Ze kwamen wel terug hequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan veel hebben hoor, maar wat ze die vrouw flikten bij het Het Spijt Me item was echt tenenkrommend en ging te ver. Dat arme mens.
Dat weet ik. Maar ik vond het gewoon sneu voor die vrouw. Ze geloofde het op een gegeven moment ook echtquote:
Gelukkig wel hoor.quote:
je denkt dat ze het mogen uitzenden als zij het er niet mee eens is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan veel hebben hoor, maar wat ze die vrouw flikten bij het Het Spijt Me item was echt tenenkrommend en ging te ver. Dat arme mens.
Dat doen ze sowieso wel hoor, maken ze bij PowNews geen probleem van.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
je denkt dat ze het mogen uitzenden als zij het er niet mee eens is?
Laatst nog wel, toen deed Rutger dat nog bij zo'n journalist.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso wel hoor, maken ze bij PowNews geen probleem van.
Zij wel ja. Dat weet je natuurlijk niet van tevoren he.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef arucard het volgende:
Waarom niet? Ze kon er zelf toch ook om lachen
Dus?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zij wel ja. Dat weet je natuurlijk niet van tevoren he.
Misschien zijn er wel eerst 10 mensen voor de gek gehouden die het niet kunnen waarderen, voordat zij kwam. Ik vind dat niet echt grappig zei ik.quote:
Een 'grap' hoeft natuurlijk ook niet per se ten koste van een onschuldig iemand te zijn en ook niet zo lomp. Wat is de volgende stap dan? Verkleed als politie komen vertellen dat je zoon is overleden?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef arucard het volgende:
Dat is juist het grappige, als ze het niets zou schelen is het niet grappig natuurlijk.
Ik vind leedvermaak grappiger wanneer het slachtoffer het ook echt verdient heeft.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:58 schreef arucard het volgende:
Het hoeft niet, maar leedvermaak is gewoon grappig. Wat wil je dan, dat ze moppen gaan tappen?
Toegegeven, ik zat te grinniken voor de tv maar het was een beetje problematisch geweest als ze bijvoorbeeld pardoes ter aarde was gestort of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
eens. triest item was t. ze moeten bij foute politici en zakenmannetjes gaan lopen zuigen, niet bij willekeurige mensen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Onschuldige mensen op deze manier voor de gek houden is eigenlijk niet echt leuk.
Ach, aan het einde werd er wel netjes gezegd dat het een grapje was.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens. triest item was t. ze moeten bij foute politici en zakenmannetjes gaan lopen zuigen, niet bij willekeurige mensen.
Die persiflages vond ik ook wel flauw. Alsof ze echt het programma moeten vullen, wegens te weinig items.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef eriksd het volgende:
MwoahMwoah mensen.
Lekker dagelijks naar Den Haag gaan.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:10 schreef Louis22 het volgende:
Ik vond het ook een beetje saai. Meer nieuws en politiek graag, en alleen flauwigheden als ze echt grappig zijn.
Echt, die mensen denken ook echt dat het normaal is. Wat een debielen, die moslimextremisten.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
En die moslim die nu voor de camera staat
Ze moeten die gekkies geen eens een platform geven. En die Twittergrap was geniaalquote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Echt, die mensen denken ook echt dat het normaal is. Wat een debielen, die moslimextremisten.
quote:
Volgens mij pas de eerste keer dit seizoen in beeld?quote:Op donderdag 8 september 2011 22:39 schreef Beaudelaire het volgende:
Die Marokkaanse verslaggever mag meteen weg. Wat een suffe gast.
Dit topic moet een nieuwe naam krijgen (PowNews in plaats van Powned).quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:32 schreef PiRANiA het volgende:
[PowNed] Talkshow met Jokertje: 'House Ibiza'.
Eens.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit topic moet een nieuwe naam krijgen (PowNews in plaats van Powned).
Waarom? De omroep heet powned en het wordt als omroep uitgezonden, niet als onderdeel van nieuws.quote:Op zaterdag 10 september 2011 02:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit topic moet een nieuwe naam krijgen (PowNews in plaats van Powned).
quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom? De omroep heet powned en het wordt als omroep uitgezonden, niet als onderdeel van nieuws.
twitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 19-09-2011 om 22:50:14Kim is overleden aan een hartstilstand. Vreselijk nieuws. Veel te jong. Naar. reageer retweet
Nuttige mededeling. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die overleden is zonder dat zijn hart stil stond...quote:Op maandag 19 september 2011 22:51 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:Rutger_zelf twitterde op maandag 19-09-2011 om 22:50:14Kim is overleden aan een hartstilstand. Vreselijk nieuws. Veel te jong. Naar. reageer retweet
idiootquote:Op maandag 19 september 2011 23:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nuttige mededeling. Ik heb nog nooit gehoord van iemand die overleden is zonder dat zijn hart stil stond...
Van de belgen is het iig niet meer, ze kunnen niet eens een regering samenstellenquote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik begin die haatbaardjes steeds irritanter te vinden. '
Doen alsof België van de Islam is.
Die ander halve paardenkop, wat hier nog naar kijkt? Wordt steeds matiger. Gaan ze een beetje de LuckyTV uithangen.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:54 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Die gast van Telegraaf wordt wel echt even afgemaakt. Die heeft geen leven meer nu.
Inderdaad zeg, steeds op hetzelfde neerbuigende toontje mensen voor het blok proberen te zetten.quote:Op maandag 26 september 2011 22:42 schreef BasEnAad het volgende:
Elke keer die bekrompen instelling wanneer ze Amsterdam eens verlaten begint een beetje te vervelen.
Kneus? Wat een baas was deze gast!quote:Op maandag 26 september 2011 22:41 schreef HalvinCarris het volgende:
"Dat zegt genoeg hey!"![]()
Wat een kneus die brillemans
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Zometeen in straks in vanavond in het Pownews.
Hij was ook goed, briljant zelfs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vond hem ook leuk. Jan Roos was scherp.
Ja dat moet verboden wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wát een triestheid, die BN'ers die even een gratis TV op komen halen.
Altijd mooi die interviews met van die media hooglerarenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef themole het volgende:
Die journalistiekethicus wordt volledig voor lul gezet.
Nou dat vond ik niet eigenlijk. Hij reageert gewoon op de onnozele vragen van Rutger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:42 schreef themole het volgende:
Die journalistiekethicus wordt volledig voor lul gezet.
En dan in overig nieuws dingen lezen over zaken zoals voedselbanken die drukker worden bezocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wát een triestheid, die BN'ers die even een gratis TV op komen halen.
Tak, Sjaak van der Tak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:47 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten weer een item met Sjaak van der Tak maken.
Die vlag is wel behoorlijk jammer ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:47 schreef Louis22 het volgende:
Jezus christus, ze proberen het niet eens te verhullen dat ze eigenlijk een dubbele loyaliteit aan Israel hebben.
Vind ik ook altijd jammer bij Thaise vrouwen als ik wil weten of ze het lekker vond.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is nou het pluspunt van Nederlandse vrouwen?
- Ze spreken Nederlands.
Zoiets danGoeie aflevering
Ja gaat nergens overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Specularium het volgende:
Wat maakt die Jojanneke er weer een fucking dom item van.
Ja, daar leek het een beetje op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Even serieus, viel die Britt even uit haar rol bij haar eerste zin? Ze praatte toen even 'normaal'.
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:44 schreef Specularium het volgende:
Natalee Holloway, tussen de vissen zal ik haar niet missen.
Meh, dat vond ik dit keer wel meevallen. Die nieuwe reporter en die man, met de blonde krulletjes en bril vind ik altijd meer irritant dan confronterend.quote:
Begin ook steeds meer erin te geloven dat het een act is. Zeker die eerste paar seconde in die reportage van de week bij Pownews, leek ze heel normaal te beginnen, en na 2 seconden schakelde ze over op de 'domme Britt' die we kennen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:30 schreef sorcees het volgende:
Zeg die Britt he, die is toch niet echt he?
Jan Roosquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:29 schreef Eenskijken het volgende:
die jongen met dat blonde haar en die bril is echt geniaal. die gast heeft gewoon schijt aan alles, net als rutger. en hij stelt ook van die idiote vragen soms, maar wat heb ik me kapot gelachen
Dordrecht moeten ze 1 voor 1 uitkammen en wegwerkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
wat een idioot kut volk, ze verzamelen zich nu ook al in Dordrecht, tuig!
Juistquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Pownews heeft het toch wel waar gemaakt vind ik, altijd leuk om naar te kijken.
Ik vond die ironie juist wel grappig.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:38 schreef DrDentzz het volgende:
Hele tijd kritiek hebben op die kerel die zegt dat je geen moslim-cartoons moet publiceren, laten ze uit protest een cartoon tekenen door Gregorius Nekschot en die laten ze dan uit angst toch niet zien. :s
dat was juist de bedoeling...quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:38 schreef DrDentzz het volgende:
Hele tijd kritiek hebben op die kerel die zegt dat je geen moslim-cartoons moet publiceren, laten ze uit protest een cartoon tekenen door Gregorius Nekschot en die laten ze dan uit angst toch niet zien. :s
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Waarom laat u uw snor niet staan?" tegen Ferrier
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Idd wil hem ook zienquote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef vincerusso het volgende:
Weet iemand waar je die berberfilm kan zien ?
vond dat rutger item wel erg flauw.. zeg maar humor die 16jarige gebruiken...quote:
Ach, dat hij het ook echt aan Ferrier vraagt maakt het toch weer zo schandalig dat het leuk isquote:Op woensdag 9 november 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
vond dat rutger item wel erg flauw.. zeg maar humor die 16jarige gebruiken...
Hehe.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat er ook iemand hard lachte op de achtergrond
Die was briljant iddquote:Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer joh, dat die mensen zo echt zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Specularium het volgende:
Ik had ook wel graag gezien dat die film geen vooroordelen zou bevestigen.
Aad de Mos bij D66?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:48 schreef Specularium het volgende:
Wat doet die de Mos nou met een D'66 trui?
Damage control.quote:Op maandag 14 november 2011 22:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Geniaal dat die Duitser ook gewoon moest lachen.
Zo'n persoon is echt te dom om te leven idd.quote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sta je er dan even lekker op, met je tokkieharses.
"Het is niet voor niks platgebombardeerd toch?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |