quote:Op vrijdag 9 september 2011 16:05 schreef Weakling het volgende:
[..]
Jawel, die eerste is wel in 23 gebeurtVerklaart ook meteen waarom de eerste afleveringen zo raar waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je het niet als onze 'heks' (a la hans en grietje) moet bekijken maar gewoon je algemene slechte geest ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:44 schreef robin007bond het volgende:
Jammer dat bij Madoka Magic die heksen er zo geflipt en papierig uitzien. Begrijp me niet verkeerd, de art-style vind ik heel mooi. Het past alleen niet goed bij een 'heks'. Zo ziet een heks er gewoon niet uit.
Voor de rest vind ik het heel leuk
Episode 2 btw.
Ik vond de voorstellen van O_W wel leuk of zijn ze t meta? De andere voorstellen zijn wat gewoontjes als je het mij vraagt, wat niemand doet dus ik bemoei me er ook niet mee.quote:
En van mijn favoriete engelstalige animeblogs heet thecartdriver.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:52 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Maar da's dan niet actueel over een jaar.
Ken je misschien zo'n bedrijf waar je een laptop voor, zeg maar, een half jaar kunt huren zonder grofweg de nieuwprijs ervoor hoeven te betalen?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt bedrijven waar je een laptop kan huren. Misschien is dat een optie?
Omdat Kyuubi geen omnipotente geest uit een fles is? Heel misschien is dit een spoiler, maar ik meen van niet: de wens wordt vervuld met de kracht van de Puella Magi zelf, niet die van Kyuubi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:10 schreef robin007bond het volgende:
Over Madoka Magic, waarom doet ze niet gewoon de wens: "ik wens dat ik een oneindig aantal wensen kan laten vervullen"?
http://sescomputers.nl/quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik vond de voorstellen van O_W wel leuk of zijn ze t meta? De andere voorstellen zijn wat gewoontjes als je het mij vraagt, wat niemand doet dus ik bemoei me er ook niet mee.
Als ik toch iets zou moeten aanraden zou het www.didgeridooo.nl zijn. Gewoon omdat het kan.
[..]
En van mijn favoriete engelstalige animeblogs heet thecartdriver.
[..]
Ken je misschien zo'n bedrijf waar je een laptop voor, zeg maar, een half jaar kunt huren zonder grofweg de nieuwprijs ervoor hoeven te betalen?
[..]
Omdat Kyuubi geen omnipotente geest uit een fles is? Heel misschien is dit een spoiler, maar ik meen van niet: de wens wordt vervuld met de kracht van de Puella Magi zelf, niet die van Kyuubi.
O' en ik ga zo zeveren over Japanse tekenfilms die ik leuk vind, dus misschien doet iedereen er goed aan mijn volgende post te negeren.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog even voor dat ik ga zeveren... Er liepen zojuist 2 meisjes van ongeveer 14 voorbij. De ene zei:
"Hij kijkt Naruto… "
Dus ik geschokt naar mijn scherm kijken, maar er staat niets van Naruto op. En de andere zegt:
"Ik ben fan van Naruto."
Ik kijk links van mij en zie een jochie, die niet veel ouder dan acht kan zijn, Naruto kijken.
En nu voel ik mij opeens heel triest omdat ik nog geen 10 minuten gelden het laatste hoofdstuk van de Naruto-strip heb gelezen terwijl ik me besef dat zj en niet ik, met mijn 19 jaar, de doelgroep zijn.
De eerste Naruto was ok, maar shippden was voor mij de reden om niet meer verder te kijken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben ook begonnen met Naruto toen ik veertien of vijftien was, maar het houdt maar niet op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]Tja, het liefst had ik ook gewoon blurays gekocht van mijn favoriete serie. Helaas is het al zeldzaam dat er in Amerika een goede licentiehouder voor een leuke serie is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steins Gate aflevering 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus, de laatste keer dat ik zo blij was met een anim gerelateerde gebeurtenis was toen ik een prijsvraag gewonnen had van Fox KIds of was het toen al Jetix en van een stem uit de telefoon te horen kreeg dat ik met twee vrienden naar de premire van Yu-Gi-Oh de film mocht in Path Arena!SPOILER: Overduidelijke overduidelijkheden zijn overduidelijk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 09-09-2011 21:36:50 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh mijn Tjahnoat wat is Steins; Gate toch geweldig!
Buiten dat Steins; Gate 'niet echt iets betekend', wat die willekeurige puntkomma verklaart.
Het had net zo goed asgyuy^:gdf;jhjhfdr$ kunnen heten.
En een glaasje Stongbow Gold bij de anim maakt het allemaal zo veel leuker.SPOILER: Steins Gate aflevering 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus, de laatste keer dat ik zo blij was met een anim gerelateerde gebeurtenis was toen ik een prijsvraag gewonnen had van Fox KIds of was het toen al Jetix en van een stem uit de telefoon te horen kreeg dat ik met twee vrienden naar de premire van Yu-Gi-Oh de film mocht in Path Arena!Ik denk er precies zo over.SPOILER: Overduidelijke overduidelijkheden zijn overduidelijk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steins;Gate geeft me echt het gevoel dat ik had bij dingen als Zelda: OOT, FMA en andere mooie dingen in het leven.
Elke keer zit ik ook (enthousiast als een klein kind) te genieten als ik deze serie kijk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2011 21:39:14 ]
niks van aantrekken, ik keek op mijn 20ste ook nog CCS (en 1 of 2 jaar later keek ik een andere zeer vergelijkbare serie, pretty cure oid)quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nog even voor dat ik ga zeveren... Er liepen zojuist 2 meisjes van ongeveer 14 voorbij. De ene zei:
"Hij kijkt Naruto… "
Dus ik geschokt naar mijn scherm kijken, maar er staat niets van Naruto op. En de andere zegt:
"Ik ben fan van Naruto."
Ik kijk links van mij en zie een jochie, die niet veel ouder dan acht kan zijn, Naruto kijken.
En nu voel ik mij opeens heel triest omdat ik nog geen 10 minuten gelden het laatste hoofdstuk van de Naruto-strip heb gelezen terwijl ik me besef dat zj en niet ik, met mijn 19 jaar, de doelgroep zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oh mijn Tjahnoat wat is Steins; Gate toch geweldig!
Buiten dat Steins; Gate 'niet echt iets betekend', wat die willekeurige puntkomma verklaart.
Het had net zo goed asgyuy^:gdf;jhjhfdr$ kunnen heten.
En een glaasje Stongbow Gold bij de anim maakt het allemaal zo veel leuker.SPOILER: Steins Gate aflevering 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus, de laatste keer dat ik zo blij was met een anim gerelateerde gebeurtenis was toen ik een prijsvraag gewonnen had van Fox KIds of was het toen al Jetix en van een stem uit de telefoon te horen kreeg dat ik met twee vrienden naar de premire van Yu-Gi-Oh de film mocht in Path Arena!Je kunt Steins; Gate nu al naast S1 van Death Note en naast Haruhi Suzumiya zetten. Een anime met een, in het begin, verwarrend maar wat, als de anime gereed is, uiteindelijk een ijzersterk verhaal blijkt te zijn. Hopelijk met nog wat verassende wendingen nabij het einde.SPOILER: Overduidelijke overduidelijkheden zijn overduidelijk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
True! Ik heb m 3x gedropt omdat ik de eerste aflevering zo belachelijk vond en geen zin had om 20 min van onzin te kijken van een serie die ik nog niet kendequote:Op zaterdag 10 september 2011 02:18 schreef wdn het volgende:
Zowel DN als Haruhi zijn dood gehypet. Dat is bij S;G (nog (...)) niet het geval.
DN S1 is geweldig. S2 hadden ze nooit moeten maken.
Haruhi kan ik me van voorstellen dat iemand dat niet trekt. Het is tenslotte 1 grote `mind fuck` voornamelijk door de episodes niet in een logische volgorde uit te zenden
Precies! Die suzuki alto was echt smullen toen er elke week een aflevering van uitkwam. SG vind ik wel tof, maar een aantal afleveringen voelde echt fillerachtig aan, zoals dat jongen/meisje personage.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:18 schreef wdn het volgende:
Zowel DN als Haruhi zijn dood gehypet. Dat is bij S;G (nog (...)) niet het geval.
DN S1 is geweldig. S2 hadden ze nooit moeten maken.
Haruhi kan ik me van voorstellen dat iemand dat niet trekt. Het is tenslotte 1 grote `mind fuck` voornamelijk door de episodes niet in een logische volgorde uit te zenden
Heb je die serieus nog niet gezien?quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:15 schreef mschol het volgende:
death note, schijnt ook wel goed te zijn kennelijk.. moet ik maar eens kijken of ik die nog kan vinden...
haruhi heb ik dan weer weinig mee..
Ik heb de eerste 5 afleveringen gezien en ben afgehaakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:52 schreef lelouch het volgende:
[..]
Heb je die serieus nog niet gezien?![]()
Ga eens snel kijken!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:57 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
krijg opeens zin om te gaan werken met Kinect aangezien dit de meest boeiende toepassing ervoor is
Het komt omdat het een redelijke sterke orginele anime is. Het is weer eens wat anders dan robots die vechten of 2 lovers die allebij te verlegen voor woorden zijn, oid. S;G is overigens de enige serie die ik vol, naast natsume yuujinchio.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind S;G toch wel behoorlijk doodgehypet in dit topic.
Hij wordt gehyped, maar het is volkomen terecht. Een hele goede seriequote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Xaryna het volgende:
Ik vind S;G toch wel behoorlijk doodgehypet in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |