Ze kwamen wel terug hequote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan veel hebben hoor, maar wat ze die vrouw flikten bij het Het Spijt Me item was echt tenenkrommend en ging te ver. Dat arme mens.
Dat weet ik. Maar ik vond het gewoon sneu voor die vrouw. Ze geloofde het op een gegeven moment ook echtquote:
Gelukkig wel hoor.quote:
je denkt dat ze het mogen uitzenden als zij het er niet mee eens is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
Ik kan veel hebben hoor, maar wat ze die vrouw flikten bij het Het Spijt Me item was echt tenenkrommend en ging te ver. Dat arme mens.
Dat doen ze sowieso wel hoor, maken ze bij PowNews geen probleem van.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
je denkt dat ze het mogen uitzenden als zij het er niet mee eens is?
Laatst nog wel, toen deed Rutger dat nog bij zo'n journalist.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso wel hoor, maken ze bij PowNews geen probleem van.
Zij wel ja. Dat weet je natuurlijk niet van tevoren he.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:35 schreef arucard het volgende:
Waarom niet? Ze kon er zelf toch ook om lachen
Dus?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zij wel ja. Dat weet je natuurlijk niet van tevoren he.
Misschien zijn er wel eerst 10 mensen voor de gek gehouden die het niet kunnen waarderen, voordat zij kwam. Ik vind dat niet echt grappig zei ik.quote:
Een 'grap' hoeft natuurlijk ook niet per se ten koste van een onschuldig iemand te zijn en ook niet zo lomp. Wat is de volgende stap dan? Verkleed als politie komen vertellen dat je zoon is overleden?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:18 schreef arucard het volgende:
Dat is juist het grappige, als ze het niets zou schelen is het niet grappig natuurlijk.
Ik vind leedvermaak grappiger wanneer het slachtoffer het ook echt verdient heeft.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:58 schreef arucard het volgende:
Het hoeft niet, maar leedvermaak is gewoon grappig. Wat wil je dan, dat ze moppen gaan tappen?
Toegegeven, ik zat te grinniken voor de tv maar het was een beetje problematisch geweest als ze bijvoorbeeld pardoes ter aarde was gestort of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
eens. triest item was t. ze moeten bij foute politici en zakenmannetjes gaan lopen zuigen, niet bij willekeurige mensen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:31 schreef BasEnAad het volgende:
Onschuldige mensen op deze manier voor de gek houden is eigenlijk niet echt leuk.
Ach, aan het einde werd er wel netjes gezegd dat het een grapje was.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
eens. triest item was t. ze moeten bij foute politici en zakenmannetjes gaan lopen zuigen, niet bij willekeurige mensen.
Die persiflages vond ik ook wel flauw. Alsof ze echt het programma moeten vullen, wegens te weinig items.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef eriksd het volgende:
MwoahMwoah mensen.
Lekker dagelijks naar Den Haag gaan.
Dit dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:10 schreef Louis22 het volgende:
Ik vond het ook een beetje saai. Meer nieuws en politiek graag, en alleen flauwigheden als ze echt grappig zijn.
Echt, die mensen denken ook echt dat het normaal is. Wat een debielen, die moslimextremisten.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
En die moslim die nu voor de camera staat
Ze moeten die gekkies geen eens een platform geven. En die Twittergrap was geniaalquote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Echt, die mensen denken ook echt dat het normaal is. Wat een debielen, die moslimextremisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |