Ze zetten het wel erg zwaar neer. Alsof iedereen bang is voor Castricum en hij het grootste kwaad op de tv is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:
EEN VOORBEELD VAN JOURNALISTIEK MET EEN RANZIG KANTJE
http://www.deredactie.be/(...)393/2.13394/1.918036
Gelukkig zijn er nog mensen met verstand.
Viond je?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zetten het wel erg zwaar neer. Alsof iedereen bang is voor Castricum en hij het grootste kwaad op de tv is.
De getoonde fragmenten zijn ook beledigend, maar heel vaak is het gewoon wel leuke, vrij simpele humor, en politici kunnen er inmiddels over het algemeen goed mee om gaan.
Volgens mij doen ze(politici) dat met veel andere journalisten ook om maar in een goed daglicht te blijven staan ... Het is nml journalisten eigen om Kritische vragen te stellen.. Dat de een het iets over een andere boeg gooit is aan hem..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viond je?
Ik zie een stel dwazen die gewoon dagelijks zo verschrikkelijk goed laten merken, kijk eens wat een dikke vriendjes ik met Castricum ben.
Als ik nou maar leuk meelach en babbel doet ie me niks.
Dat zie ik...
Eens. Ome Roon is daar hét voorbeeld van natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viond je?
Ik zie een stel dwazen die gewoon dagelijks zo verschrikkelijk goed laten merken, kijk eens wat een dikke vriendjes ik met Castricum ben.
Als ik nou maar leuk meelach en babbel doet ie me niks.
Dat zie ik...
Welnee, ze zijn als de dood, schijtluizen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze(politici) dat met veel andere journalisten ook om maar in een goed daglicht te blijven staan ... Het is nml journalisten eigen om Kritische vragen te stellen.. Dat de een het iets over een andere boeg gooit is aan hem..
Dat wel ja. Kon echt niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:14 schreef henkde_j het volgende:
Waardeloze actie met die Sint. Ging echt te ver![]()
![]()
Kut actie
Dat bij die vriendelijke oude mensjes wel dan?quote:
Ja die geloven niet meer, maar heb het fragment niet helemaal gezien..quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat bij die vriendelijke oude mensjes wel dan?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:
EEN VOORBEELD VAN JOURNALISTIEK MET EEN RANZIG KANTJE
http://www.deredactie.be/(...)393/2.13394/1.918036
Gelukkig zijn er nog mensen met verstand.
Rutger wordt trouwens wel erg groot gemaakt in dat filmpje zeg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:59 schreef eriksd het volgende:
Ach, de moraalridders zitten hier.
[..]
Ze moedigen hem lekker aan inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Rutger wordt trouwens wel erg groot gemaakt in dat filmpje zeg.
Ik hoop wel dat je blijft kijken en dit soort kritiek blijft leveren want dat is toch wel de kers op de taart hoor.quote:
Fijn inderdaad, zo'n moraalridder.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:01 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je blijft kijken en dit soort kritiek blijft leveren want dat is toch wel de kers op de taart hoor.
Kinderen geven daar niks om hoor. Die zien daar heel weinig in. Is geloof ik weleens psychologisch onderzoek naar gedaan. Het zijn meer de ouders die er niet zo goed mee om kunnen gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:14 schreef henkde_j het volgende:
Waardeloze actie met die Sint. Ging echt te ver![]()
![]()
Kut actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |