omgebouwdquote:Op woensdag 7 september 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ken een meisje dat meent geen chocola te lusten.
Ik vermoed haar ervan geen meisje te zijn.
twee xx hmmm bedankt die koester ik lol ;$;;$;;$;;$;;$ (A) (L)quote:Op woensdag 7 september 2011 23:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
he trololo enzo hahahihihoho haii xx gr
Ik eet niet alleen zoet, maar geef er wel lichtelijk de voorkeur aan.quote:
Jij drinkt ook geen bier?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eet niet alleen zoet, maar geef er wel lichtelijk de voorkeur aan.
Nee, maar ik drink in het algemeen geen alcohol.quote:
quote:
Jij wordt dus echt helemaal bezopen in de biertent, ook al sta je achter de bar.quote:
Neenee, achter de bar ga ik niet zuipen natuurlijkquote:Op woensdag 7 september 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wordt dus echt helemaal bezopen in de biertent, ook al sta je achter de bar.
Bitter lemon is ook gewoon smerig.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:54 schreef BBQSausage het volgende:
Wat ik echt niet snap, zijn mensen die bitter eten / drinken.
Bitter lemon en dat soort bende bijvoorbeeld.![]()
![]()
quote:
Ik ook. Was wel gezellig.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gemeet van FOK!, was uiteindelijk geen succes.
Noem eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bitter lemon is ook gewoon smerig.
Bitter + zout = perfect
Bitter + zoet = smerig
Waaromquote:Op woensdag 7 september 2011 23:56 schreef FreezePop het volgende:
Bitter Lemon en Tonic zijn mijn favoriete frisdranken.
Roburtt en ik kunnen elkaar makkelijk ontmoeten als we willen, alleen vind ik hem een beetje raar.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gemeet van FOK!, was uiteindelijk geen succes.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat van mij was ook gezellig, uiteindelijk was het toch geen succes.
Ik kocht maandag 2 flessen bitter lemon en 2 flessen tonic bij de Albert Heijn, Alle royal club 1 + 1 gratis. Heerlijk. Zeker als het goed koud is. Uurtje in de vriezer.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WaaromHoe kun je dat lekker vinden.
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat van mij was ook gezellig, uiteindelijk was het toch geen succes.
Ik wist wel dat die post wel ooit nodig geweest zou zijnquote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:00 schreef Dimens het volgende:
Nu nog de link leggen waarom keiharde seks uiteindelijk geen succes was.
Nachtbagger is voor de harde kern, zeker een tijdje terug.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo nachtbagger als we UDOWU hebben?
Omdat Nachtbagger.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo nachtbagger als we UDOWU hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |