abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101743271
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:41 schreef blessed19 het volgende:

[..]

:')
Don't worry i'll enjoy it for the both of us.
pi_101743409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het is een private site. Je kan er zowel video/live registraties als albums/singles downloaden van zo'n beetje alle japanse artiesten, ongeacht categorie.

Maar als je zelf een account kan aanmaken, kan ik je dat beter aanraden.
Het werkt!
pi_101745507
Tuturuu~
pi_101745564
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Don't worry i'll enjoy it for the both of us.
Moet wel toegeven dat het knap gemaakt is. :)
pi_101745680
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:48 schreef Qunix het volgende:

[..]

Het werkt!
Mooi! Zie trouwens dat ze nu een week lang alles freeleech hebben aanstaan. Mazzelaar. :P
pi_101747691
Trouwens, over de ID-kaart en dat je ervoor moet betalen heeft een rechter een uitspraak gedaan:
Gemeente mag geen leges vragen voor id-kaart
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:17:56 #83
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_101748552
Jammer dat bij Madoka Magic die heksen er zo geflipt en papierig uitzien. Begrijp me niet verkeerd, de art-style vind ik heel mooi. Het past alleen niet goed bij een 'heks'. Zo ziet een heks er gewoon niet uit.

Voor de rest vind ik het heel leuk :)
Episode 2 btw.
pi_101748606
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:16 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, over de ID-kaart en dat je ervoor moet betalen heeft een rechter een uitspraak gedaan:
Gemeente mag geen leges vragen voor id-kaart
belangrijker: de hoge raad heeft uitspraak gedaan, en dit is dus definitief... (er kan niet verder worden geprocedeerd zover ik weet :P)
pi_101749015
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Werd mij wat te lesbisch na een paar afleveringen. Heb toen wat overgeslagen, maar de laatste afleveringen waren wel weer leuk met die student council president.
Een hetero man die een anime te lesbisch vindt? :+

Had to be said.
pi_101749066
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:31 schreef Weakling het volgende:
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.
Tof inderdaad. Ik bekijk die aflevering nu ook met heel andere ogen.

En dat de problematische relatie tussen

SPOILER
pi_101749728
Wat is er eigenlijk met zquing gebeurt? Er is geen mod meer hier die van anime houdt ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:25:24 #89
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101751403
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:31 schreef Weakling het volgende:
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:
SPOILER
waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:
SPOILER
En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.
SPOILER
Ik moet ook maar eens de eerste aflevering nog maar eens kijken!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:05:28 #90
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101752458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef .Cake. het volgende:
SPOILER
Ik moet ook maar eens de eerste aflevering nog maar eens kijken!
Jawel, die eerste is wel in 23 gebeurt
SPOILER
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101752588
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 16:05 schreef Weakling het volgende:

[..]

Jawel, die eerste is wel in 23 gebeurt
SPOILER
Verklaart ook meteen waarom de eerste afleveringen zo raar waren.
pi_101754397
Over Madoka Magic, waarom doet ze niet gewoon de wens: "ik wens dat ik een oneindig aantal wensen kan laten vervullen"?

Problem solved.
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:55:04 #93
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101755708
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Jammer dat bij Madoka Magic die heksen er zo geflipt en papierig uitzien. Begrijp me niet verkeerd, de art-style vind ik heel mooi. Het past alleen niet goed bij een 'heks'. Zo ziet een heks er gewoon niet uit.

Voor de rest vind ik het heel leuk :)
Episode 2 btw.
Ik denk dat je het niet als onze 'heks' (a la hans en grietje) moet bekijken maar gewoon je algemene slechte geest ofzo.

En ze zien er niet allemaal zo uit hoor, wacht maar af ;)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_101755863
quote:
0s.gif.Cake.

[..]

Daarnaast: ik heb inspiratie nodig! Inspiratie voor naam van een (nederlands) animeblog.
Ik vond de voorstellen van O_W wel leuk of zijn ze t meta? De andere voorstellen zijn wat gewoontjes als je het mij vraagt, wat niemand doet dus ik bemoei me er ook niet mee.

Als ik toch iets zou moeten aanraden zou het www.didgeridooo.nl zijn. Gewoon omdat het kan. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Maar da's dan niet actueel over een jaar.

En van mijn favoriete engelstalige animeblogs heet thecartdriver.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je hebt bedrijven waar je een laptop kan huren. Misschien is dat een optie?
Ken je misschien zo'n bedrijf waar je een laptop voor, zeg maar, een half jaar kunt huren zonder grofweg de nieuwprijs ervoor hoeven te betalen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:10 schreef robin007bond het volgende:
Over Madoka Magic, waarom doet ze niet gewoon de wens: "ik wens dat ik een oneindig aantal wensen kan laten vervullen"?

Omdat Kyuubi geen omnipotente geest uit een fles is? Heel misschien is dit een spoiler, maar ik meen van niet: de wens wordt vervuld met de kracht van de Puella Magi zelf, niet die van Kyuubi.

O' en ik ga zo zeveren over Japanse tekenfilms die ik leuk vind, dus misschien doet iedereen er goed aan mijn volgende post te negeren.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_101757143
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:00 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ik vond de voorstellen van O_W wel leuk of zijn ze t meta? De andere voorstellen zijn wat gewoontjes als je het mij vraagt, wat niemand doet dus ik bemoei me er ook niet mee.

Als ik toch iets zou moeten aanraden zou het www.didgeridooo.nl zijn. Gewoon omdat het kan. :P

[..]

En van mijn favoriete engelstalige animeblogs heet thecartdriver.

[..]

Ken je misschien zo'n bedrijf waar je een laptop voor, zeg maar, een half jaar kunt huren zonder grofweg de nieuwprijs ervoor hoeven te betalen?

[..]

Omdat Kyuubi geen omnipotente geest uit een fles is? Heel misschien is dit een spoiler, maar ik meen van niet: de wens wordt vervuld met de kracht van de Puella Magi zelf, niet die van Kyuubi.

O' en ik ga zo zeveren over Japanse tekenfilms die ik leuk vind, dus misschien doet iedereen er goed aan mijn volgende post te negeren.
http://sescomputers.nl/
http://www.allrent.nl/laptop-huren/

Verder denk ik dat het leuk zou zijn om een apart FOK! anime gedeelte te hebben. Er is al Fok! Film. Fok! Anime zou een leuke stap verder zijn.

En over madoka, ik zie wel hoe het zich verder ontwikkelt. Begin het steeds meer te waarderen :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2011 18:44:59 ]
pi_101757439
Haai ik ben metaa
pi_101757528
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:49 schreef outcast_within het volgende:
Haai ik ben metaa
Telekids :D
pi_101758309
Nog even voor dat ik ga zeveren... Er liepen zojuist 2 meisjes van ongeveer 14 voorbij. De ene zei:
"Hij kijkt Naruto… "
Dus ik geschokt naar mijn scherm kijken, maar er staat niets van Naruto op. En de andere zegt:
"Ik ben fan van Naruto."
Ik kijk links van mij en zie een jochie, die niet veel ouder dan acht kan zijn, Naruto kijken.

En nu voel ik mij opeens heel triest omdat ik nog geen 10 minuten gelden het laatste hoofdstuk van de Naruto-strip heb gelezen terwijl ik me besef dat zj en niet ik, met mijn 19 jaar, de doelgroep zijn.

pi_101758502
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog even voor dat ik ga zeveren... Er liepen zojuist 2 meisjes van ongeveer 14 voorbij. De ene zei:
"Hij kijkt Naruto… "
Dus ik geschokt naar mijn scherm kijken, maar er staat niets van Naruto op. En de andere zegt:
"Ik ben fan van Naruto."
Ik kijk links van mij en zie een jochie, die niet veel ouder dan acht kan zijn, Naruto kijken.

En nu voel ik mij opeens heel triest omdat ik nog geen 10 minuten gelden het laatste hoofdstuk van de Naruto-strip heb gelezen terwijl ik me besef dat zj en niet ik, met mijn 19 jaar, de doelgroep zijn.

_O-
Ik heb dat gelukkig al beseft toen ik zelf 14 was :P
pi_101758621
Ik ben ook begonnen met Naruto toen ik veertien of vijftien was, maar het houdt maar niet op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')