abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101737908
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik echt niet kunnen volhouden. :o
ik wel, doet mij altijd weer denken aan de tijd dat Cardcaptor sakura uitkwam op Emule (sharereactor release dacht ik)
toendertijd nog op 512kbit lijn (mxstream) en dat was een release van zo'n 14GB ofzo? (kan nu niet na kijken, maar heb em volgens mij nog ergens liggen)
dat ging ook verschrikkelijk traag, 2-3 weken over gedaan :D
en nu heb ik in zo'n 3-4 dagen ruwweg 200GB van steam geleeched aan spellen _O-
pi_101737949
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:31 schreef lelouch het volgende:

[..]

Thanks, ga ze uitproberen.
En ik bedoelde streamen naar me ps3 toe he, niet online :P
Ik las jouw reactie pas nadat ik dat gepost had. Het was toevallig dat er dan ook net het woordje 'streamen' in voorkwam :P
pi_101737981
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:34 schreef mschol het volgende:

[..]

ik wel, doet mij altijd weer denken aan de tijd dat Cardcaptor sakura uitkwam op Emule (sharereactor release dacht ik)
toendertijd nog op 512kbit lijn (mxstream) en dat was een release van zo'n 14GB ofzo? (kan nu niet na kijken, maar heb em volgens mij nog ergens liggen)
dat ging ook verschrikkelijk traag, 2-3 weken over gedaan :D
en nu heb ik in zo'n 3-4 dagen ruwweg 200GB van steam geleeched aan spellen _O-
Gelukkig heb ik dat nooit hoeven meemaken :D

Soms laat ik m'n pc wel 's nachts aan voor de downloads.
pi_101738231
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik dat nooit hoeven meemaken :D

Soms laat ik m'n pc wel 's nachts aan voor de downloads.
je weet niet wat je gemist heb je, spannend zitten wachten: na 1 minuut komt er 0.1% bij en dat weet je gewoon dat het snel gaat vandaag :D
pi_101738302
Mindfart: Muahaha als ik ooit een animecon bezoek doe ik alleen zo'n mayuri hoedje op.
+ Wat moet jij voorstellen?
- Tuturu!
pi_101738364
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:46 schreef mschol het volgende:

[..]

je weet niet wat je gemist heb je, spannend zitten wachten: na 1 minuut komt er 0.1% bij en dat weet je gewoon dat het snel gaat vandaag :D
pi_101738387
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:49 schreef outcast_within het volgende:
Mindfart: Muahaha als ik ooit een animecon bezoek doe ik alleen zo'n mayuri hoedje op.
- Tuturu!
:D

Ik heb zo zin in Tsunacon :)
pi_101739637
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Deze anime is ook zo geniaal _O-

Moet hem nog steeds afkijken.

vond t wel een leuke anime, wacht op season 2 :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  vrijdag 9 september 2011 @ 07:37:54 #69
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_101740392
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Deze anime is ook zo geniaal _O-

Moet hem nog steeds afkijken.

Shizuku _O_
Leukste character uit de serie :Y
pi_101741528
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:49 schreef outcast_within het volgende:
- Tuturu!
Goeie! :)

Ik heb trouwens nog een invite voor jpopsuki.eu over. Misscbien dat er hier iemand geintresseerd is?

[ Bericht 0% gewijzigd door blessed19 op 09-09-2011 09:31:20 ]
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:31:09 #71
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101741666
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_101741846
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:31 schreef Weakling het volgende:
Aflevering 1 van S;G gisteren nog eens bekeken. Toch leuk de dingetjes die er in zitten en nu pas duidelijk zijn, zoals:
SPOILER
waar ik na het opnieuw zien van 1 ook benieuwd naar ben of daar een antwoord op komt:
SPOILER
En zo zijn er nog wel een paar vragen te bedenken. Leuk om met een totaal andere blik die aflevering terug te zien.
Zou wel grappig zijn als het uiteindelijk een einde wordt als de film ''triangle''. :)
pi_101741903
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:22 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Goeie! :)

Ik heb trouwens nog een invite voor jpopsuki.eu over. Misscbien dat er hier iemand geintresseerd is?
Dat is toch een videoclip kanaal?

Ik wil hem wel hoor, als de invite nog over is :)

Btw, formulier is nog steeds actief: http://jpopsuki.eu/register.php
pi_101742084
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:42 schreef Qunix het volgende:

[..]

Dat is toch een videoclip kanaal?

Ik wil hem wel hoor, als de invite nog over is :)

Btw, formulier is nog steeds actief: http://jpopsuki.eu/register.php
Het is een private site. Je kan er zowel video/live registraties als albums/singles downloaden van zo'n beetje alle japanse artiesten, ongeacht categorie.

Maar als je zelf een account kan aanmaken, kan ik je dat beter aanraden.
pi_101743271
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:41 schreef blessed19 het volgende:

[..]

:')
Don't worry i'll enjoy it for the both of us.
pi_101743409
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 09:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Het is een private site. Je kan er zowel video/live registraties als albums/singles downloaden van zo'n beetje alle japanse artiesten, ongeacht categorie.

Maar als je zelf een account kan aanmaken, kan ik je dat beter aanraden.
Het werkt!
pi_101745507
Tuturuu~
pi_101745564
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:43 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Don't worry i'll enjoy it for the both of us.
Moet wel toegeven dat het knap gemaakt is. :)
pi_101745680
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:48 schreef Qunix het volgende:

[..]

Het werkt!
Mooi! Zie trouwens dat ze nu een week lang alles freeleech hebben aanstaan. Mazzelaar. :P
pi_101747691
Trouwens, over de ID-kaart en dat je ervoor moet betalen heeft een rechter een uitspraak gedaan:
Gemeente mag geen leges vragen voor id-kaart
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:17:56 #83
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_101748552
Jammer dat bij Madoka Magic die heksen er zo geflipt en papierig uitzien. Begrijp me niet verkeerd, de art-style vind ik heel mooi. Het past alleen niet goed bij een 'heks'. Zo ziet een heks er gewoon niet uit.

Voor de rest vind ik het heel leuk :)
Episode 2 btw.
pi_101748606
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:16 schreef Bakakame het volgende:
Trouwens, over de ID-kaart en dat je ervoor moet betalen heeft een rechter een uitspraak gedaan:
Gemeente mag geen leges vragen voor id-kaart
belangrijker: de hoge raad heeft uitspraak gedaan, en dit is dus definitief... (er kan niet verder worden geprocedeerd zover ik weet :P)
pi_101749015
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:04 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Werd mij wat te lesbisch na een paar afleveringen. Heb toen wat overgeslagen, maar de laatste afleveringen waren wel weer leuk met die student council president.
Een hetero man die een anime te lesbisch vindt? :+

Had to be said.
pi_101749066
quote:
SPOILER
SPOILER
Tof inderdaad. Ik bekijk die aflevering nu ook met heel andere ogen.

En dat de problematische relatie tussen

SPOILER
pi_101749728
Wat is er eigenlijk met zquing gebeurt? Er is geen mod meer hier die van anime houdt ;(
  vrijdag 9 september 2011 @ 15:25:24 #89
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_101751403
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Ik moet ook maar eens de eerste aflevering nog maar eens kijken!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:05:28 #90
27648 Weakling
available in strong mint
pi_101752458
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 15:25 schreef .Cake. het volgende:
SPOILER
Ik moet ook maar eens de eerste aflevering nog maar eens kijken!
Jawel, die eerste is wel in 23 gebeurt
SPOILER
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')