Volgens traditiequote:
In het Nederlandsquote:Op donderdag 8 september 2011 13:57 schreef Qunix het volgende:
Ik heb iets gemist? Cake wilt een anime blog beginnen?
Tja, dit zou kunnen (de intentie, niet de naam), maar dat weet je neit voordat je er aan begintquote:Op donderdag 8 september 2011 13:56 schreef outcast_within het volgende:
www.thissitewillbedownandforgottenwithinayear.nl?
`tuturu` zou briljant zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 13:54 schreef Weakling het volgende:
@.Cake.: anime blog naam ideetjes:
- nanime (nani + anime)
- burogu (fonetisch japans voor blog)
- tuturu (duidelijk)
Ook niet heel veel inspiratie dus ...![]()
Volgende TT: "Waar iedereen in de eerste posts over de TT zeurt ..."
Maar da's dan niet actueel over een jaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:30 schreef wdn het volgende:
[..]
`tuturu` zou briljant zijn
En mocht die al gebruikt worden plak je er toch een extra `u` achter
Natuurlijk, ik heb het net als naam voor zijn blog bedacht.quote:
Die is niet vrij en de blog gaat over anime.quote:
Niks wat een d-mail niet kan oplossen >:Dquote:Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar da's dan niet actueel over een jaar.
ik zat er over te denken om het inderdaad iets als mangafilms.nl te noemen, gewoon om te stangenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:39 schreef wdn het volgende:
Noem je blog 'manga' en zie je comments overspoeld worden met "het is anime niet manga"
Uhu, gewoon omdat het kanquote:
Ik ook, maar niemand plaagt mij daar mee. Komt ook omdat verder niemand in mijn omgeving anime kijktquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me heet Stein, dus daar plagen we hem soms mee
Mazzelaarquote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook, maar niemand plaagt mij daar mee. Komt ook omdat verder niemand in mijn omgeving anime kijkt
Is dat een jailbait site?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef outcast_within het volgende:
www.nickolodeongeneratiemethunovergedubtetroep.nl
mm jailbaitquote:
Zie DMquote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand waar je jpop kan downloaden? Ik zoek mp3 van RADWIMPS - 狭心症
Daar kom ik wel eens. Ze doen alleen anime gerelateerd muziek, dat is dit niet (helaas).quote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef Ascendancy het volgende:
Nipponsei kent het niet. Maar torrentz.com geeft wel een paar hits op radwimps
Thanks, al was het niet die ik bedoelde (ook YouTube kan het fout hebben...). Klink wel lekker tho...quote:
'tis daar niet hoor... (of in een album zonder seeders)quote:Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom heb je Nyaa niet geprobeerd![]()
http://www.nyaa.eu/?page=search&cats=0_0&filter=0&term=radwimps
Met 1 seederquote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
Dan snap ik niet wat je zoekt, want daar staat toch gewoon dat 5e album tussen.
Ik zoek één nummer:quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
Dan snap ik niet wat je zoekt, want daar staat toch gewoon dat 5e album tussen.
rip hem dan van youtube , met atube catcherquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daar kom ik wel eens. Ze doen alleen anime gerelateerd muziek, dat is dit niet (helaas).
[..]
Thanks, al was het niet die ik bedoelde (ook YouTube kan het fout hebben...). Klink wel lekker tho...
(waar heb je dit vandaan?)
Ik zocht deze eigenlijk
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
rip hem dan van youtube , met atube catcher
Kwaliteit is niet goed genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zoek één nummer:
Maar dan niet geript van YouTube.
tsss beetje ninja editen jijquote:Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Kwaliteit is niet goed genoeg.
Niet gevonden, al heb ik wel een potentiële link gevonden. Momenteel download ik hem nu...quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tsss beetje ninja editen jij![]()
en staat er niet ergens een betere op dan ?
Werd mij wat te lesbisch na een paar afleveringen. Heb toen wat overgeslagen, maar de laatste afleveringen waren wel weer leuk met die student council president.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Deze anime is ook zo geniaal![]()
Moet hem nog steeds afkijken.
die was idd wel geinig jaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
lang genoeg aan laten staanquote:
Dat laatste zou ik echt niet kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
die was idd wel geinig ja
ik wacht inmiddels al weer een dag of wat op Sora no Otoshimono voordattie binnen is..
[..]
lang genoeg aan laten staan
doe ik nu ook met eerder genoemde serie.. met geluk kan ik een halve dag met gemiddeld 10kb/sec van de enige seeder downloaden :S
Commie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef lelouch het volgende:
Het is vast al eens gevraagd, maar welke subgroep is de beste voor Steins;Gate?
Ben nu bij 17 met HorribleSubs, maar hun afleveringen streamen niet goed, telkens problemen.
ik wel, doet mij altijd weer denken aan de tijd dat Cardcaptor sakura uitkwam op Emule (sharereactor release dacht ik)quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik echt niet kunnen volhouden.![]()
Ik las jouw reactie pas nadat ik dat gepost had. Het was toevallig dat er dan ook net het woordje 'streamen' in voorkwamquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef lelouch het volgende:
[..]
Thanks, ga ze uitproberen.
En ik bedoelde streamen naar me ps3 toe he, niet online
Gelukkig heb ik dat nooit hoeven meemakenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wel, doet mij altijd weer denken aan de tijd dat Cardcaptor sakura uitkwam op Emule (sharereactor release dacht ik)
toendertijd nog op 512kbit lijn (mxstream) en dat was een release van zo'n 14GB ofzo? (kan nu niet na kijken, maar heb em volgens mij nog ergens liggen)
dat ging ook verschrikkelijk traag, 2-3 weken over gedaan
en nu heb ik in zo'n 3-4 dagen ruwweg 200GB van steam geleeched aan spellen
je weet niet wat je gemist heb je, spannend zitten wachten: na 1 minuut komt er 0.1% bij en dat weet je gewoon dat het snel gaat vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nooit hoeven meemaken![]()
Soms laat ik m'n pc wel 's nachts aan voor de downloads.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet niet wat je gemist heb je, spannend zitten wachten: na 1 minuut komt er 0.1% bij en dat weet je gewoon dat het snel gaat vandaag
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:49 schreef outcast_within het volgende:
Mindfart: Muahaha als ik ooit een animecon bezoek doe ik alleen zo'n mayuri hoedje op.
+ Wat moet jij voorstellen?
- Tuturu!
vond t wel een leuke anime, wacht op season 2quote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Shizukuquote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Goeie!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:49 schreef outcast_within het volgende:
Mindfart: Muahaha als ik ooit een animecon bezoek doe ik alleen zo'n mayuri hoedje op.
+ Wat moet jij voorstellen?
- Tuturu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:31 schreef Weakling het volgende:
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:Zou wel grappig zijn als het uiteindelijk een einde wordt als de film ''triangle''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.![]()
Dat is toch een videoclip kanaal?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Goeie!
Ik heb trouwens nog een invite voor jpopsuki.eu over. Misscbien dat er hier iemand geintresseerd is?
Het is een private site. Je kan er zowel video/live registraties als albums/singles downloaden van zo'n beetje alle japanse artiesten, ongeacht categorie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is toch een videoclip kanaal?
Ik wil hem wel hoor, als de invite nog over is
Btw, formulier is nog steeds actief: http://jpopsuki.eu/register.php
Het werkt!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is een private site. Je kan er zowel video/live registraties als albums/singles downloaden van zo'n beetje alle japanse artiesten, ongeacht categorie.
Maar als je zelf een account kan aanmaken, kan ik je dat beter aanraden.
Moet wel toegeven dat het knap gemaakt is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Don't worry i'll enjoy it for the both of us.
belangrijker: de hoge raad heeft uitspraak gedaan, en dit is dus definitief... (er kan niet verder worden geprocedeerd zover ik weetquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:16 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, over de ID-kaart en dat je ervoor moet betalen heeft een rechter een uitspraak gedaan:
Gemeente mag geen leges vragen voor id-kaart
Een hetero man die een anime te lesbisch vindt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Werd mij wat te lesbisch na een paar afleveringen. Heb toen wat overgeslagen, maar de laatste afleveringen waren wel weer leuk met die student council president.
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:Tof inderdaad. Ik bekijk die aflevering nu ook met heel andere ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.
En dat de problematische relatie tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik moet ook maar eens de eerste aflevering nog maar eens kijken!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef .Cake. het volgende:
Jawel, die eerste is wel in 23 gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik moet ook maar eens de eerste aflevering nog maar eens kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:05 schreef Weakling het volgende:
[..]
Jawel, die eerste is wel in 23 gebeurtVerklaart ook meteen waarom de eerste afleveringen zo raar waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over Madoka Magic, waarom doet ze niet gewoon de wens: "ik wens dat ik een oneindig aantal wensen kan laten vervullen"?
Problem solved.![]()
Ik denk dat je het niet als onze 'heks' (a la hans en grietje) moet bekijken maar gewoon je algemene slechte geest ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Jammer dat bij Madoka Magic die heksen er zo geflipt en papierig uitzien. Begrijp me niet verkeerd, de art-style vind ik heel mooi. Het past alleen niet goed bij een 'heks'. Zo ziet een heks er gewoon niet uit.
Voor de rest vind ik het heel leuk
Episode 2 btw.
En ze zien er niet allemaal zo uit hoor, wacht maar af
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Ik vond de voorstellen van O_W wel leuk of zijn ze té meta? De andere voorstellen zijn wat gewoontjes als je het mij vraagt, wat niemand doet dus ik bemoei me er ook niet mee.quote:
Als ik toch iets zou moeten aanraden zou het www.didgeridooo.nl zijn. Gewoon omdat het kan.Eén van mijn favoriete engelstalige animeblogs heet thecartdriver.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar da's dan niet actueel over een jaar.Ken je misschien zo'n bedrijf waar je een laptop voor, zeg maar, een half jaar kunt huren zonder grofweg de nieuwprijs ervoor hoeven te betalen?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt bedrijven waar je een laptop kan huren. Misschien is dat een optie?Omdat Kyuubi geen omnipotente geest uit een fles is? Heel misschien is dit een spoiler, maar ik meen van niet: de wens wordt vervuld met de kracht van de Puella Magi zelf, niet die van Kyuubi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:10 schreef robin007bond het volgende:
Over Madoka Magic, waarom doet ze niet gewoon de wens: "ik wens dat ik een oneindig aantal wensen kan laten vervullen"?
O' en ik ga zo zeveren over Japanse tekenfilms die ik leuk vind, dus misschien doet iedereen er goed aan mijn volgende post te negeren.“An interesting thing is a good thing.”![]()
http://sescomputers.nl/quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond de voorstellen van O_W wel leuk of zijn ze té meta? De andere voorstellen zijn wat gewoontjes als je het mij vraagt, wat niemand doet dus ik bemoei me er ook niet mee.
Als ik toch iets zou moeten aanraden zou het www.didgeridooo.nl zijn. Gewoon omdat het kan.
[..]
Eén van mijn favoriete engelstalige animeblogs heet thecartdriver.
[..]
Ken je misschien zo'n bedrijf waar je een laptop voor, zeg maar, een half jaar kunt huren zonder grofweg de nieuwprijs ervoor hoeven te betalen?
[..]
Omdat Kyuubi geen omnipotente geest uit een fles is? Heel misschien is dit een spoiler, maar ik meen van niet: de wens wordt vervuld met de kracht van de Puella Magi zelf, niet die van Kyuubi.
O' en ik ga zo zeveren over Japanse tekenfilms die ik leuk vind, dus misschien doet iedereen er goed aan mijn volgende post te negeren.
http://www.allrent.nl/laptop-huren/
Verder denk ik dat het leuk zou zijn om een apart FOK! anime gedeelte te hebben. Er is al Fok! Film. Fok! Anime zou een leuke stap verder zijn.
En over madoka, ik zie wel hoe het zich verder ontwikkelt. Begin het steeds meer te waarderen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2011 18:44:59 ]![]()
Nog even voor dat ik ga zeveren... Er liepen zojuist 2 meisjes van ongeveer 14 voorbij. De ene zei:
"Hij kijkt Naruto… "
Dus ik geschokt naar mijn scherm kijken, maar er staat niets van Naruto op. En de andere zegt:
"Ik ben fan van Naruto."
Ik kijk links van mij en zie een jochie, die niet veel ouder dan acht kan zijn, Naruto kijken.
En nu voel ik mij opeens heel triest omdat ik nog geen 10 minuten gelden het laatste hoofdstuk van de Naruto-strip heb gelezen terwijl ik me besef dat zíj en niet ik, met mijn 19 jaar, de doelgroep zijn.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog even voor dat ik ga zeveren... Er liepen zojuist 2 meisjes van ongeveer 14 voorbij. De ene zei:
"Hij kijkt Naruto… "
Dus ik geschokt naar mijn scherm kijken, maar er staat niets van Naruto op. En de andere zegt:
"Ik ben fan van Naruto."
Ik kijk links van mij en zie een jochie, die niet veel ouder dan acht kan zijn, Naruto kijken.
En nu voel ik mij opeens heel triest omdat ik nog geen 10 minuten gelden het laatste hoofdstuk van de Naruto-strip heb gelezen terwijl ik me besef dat zíj en niet ik, met mijn 19 jaar, de doelgroep zijn.![]()
Ik heb dat gelukkig al beseft toen ik zelf 14 was![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: