Ik moet dus écht een keer naar Antwerpen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, maar die korst is niet zo dikin Antwerpen ergens in een restaurantje kan je het eten.
Ik haat ze niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je maar niet haat op olijven.
Ze doen je niets.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik haat ze niet.
Ik ben bang voor ze.
quote:
ziet er goor uitquote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
The olives are watching you;
[ afbeelding ]
Dat is echt lekker jaquote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die hier een hekel aan heeft moet zichzelf maar voor een trein gooien.
Bazencombinatiequote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de neppe olijven.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het lijken net ogen.
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
En het regent weer eens in Sassenheim voor de verandering.
dat kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
Oh.mijn.god.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
The olives are watching you;
[ afbeelding ]
waar?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapte doodsverwensingquote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
omgebouwdquote:Op woensdag 7 september 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ken een meisje dat meent geen chocola te lusten.
Ik vermoed haar ervan geen meisje te zijn.
twee xx hmmm bedankt die koester ik lol ;$;;$;;$;;$;;$ (A) (L)quote:Op woensdag 7 september 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
he trololo enzo hahahihihoho haii xx gr
Ik eet niet alleen zoet, maar geef er wel lichtelijk de voorkeur aan.quote:
Jij drinkt ook geen bier?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eet niet alleen zoet, maar geef er wel lichtelijk de voorkeur aan.
Nee, maar ik drink in het algemeen geen alcohol.quote:
quote:
Jij wordt dus echt helemaal bezopen in de biertent, ook al sta je achter de bar.quote:
Neenee, achter de bar ga ik niet zuipen natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wordt dus echt helemaal bezopen in de biertent, ook al sta je achter de bar.
Bitter lemon is ook gewoon smerig.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
Wat ik echt niet snap, zijn mensen die bitter eten / drinken.
Bitter lemon en dat soort bende bijvoorbeeld.![]()
![]()
quote:
Ik ook. Was wel gezellig.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gemeet van FOK!, was uiteindelijk geen succes.
Noem eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bitter lemon is ook gewoon smerig.
Bitter + zout = perfect
Bitter + zoet = smerig
Waaromquote:Op woensdag 7 september 2011 23:56 schreef FreezePop het volgende:
Bitter Lemon en Tonic zijn mijn favoriete frisdranken.
Roburtt en ik kunnen elkaar makkelijk ontmoeten als we willen, alleen vind ik hem een beetje raar.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gemeet van FOK!, was uiteindelijk geen succes.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat van mij was ook gezellig, uiteindelijk was het toch geen succes.
Ik kocht maandag 2 flessen bitter lemon en 2 flessen tonic bij de Albert Heijn, Alle royal club 1 + 1 gratis. Heerlijk. Zeker als het goed koud is. Uurtje in de vriezer.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WaaromHoe kun je dat lekker vinden.
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat van mij was ook gezellig, uiteindelijk was het toch geen succes.
Ik wist wel dat die post wel ooit nodig geweest zou zijnquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
Nu nog de link leggen waarom keiharde seks uiteindelijk geen succes was.
Nachtbagger is voor de harde kern, zeker een tijdje terug.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo nachtbagger als we UDOWU hebben?
Omdat Nachtbagger.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar mag je baggeren.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nachtbagger is voor de harde kern, zeker een tijdje terug.
Wtf, ik open m'n editor, bam, crash, upload ie 'm leeg.quote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:03 schreef Rezania het volgende:
Ik ga slapen, welterusten iedereen!
je wilde je ziekmelden om te fokken?quote:Op donderdag 8 september 2011 07:56 schreef stefanhaan het volgende:
Morgeweer kk vroeg eruit om de bus naar mijn werk te pakken. Kon me niet ziekmelden
nee je hebt het topic dood gemaaktquote:Op donderdag 8 september 2011 07:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Niemand heeft vannacht na mij gepost?
nee voor huiswerk en een betaald project. Fokken kan ik op mijn werk ook welquote:Op donderdag 8 september 2011 08:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
je wilde je ziekmelden om te fokken?
Je had gisteravond heul niks beters te doenquote:
Slapen.quote:Op donderdag 8 september 2011 09:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je had gisteravond heul niks beters te doen
hehe goed gevonden ;9 dan ben ik snel weg hierquote:Op donderdag 8 september 2011 08:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst
Dit dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee je hebt het topic dood gemaakt
Ui en mayo.quote:
dat klinkt heel vadsigquote:Op donderdag 8 september 2011 13:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is wat je hebt overgehouden aan je dirty night met dat meisje?
eet je mobieltje opquote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef Roburtt het volgende:
Kahhhh geen eten mee en ik heb honger en zit tot 5 uur zonder pauze
Handig, gewoon weglopen joh.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:05 schreef Roburtt het volgende:
Kahhhh geen eten mee en ik heb honger en zit tot 5 uur zonder pauze
Maar het regent, dus ik ga nu niet naar de turk lopenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Handig, gewoon weglopen joh.
Om 14:30 is het weer even droog, dus kun je dan je kans grijpen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maar het regent, dus ik ga nu niet naar de turk lopen
dikkertjequote:Op donderdag 8 september 2011 14:18 schreef Roburtt het volgende:
Ach, ik vreet me om 5 uur wel vol op leiden centraal
Met een pastaquote:
Mensen die denken dat olijf het enige is wat buiten zoet valtquote:Op donderdag 8 september 2011 15:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar zoete dingen lusten
Wat lust jij dan ?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mensen die denken dat olijf het enige is wat buiten zoet valt
Vlees, Vis (vooral zalmquote:
Melkquote:Op donderdag 8 september 2011 15:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vlees, Vis (vooral zalm), bijna alle groentes, al het fruit. En melk en gekookte eieren lust ik ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2011 16:07:24 ]
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:07 schreef LompeHork het volgende:
Is goed voor elk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, bij ons dus ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was bij ons thuis een gezegde._!
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, bij ons dus ook.En ik drink nogal veel melk, dus krijg het té vaak te horen.
Inderdaad kansloosquote:Op donderdag 8 september 2011 16:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kansloos ergens, in de toekomst ga ik mijn kind gewoon leren dat bier het nieuwe melk is, dan kan hij al op vroege leeftijd FOK!ker worden.
quote:<!--
What the hell are you looking at?
-->
Gelukkig sta ik er niet opquote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had vannacht Baggeruservote-spammersZo'n kerel dacht met een dynamisch ip niet op te vallen.
Idem hoor, drink rustig 1.5 liter weg op een dag!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad kansloosIk zou niet zonder melk kunnen trouwens, dus bier als melkvervanger is echt geen optie.
Wait, wut?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had vannacht Baggeruservote-spammersZo'n kerel dacht met een dynamisch ip niet op te vallen.
Ik ookquote:Op donderdag 8 september 2011 16:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem hoor, drink rustig 1.5 liter weg op een dag!
Ja, zo'n kerel ging dus telkens met verschillende ip's op MK stemmen, en op nog een aantal anderen.quote:[..]
Wait, wut?
Ik ook, liefst tussen de middag en na het eten 's avonds ookquote:Op donderdag 8 september 2011 16:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ookSowieso elke ochtend een groot glas melk
quote:[..]
Ja, zo'n kerel ging dus telkens met verschillende ip's op MK stemmen, en op nog een aantal anderen.![]()
Op een gegeven moment stond MK bovenaan met 20 votes, en stond ik er onder met 13 votes.
Even een kijkje genomen waar die votes vandaan kwamen, XX.XX.XX.12 tot XX.XX.XX.59 enzo.
Doe mij eens een direct linkje waarmee ik op jou kan stemmen. Ik heb een aantal volledige /24 netwerkjes tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ookSowieso elke ochtend een groot glas melk
[..]
Ja, zo'n kerel ging dus telkens met verschillende ip's op MK stemmen, en op nog een aantal anderen.![]()
Op een gegeven moment stond MK bovenaan met 20 votes, en stond ik er onder met 13 votes.
Even een kijkje genomen waar die votes vandaan kwamen, XX.XX.XX.12 tot XX.XX.XX.59 enzo.
's avonds ook inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ook, liefst tussen de middag en na het eten 's avonds ook
[..]Valt niet op enzo, zelfde range.
Je kunt niet voten via een directe linkquote:Op donderdag 8 september 2011 16:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe mij eens een direct linkje waarmee ik op jou kan stemmen. Ik heb een aantal volledige /24 netwerkjes tot mijn beschikking.
Daar gaat dan drie uur van je levenquote:Op donderdag 8 september 2011 16:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
's avonds ook inderdaad
En idd, hij probeerde het ook best lang, is er 3 uur mee bezig geweest ofzo.
Verdommequote:Op donderdag 8 september 2011 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je kunt niet voten via een directe link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Melk is goed voor....Melk is niet goed voor je, eerder slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 8 september 2011 16:50 schreef mc-Piel het volgende:
Melk is goed voor....mc-Piel is een kleine slapjanusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
En eigenlijk horen we dat niet te doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens zijn wij de enige levende wezens die ons hele leven melk blijven drinken.
Dit dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
En eigenlijk horen we dat niet te doen.
Dat iets lekker is, betekent nog niet dat het goed voor je is.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
blabla melk vrouwelijke hormonen blablabla melk is vet blabla.
Boeie, melk is tantoelekker.
Niet alles wat in mijn ogen '' goed'' is voor me, hoeft ook in medische opzichten goed voor me te zijn.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat iets lekker is, betekent nog niet dat het goed voor je is.
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr gr aan mijn rode broeders
Dank, dank.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
Wat heb je toch weer een geyle UI Japie!
Ik hou van Arianaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik hou van ArianaDat je seks met haar wilt kan ik nog begrijpen, maar bezwangeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Voor de kinderbijslag.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je seks met haar wilt kan ik nog begrijpen, maar bezwangeren?
En later alimentatie.quote:
quote:
Dit, dat mens is hartstikke rijk!quote:
Hoeft ook niet, ik heb een vriendin voor dat soort zaken.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:20 schreef LompeHork het volgende:
Meh, als ze bezwangerd is kun je er een aantal maanden helemaal niets mee.
Hoezo '' alweer'' ?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies 3 maanden ben ik alweer jarig
Ik ben pas over 10 maanden jarig.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over precies 3 maanden ben ik alweer jarig
19x om precies te zijnquote:Op donderdag 8 september 2011 17:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoezo '' alweer'' ?
Vaker jarig geweest?
Ik over een maand en 14 dagenquote:Op donderdag 8 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben pas over 10 maanden jarig.
Echt geweldig voor je meid!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt geweldig voor je meid!Kusjes en knuffels en succes ermee!
![]()
Ah, dan zou ik het zeker doen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik heb een vriendin voor dat soort zaken.
Ik ben geen meidquote:
quote:
quote:Ariana Joan Butera-Grande (26 juni 1993) is een Amerikaanse actrice en zangeres van Italiaanse afkomst. Ariana Grande is geboren en getogen in Boca Raton in Florida . Ze maakte haar acteerdebuut in de Broadway-musical 13. Daarnaast is ze bekend van de serie Victorious, als Caterina "Cat" Hannah Valentine. Ze zal ook te zien zijn in het 2e seizoen van Victorious. Ook covert ze nummers op Youtube.
quote:Op donderdag 8 september 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik hou van ArianaIk ook wel, en trouwen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil haar bezwangeren
Ż_(ツ)_/Ż
Ze is maar een paar dagen jonger dan ik.quote:
Wat voor college?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Pff.. net weer de hele dag met twee van die klapautisten in een collegezaal gezeten. Waarom snappen die mongolen niet dat je gewoon af en toe je bek moet dicht houden en niet alles door de zaal moet schreeuwen als je iets ziet zoals bij pictionary
Was een gastcollege van iemand uit Engeland dat ging over lijkidentificatie bij rampen en grote verkeersongelukken. Echt toffe plaatjesquote:Op donderdag 8 september 2011 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is maar een paar dagen jonger dan ik.
[..]
Wat voor college?
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn eten lijkt op macaroni met gesmolten kaas.
Je eten is macaroni met gesmolten kaas?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkindentificatie?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was een gastcollege van iemand uit Engeland dat ging over lijkidentificatie bij rampen en grote verkeersongelukken. Echt toffe plaatjes_
Nicequote:Op donderdag 8 september 2011 17:51 schreef Patje1987 het volgende:
Dat klopt, mijn eten bestaat uit macaroni met gesmolten kaas.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je eten is macaroni met gesmolten kaas?
Eigenlijk een laboratoriumopleiding met een forensisch tintje eraanquote:Op donderdag 8 september 2011 17:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lijkindentificatie?Wat voor opleiding volg jij?
Heerlijk, eet smakelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn eten bestaat uit macaroni met gesmolten kaas.
Mensen frituren olijven?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
Eens met TT. Vooral indien gefrituurd, want dan lijken ze op bitterballen
Klinkt wel interessant, maar toch zou ik er niet voor kiezen.quote:Op donderdag 8 september 2011 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Eigenlijk een laboratoriumopleiding met een forensisch tintje eraan
Ieder z'n eigen interesses, toch? Wat ben jij van plan te kiezen dan na je middelbaar?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen frituren olijven?
[..]
Klinkt wel interessant, maar zou er toch niet voor kiezen.
Iets met scheikunde, waarschijnlijk biochemie.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen interesses, toch? Wat ben jij van plan te kiezen dan na je middelbaar?
Wat heb je het toch zwaar, het is wel 3 hele minuten fietsen naar je werk!quote:Op donderdag 8 september 2011 18:01 schreef Roburtt het volgende:
tfoe, ben net 10 min thuis en moet over 10 min weer werken/
ik bedoelde trainenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je het toch zwaar, je werk is wel 3 minuten fietsen!![]()
Hoe was je eten bij Julia's?
Dat kraampje met Vietnamese loempia's bij het station? Die zijn lekker.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:03 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik bedoelde trainen
Meh, toch maar niet gedaan. Kwam een loempia kraampje tegen die ik nog niet kende, ik ben echt teleur gesteld in mezelf![]()
Nee, nu stond er een aan de andere kant van centraal, waar ze coca cola zero aan het uitdelen warenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat kraampje met Vietnamese loempia's bij het station? Die zijn lekker.
Dat is toch dezelfde kraam, of zijn er twee?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, nu stond er een aan de andere kant van centraal, waar ze coca cola zero aan het uitdelen waren
Maar de stond een dikke zwarte dame achter
Die opleiding van mij is ook veel biologie en scheikunde. Vooral scheikunde eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2011 18:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets met scheikunde, waarschijnlijk biochemie.
Ja, maar ik wil dat forensische tintje niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die opleiding van mij is ook veel biologie en scheikunde. Vooral scheikunde eigenlijk
Dit was een heul anderequote:Op donderdag 8 september 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde kraam, of zijn er twee?
Nice!quote:
Van 5 tot half 6quote:Op donderdag 8 september 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah oké, hoe laat was je op CS dan?
Later.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Van 5 tot half 6.
Maar ik ga trainen!
Ik ga ook even kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Vanavond Holland in da Hood. Ik ga sowieso kijken.
Haha inderdaad. Gewoon kijken omdat dat teaserfilmpje zo episch wasquote:Op donderdag 8 september 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga ook even kijken, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik gniffelde vandaag toen ze het over Dokkum hadden in een wiskunde opgave.
Echte bazen wetenquote:Op donderdag 8 september 2011 18:14 schreef mc-Piel het volgende:
Vanavond Holland in da hood
Vanavond expiditie robinson
Alleen anti-klacht 1 is terecht.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:14 schreef mc-Piel het volgende:
Vanavond Holland in da hood
Vanavond expiditie robinson
kwart voor 10 op rtl 5 geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Rezania het volgende:
Hoe laat en op welke zender is Holland in da hood eigenlijk?
Nee hoorquote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Ezechielk het volgende:
Holland in da hood. Daar wordt je spontaan labiel van volgens mij.
Volgens mij ook.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
kwart voor 10 op rtl 5 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |