ik wel, doet mij altijd weer denken aan de tijd dat Cardcaptor sakura uitkwam op Emule (sharereactor release dacht ik)quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik echt niet kunnen volhouden.![]()
Ik las jouw reactie pas nadat ik dat gepost had. Het was toevallig dat er dan ook net het woordje 'streamen' in voorkwamquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef lelouch het volgende:
[..]
Thanks, ga ze uitproberen.
En ik bedoelde streamen naar me ps3 toe he, niet online
Gelukkig heb ik dat nooit hoeven meemakenquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wel, doet mij altijd weer denken aan de tijd dat Cardcaptor sakura uitkwam op Emule (sharereactor release dacht ik)
toendertijd nog op 512kbit lijn (mxstream) en dat was een release van zo'n 14GB ofzo? (kan nu niet na kijken, maar heb em volgens mij nog ergens liggen)
dat ging ook verschrikkelijk traag, 2-3 weken over gedaan
en nu heb ik in zo'n 3-4 dagen ruwweg 200GB van steam geleeched aan spellen
je weet niet wat je gemist heb je, spannend zitten wachten: na 1 minuut komt er 0.1% bij en dat weet je gewoon dat het snel gaat vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nooit hoeven meemaken![]()
Soms laat ik m'n pc wel 's nachts aan voor de downloads.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet niet wat je gemist heb je, spannend zitten wachten: na 1 minuut komt er 0.1% bij en dat weet je gewoon dat het snel gaat vandaag
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:49 schreef outcast_within het volgende:
Mindfart: Muahaha als ik ooit een animecon bezoek doe ik alleen zo'n mayuri hoedje op.
+ Wat moet jij voorstellen?
- Tuturu!
vond t wel een leuke anime, wacht op season 2quote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Deze anime is ook zo geniaal![]()
Moet hem nog steeds afkijken.
Shizukuquote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Deze anime is ook zo geniaal![]()
Moet hem nog steeds afkijken.
Goeie!quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:49 schreef outcast_within het volgende:
Mindfart: Muahaha als ik ooit een animecon bezoek doe ik alleen zo'n mayuri hoedje op.
+ Wat moet jij voorstellen?
- Tuturu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:31 schreef Weakling het volgende:
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:Zou wel grappig zijn als het uiteindelijk een einde wordt als de film ''triangle''.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.![]()
Dat is toch een videoclip kanaal?quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Goeie!
Ik heb trouwens nog een invite voor jpopsuki.eu over. Misscbien dat er hier iemand geintresseerd is?
Het is een private site. Je kan er zowel video/live registraties als albums/singles downloaden van zo'n beetje alle japanse artiesten, ongeacht categorie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is toch een videoclip kanaal?
Ik wil hem wel hoor, als de invite nog over is
Btw, formulier is nog steeds actief: http://jpopsuki.eu/register.php
Het werkt!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is een private site. Je kan er zowel video/live registraties als albums/singles downloaden van zo'n beetje alle japanse artiesten, ongeacht categorie.
Maar als je zelf een account kan aanmaken, kan ik je dat beter aanraden.
Moet wel toegeven dat het knap gemaakt is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Don't worry i'll enjoy it for the both of us.
MMDquote:
belangrijker: de hoge raad heeft uitspraak gedaan, en dit is dus definitief... (er kan niet verder worden geprocedeerd zover ik weetquote:Op vrijdag 9 september 2011 13:16 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, over de ID-kaart en dat je ervoor moet betalen heeft een rechter een uitspraak gedaan:
Gemeente mag geen leges vragen voor id-kaart
Een hetero man die een anime te lesbisch vindt?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Werd mij wat te lesbisch na een paar afleveringen. Heb toen wat overgeslagen, maar de laatste afleveringen waren wel weer leuk met die student council president.
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:Tof inderdaad. Ik bekijk die aflevering nu ook met heel andere ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.
En dat de problematische relatie tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik moet ook maar eens de eerste aflevering nog maar eens kijken!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef .Cake. het volgende:
Jawel, die eerste is wel in 23 gebeurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik moet ook maar eens de eerste aflevering nog maar eens kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: