Ik ook, maar niemand plaagt mij daar mee. Komt ook omdat verder niemand in mijn omgeving anime kijktquote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een vriend van me heet Stein, dus daar plagen we hem soms mee
Mazzelaarquote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik ook, maar niemand plaagt mij daar mee. Komt ook omdat verder niemand in mijn omgeving anime kijkt
Is dat een jailbait site?quote:Op donderdag 8 september 2011 19:32 schreef outcast_within het volgende:
www.nickolodeongeneratiemethunovergedubtetroep.nl
mm jailbaitquote:
Zie DMquote:Op donderdag 8 september 2011 22:07 schreef Qunix het volgende:
Weet iemand waar je jpop kan downloaden? Ik zoek mp3 van RADWIMPS - 狭心症
Daar kom ik wel eens. Ze doen alleen anime gerelateerd muziek, dat is dit niet (helaas).quote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef Ascendancy het volgende:
Nipponsei kent het niet. Maar torrentz.com geeft wel een paar hits op radwimps
Thanks, al was het niet die ik bedoelde (ook YouTube kan het fout hebben...). Klink wel lekker tho...quote:
'tis daar niet hoor... (of in een album zonder seeders)quote:Op donderdag 8 september 2011 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom heb je Nyaa niet geprobeerd![]()
http://www.nyaa.eu/?page=search&cats=0_0&filter=0&term=radwimps
Met 1 seederquote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
Dan snap ik niet wat je zoekt, want daar staat toch gewoon dat 5e album tussen.
Ik zoek één nummer:quote:Op donderdag 8 september 2011 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
Dan snap ik niet wat je zoekt, want daar staat toch gewoon dat 5e album tussen.
rip hem dan van youtube , met atube catcherquote:Op donderdag 8 september 2011 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Daar kom ik wel eens. Ze doen alleen anime gerelateerd muziek, dat is dit niet (helaas).
[..]
Thanks, al was het niet die ik bedoelde (ook YouTube kan het fout hebben...). Klink wel lekker tho...
(waar heb je dit vandaan?)
Ik zocht deze eigenlijk
quote:Op donderdag 8 september 2011 22:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
rip hem dan van youtube , met atube catcher
Kwaliteit is niet goed genoeg.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik zoek één nummer:
Maar dan niet geript van YouTube.
tsss beetje ninja editen jijquote:Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Kwaliteit is niet goed genoeg.
Niet gevonden, al heb ik wel een potentiële link gevonden. Momenteel download ik hem nu...quote:Op donderdag 8 september 2011 22:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tsss beetje ninja editen jij![]()
en staat er niet ergens een betere op dan ?
Werd mij wat te lesbisch na een paar afleveringen. Heb toen wat overgeslagen, maar de laatste afleveringen waren wel weer leuk met die student council president.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Deze anime is ook zo geniaal![]()
Moet hem nog steeds afkijken.
die was idd wel geinig jaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef robin007bond het volgende:
Deze anime is ook zo geniaal![]()
Moet hem nog steeds afkijken.
lang genoeg aan laten staanquote:
Dat laatste zou ik echt niet kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
die was idd wel geinig ja
ik wacht inmiddels al weer een dag of wat op Sora no Otoshimono voordattie binnen is..
[..]
lang genoeg aan laten staan
doe ik nu ook met eerder genoemde serie.. met geluk kan ik een halve dag met gemiddeld 10kb/sec van de enige seeder downloaden :S
Commie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:23 schreef lelouch het volgende:
Het is vast al eens gevraagd, maar welke subgroep is de beste voor Steins;Gate?
Ben nu bij 17 met HorribleSubs, maar hun afleveringen streamen niet goed, telkens problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |