag 14 september 2011 12:52 schreef L0we het volgende:
Is het niet een idee om er nu al een PM uit te doen naar degenen die ingeschreven staan voor ronde 5, met de vraag of ze nog steeds mee willen doen?
Dit keer zit er weer een recordtijd tussen inschrijven en starten, dus kan me voorstellen dat er aardig wat afhakers zijn.
Ja, de vorige keer werkte dat ook zo geweldigquote:Op woensdag 14 september 2011 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten we daar weer op wachten
Iedereen wil meedoen, en anders hebben we nog genoeg mensen die te laat waren en desnoods alsnog in kunnen stappen.
Laten we maar gewoon beginnen
Dan stuur je toch iedereen die PMquote:Op woensdag 14 september 2011 14:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer werkte dat ook zo geweldig
Ik zit al dagen mijn PM-box te F5'en ja :p .quote:Op woensdag 14 september 2011 15:28 schreef Anne het volgende:
Ipv hier verder over te babbelen had je allang een PM kunnen versturen naar iedereen.
Kleine disclaimer eronder "als je binnen een dag niet reageert gaan we er vanuit dat je toch niet mee wilt doen".
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:56 schreef The_Dean het volgende:
Ik doe nog wel mee hoor, hou het topic angstvallig in de gaten
Als we begonnen zijn ja, niet om te vragen of men mee wil doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:32 schreef Anne het volgende:
Maar trouwens, PM wordt er volgens mij sowieso uit gestuurd door iBenny:
FOK! Wordfeud competitie #7
Kennelijk was ie niet zo zeker van zijn eigen ideequote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat nog niemand een PM heeft ontvangen.
Het lijkt mij dat als je een PM krijgt dat het weer begonnen is en je wilt alsnog toch nog niet meedoen je dan even reageert op die PM? Ofwel, het effect is toch bijna hetzelfde?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Als we begonnen zijn ja, niet om te vragen of men mee wil doen.
Dat stelde ik dus voor.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als je een PM krijgt dat het weer begonnen is en je wilt alsnog toch nog niet meedoen je dan even reageert op die PM? Ofwel, het effect is toch bijna hetzelfde?
Dat doet er toch allang niet meer toequote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef vancroba het volgende:
En dit met een superspannende wedstrijd met als score 333-320
Inmiddels is de finale al bezigquote:Op woensdag 14 september 2011 20:53 schreef vancroba het volgende:
En dit met een superspannende wedstrijd met als score 333-320
Komende competitie zit al volquote:Op woensdag 14 september 2011 21:08 schreef dudesque het volgende:
cant wait!!! time for some kick ass
Omdat al 32 mensen zich hebben aangemeld voor competitie 5quote:Op woensdag 14 september 2011 21:29 schreef dudesque het volgende:
maar... competitie 5 is toch nog niet bezig?
De finale wordt op dit moment gespeeld. Dus ik zie niet in waarom ik niet mee kan doen zodra de finale voorbij is?
Invite Remlof maar, ik kan nog wel een trainingspotje gebruiken tijdens de finalequote:Op woensdag 14 september 2011 21:34 schreef dudesque het volgende:
mmh... vaag maar ok![]()
*gaat op het wachtbankje zitten*
Ruilen tegen een overschot aan medeklinkers?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:36 schreef remlof het volgende:
Tough game DaMart, ik heb zelden zoveel klinkers achter elkaar gekregen
Huidige stand: 150 - 100, in het voordeel van DaMart.
invite dudesque maar.... multitask ftwquote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd in voor een proefpotje.
Ik heb ook altijd nog wel een plekje vrijquote:Op woensdag 14 september 2011 21:41 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben altijd in voor een proefpotje.
Ik ook! Heb een beetje weinig tegenstanders de laatste tijd, dus als iemand zin heeftquote:Op woensdag 14 september 2011 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd nog wel een plekje vrij
Ik heb altijd zinquote:Op woensdag 14 september 2011 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook! Heb een beetje weinig tegenstanders de laatste tijd, dus als iemand zin heeftWf-naam is ook Lutte.
Plusje rechtsboven en dan dictionary op Dutch zettenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:46 schreef dudesque het volgende:
mmhhh mijn WF gaat standaard op engels, hoe passen jullie dat aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |