Ik moet dus écht een keer naar Antwerpen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, maar die korst is niet zo dikin Antwerpen ergens in een restaurantje kan je het eten.
Ik haat ze niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je maar niet haat op olijven.
Ze doen je niets.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik haat ze niet.
Ik ben bang voor ze.
quote:
ziet er goor uitquote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
The olives are watching you;
[ afbeelding ]
Dat is echt lekker jaquote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die hier een hekel aan heeft moet zichzelf maar voor een trein gooien.
Bazencombinatiequote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de neppe olijven.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het lijken net ogen.
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
En het regent weer eens in Sassenheim voor de verandering.
dat kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
Oh.mijn.god.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
The olives are watching you;
[ afbeelding ]
waar?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkapte doodsverwensingquote:Op woensdag 7 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |