Deze misschien?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek zo'n nummer wat nu best wel bekend is. Ik heb em al meerdere malen op 538 gehoord.
Beetje avicii achtig
Nee, hij is niet van avicii zelf.quote:
Klinkt echt als iets van Snow Patrol, ik zoek even verder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:48 schreef TUFKAL het volgende:
Hey,
Wie kan mij helpen?![]()
Ik zoek voor iemand anders de pianomuziek uit deze TLC-promo:
Deze week wordt deze muziek ook in een RTL promo gebruikt.
Who knows??
Dat moet wel bijna Eros zijn... Weet je zeker dat het geen Eros Ramazotti is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:53 schreef Aukje83 het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar een nummer dat volgens mij eind jaren 80 - begin jaren 90 veel op de Nederlandse radio te horen was.
Ik weet er maar heel weinig van... Het is italiaans of spaans gezongen (volgens mij italiaans) door een man en wat me er van bij is gebleven is dat het heel zachtaardig klinkt en de zang heeft een heel mooie en herkenbare melodie.
De zanger klinkt, voor zover ik het me kan herinneren, nogal zoals Eros Ramazotti maar volgens mij is hem dat niet. Het was geen stevige rock; geen elektrische gitaar of harde drum of wat dan ook.
Erg vaag, I know... Iemand enig idee?
In de zanglijn klinkt het ook alsof er iets als 'oohoooh' aan het eind van een maat wordt gezongen...
Nee zeker niet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:26 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Dat moet wel bijna Eros zijn... Weet je zeker dat het geen Eros Ramazotti is?
Het klinkt als zijn Se Bastasse Una Canzone....
Zoiets?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Nee zeker niet!
Het is niet echt zo'n soort aangezette ballade en het is ook niet zo heel typische popmuziek. Je moet meer denken in de richting van More Than Words (van Extreme) maar dan mediterraner en wat melancholischer.
Ok gokje:quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Nee zeker niet!
Het is niet echt zo'n soort aangezette ballade en het is ook niet zo heel typische popmuziek.
Ook niet, het nummer dat ik bedoel heeft een veel sterker aanwezige (haast overheersende) melodie. Ook is er veel minder productie (achtergrond zang e.d.), het klinkt veel minimaler zeg maar.quote:
Nog een gokje (spaans dan maar):quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ook niet, het nummer dat ik bedoel heeft een veel sterker aanwezige (haast overheersende) melodie. Ook is er veel minder productie (achtergrond zang e.d.), het klinkt veel minimaler zeg maar.
De zanger heeft ook niet zo een bepaald zachte stem, het lijkt wel enigszins op de stem van Eros Ramazotti qua intonatie (maar verder niet vergelijkbaar).
Die wilde ik ook al voorstellen aan Aukje83 maar kon niet op de titel komen, zat 'm al op Soundhound in te neuriën.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Nog een gokje (spaans dan maar):
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:49 schreef Aukje83 het volgende:
Holy shit dat is hem idd![]()
Nooit gedacht dat ik hem dit jaar nog zou vinden
Hartelijk dank mensen! (especially Roland)
Haha kleine wereld somsquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:52 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Heel graag gedaan! En terwijl Cee aan het neuriën was, heb ik snel even de lijsten uit de jaren 90 doorgespit, en niet geheel toevallig was het hetzelfde jaar als Extreme met More than words: 1991.
David guetta ft sia - fire away?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef afro het volgende:
Ik zoek: Nummer wat ook om de 10 min bijna op 538 is word "gezongen" door een vrouw
En in refrein zingt ze iets van fire away fire away of fly away fly away
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:43 schreef afro het volgende:
Ik zoek: Nummer wat ook om de 10 min bijna op 538 is word "gezongen" door een vrouw
En in refrein zingt ze iets van fire away fire away of fly away fly away
mmmquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:52 schreef I0_0I het volgende:
Ik zoek zelf nog een nummer. Ik herinner mij vaag een videoclip van +10 jaar geleden waarin je kinderen (negertjes) zag voetballen op een zandveld, onder een zwaar zomers nummer. Het was volgens mij een zomerhit tijdens een van de WK/EK's.
Ik dacht zelf dat het deze was, maar deze clip is heel anders?![]()
Was die clip aangepast voor het voetbal of zoek ik een ander nummer?
Kreeg een ingeving.quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef MissRomy het volgende:
Ik zoek een liedje, die ik tijdens het stappen heb gehoord. Maar ik heb geen idee wat de tekst ervan is. Alleen in het refrein kwam wel heel de tijd; babeh oehoehoehoe .... like babeh. Zoiets haha, het is best een oud liedje & engels. Zou iemand heel toevallig weten welk liedje ik bedoel?
Wat een episch nummer blijft dit tochquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:44 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Nog een gokje (spaans dan maar):
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat een episch nummer blijft dit tochloont echt om hier af en toe een kijkje te nemen..
Kan er ook aan liggen dat ik zojuist een weekend Barcelona heb geboekt en ik door die muziek al helemaal in de stemming kom!quote:
Vast wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef RedGuy het volgende:
Bestaat er eigenlijk een instrumental van Crystal Waters - Gypsy Woman (She's Homeless) op Youtube?
bubbles of love :>quote:Op woensdag 7 september 2011 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan er ook aan liggen dat ik zojuist een weekend Barcelona heb geboekt en ik door die muziek al helemaal in de stemming kom!
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:02 schreef RedGuy het volgende:
Bestaat er eigenlijk een instrumental van Crystal Waters - Gypsy Woman (She's Homeless) op Youtube?
Wil je nu dat wij het voor je intikken op youtube?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Wil je nu dat wij het voor je intikken op youtube?
Als je een beetje verstand van muziek had dan hoor je dat het geen Gypsy Woman is.quote:
Als je zelf een beetje verstand hebt, koop je het gewoonquote:Op woensdag 7 september 2011 17:05 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Als je een beetje verstand van muziek had dan hoor je dat het geen Gypsy Woman is.
Ik hoop dat jij het kan vinden!!! Zou super zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klinkt echt als iets van Snow Patrol, ik zoek even verder.
http://www.rtl.nl/compone(...)zwaargewich_rtl7.xmlquote:Op woensdag 7 september 2011 17:26 schreef Spiener het volgende:
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer dat wordt gespeeld in een reclame van RTL 7 ter promotie van hun boksavond die op zaterdag 10 september zal plaatsvinden.
Ik heb geprobeerd de reclame te vinden, maar dit is me helaas niet gelukt. Ik heb ook al een mailtje gestuurd naar RTL 7, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil het nummer heel graag weten.
Alvast bedankt!
Ik heb het gevonden. Alhoewel het niet echt een dansnummer is, heb ik hier menigeen de voetjes van de vloer zien laten komen:quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:13 schreef Mainport het volgende:
Hoe heet dat hippe dansnummer met de saxofoonsolo als refrein? Geen epic sax guy - al heeft het daar wel wat van weg
The Doors misschienquote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Vic_Vega het volgende:
Even geen nummer, maar een plaatje. Weet iemand welke band/personen dit is/zijn?
http://i52.tinypic.com/2a94329.jpg
[ Bericht 4% gewijzigd door Roland1000 op 07-09-2011 17:54:01 ]quote:http://www.rtl.nl/compone(...)zwaargewich_rtl7.xml
AC/DC - Thunderstruck
AC/DC - Thunderstruck
Als je dit bedoelt moet je toch maar eens een cursusje internet nemen
Naja zonder dollen, het reclamefilmpje staat gewoon als link op de rtl7 homepage...
En AC/DC horen was niet zo moeilijk voor de kenners...
Maar eigenlijk heb je gelijk, daarvoor is dit forum natuurlijk. Ik neem alles terug.
Heel graag gedaan!quote:Op woensdag 7 september 2011 19:10 schreef Spiener het volgende:
[..]
[ Bericht 4% gewijzigd door Roland1000 op 07-09-2011 17:54:01 ]
Haha schaam me kapot dat ik dit niet gezien heb! Ben ook gewoon een paar keer op die site geweest. Pff ongelofelijk.
Maar in ieder geval hartstikke bedankt Roland1000!!
ik denk led zeppelin (ben niet helemaal zeker)quote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Vic_Vega het volgende:
Even geen nummer, maar een plaatje. Weet iemand welke band/personen dit is/zijn?
quote:Op donderdag 8 september 2011 14:10 schreef Paul-89 het volgende:
Mijn telefoon is kapot dus ik kan hem niet taggen' maar het lijkt me iets van Sia (?).
Iemand die me kan helpen ?
http://www.rtl.nl/xl/#/u/6cba55f3-51c6-3e38-8284-9d1fa0a71ac3/
Op 42;23
Dat was hem niet maar in rijtje erlangs stond wel de goede.quote:
Oh fuck, verkeerde link gekopieerd, zat alweer verder te klikkenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was hem niet maar in rijtje erlangs stond wel de goede.
Bedankt.
afgezien van baardmans lijkt het wel op Big Starquote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Vic_Vega het volgende:
eerste gedachte: Snow Patrol - Shut Your Eyesquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef N.i.c.k het volgende:
Ben op zoek naar een tweetal nummers.
1. Een indie plaatje. Af en toe op de radio gehoord. Typische ijle indie zang, hoge mannen zang. Die in het refrein iets zingen als 'Sing / say it by the door' en 'Say / sing it by the church'. Maar ik stond in een drukke winkel. Er vind ook nadrukkelijk toetsenspel in het nummer plaats.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef N.i.c.k het volgende:
2. Een klassieke dubstep track, die begint met nintendo deuntje. (Gedraaid door Vato Gonzales).
Ben benieuwd ... looking forward voor de vondst. Eeuwige roem voor de vinder.
Dat is geen dubstep.quote:
Ze doen me denken aan Captain Beyondquote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Vic_Vega het volgende:
Ik ben niet echt bekend met het fenomeen Dubstep, maar ik kom al googlend op 2 nummers uit, wellicht is het iets:quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef N.i.c.k het volgende:
2. Een klassieke dubstep track, die begint met nintendo deuntje. (Gedraaid door Vato Gonzales).
Laten we dat maar doen. Beide platen zijn geen dubstepplaten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:34 schreef Roland1000 het volgende:
Zoniet, dan ga ik weer terug naar mijn hoekje
Ik kan me ook niet voorstellen dat Vato dubstep draait eigenlijk.quote:
Daft Punk - Face To Facequote:Op zaterdag 10 september 2011 00:31 schreef Rumille het volgende:
Weet iemand welk liedje vanaf 2:55 begint?
Gotye - Somebody that i used to know ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:29 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ik zoek een nummer die ik toevallig op 538 hoorde op mijn werk. Het is een heel rustig nummer die begint met een hoge vrouwenstem en daarna komt er een mannenstem bij. Het begint bij acapella en daarna komt er een fluit ofzo bij en daarna meer instrumenten.
Verder weet ik het niet meer precies, maar het was op 538, dus een nummer dat 30x per dag herhaald wordtMisschien dat iemand een idee heeft welke ik bedoel?
Die had ik nog in gedachten, maar ik dacht je zal met Mario vast geen Tetris bedoelenquote:Op zaterdag 10 september 2011 09:55 schreef N.i.c.k het volgende:
De dubstep plaat heb ik reeds zelf gevonden. (Soit, nintendo was meer als soortnaam bedoeld dan zeer concreet).
Hard
Ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die had ik nog in gedachten, maar ik dacht je zal met Mario vast geen Tetris bedoelen
Die koppen komen me wel zo bekend voor... maar ik kom er niet op. Om gek van te worden. En nu wil ik het dus ook weten, grrr. Dacht in eerste instantie ook aan the Doors trouwens... maar toch ook weer niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Vic_Vega het volgende:
Hoe kom je aan het plaatje? Wil ook wel eens helpen.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Vic_Vega het volgende:
Dank!quote:
Het is shirt is van H&M divided, bandnaam weet niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Vic_Vega het volgende:
Doet me denken aan Snow patrol - Set the fire to the third bar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef N.i.c.k het volgende:
1. Een indie plaatje. Af en toe op de radio gehoord. Typische ijle indie zang, hoge mannen zang. Die in het refrein iets zingen als 'Sing / say it by the door' en 'Say / sing it by the church'. Maar ik stond in een drukke winkel. Er vind ook nadrukkelijk toetsenspel in het nummer plaats.
Kijk, dat helpt al enorm. Nu ben ik even aan het spitten gegaan en ik kwam dit topic elders tegen, van jaren geleden:quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:38 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Het is shirt is van H&M divided, bandnaam weet niet.
http://breathmoonrise.ocnk.net/product/125
Deze misschien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:17 schreef N.i.c.k het volgende:
The Fugees - Ready or Notquote:Op zondag 11 september 2011 12:16 schreef FruitenCo het volgende:
Ik zoek een ouder rap nummer wat zich volgensmij op een eiland afspeelt, in het refrein hoor je iets van "you cant run, you can't hide" dat door een vrouw gezongen wordt, het rap gedeelte wordt door een man overgenomen.
Verder overheerst ook een bepaalde choir die ongeveer zo gaat:
HooooeeeeeeeeeHoeHooehooooeeee HoeHiHooooeeee ()
Het is een heel rustig nummer.
Thanks! ongelooflijk dat ik de titel niet meer wist, één van de meest bekende rap nummers was ik vergetenquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef wobbel het volgende:
Zucht, hoe heet dit hele bekende dancenummer ook alweer....begint op 11:33
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1110773
Dank uquote:
Geen dank.quote:Op zondag 11 september 2011 13:04 schreef FruitenCo het volgende:
[..]
Thanks! ongelooflijk dat ik de titel niet meer wist, één van de meest bekende rap nummers was ik vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:22 schreef Weissman het volgende:
Ik zoek een liedje uit mijn jeugd. Ergens tussen 96-99. Franstalig volgens mij, 3 mannen die half rappen half zingen. Het enige wat ik me kan herinneren is dat de clip was opgenomen in de bergen en in een soort van kasteel.
Mijn dank is grootquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Lamar het volgende:
Uhm ik zoek een dubstep-lied, je hoort de heletijd een vrouw zingen; ooooh oooh ooooh
beetje vaag, maar is wel bekend in het dubstepwereldje dacht ik
Nee, de enige tekst is echt ooooh ohohquote:
Dvorak - Serenade For Stringsquote:Op maandag 12 september 2011 19:39 schreef Fapkoning het volgende:
Ik ben opzoek naar het introliedje van het volgende filmpje wat de eerste 40 seconden speelt. Weet iemand de naam daarvan?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik heb in de vakantie op radio 538 een avicii achtig lied gehoord. Met piano achtige melodie enzo.
Volgens mij was ie niet van Avicii zelf.
1e voldoet niet helemaal aan de beschrijving, maar misschien Roog - Your mind is twisted ?quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Spittie het volgende:
Ik ben op zoek naar 2 nummers (die ik me nog maar vaag kan herinneren).
1e: Volgens mij een electro/house/club nummer waarbij na de melodie een vrouwenstem komt: "i'm twisted... i'm twisted... i'm twisted".
2e: Ook iets van house en een vrouwenstem: ".... (in the club), like a rub a dub dub".
Helaas een beetje vaag, maar volgens mij wel nummers die wel eens op stap te horen zijn.
Alvast bedankt!
Deze?quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef bjanaan het volgende:
Ik zoek de artiest plus het nummer dat gisteren in het programma Zo Raymann voorbij kwam volgens Jorgen zelf stond hij in het voorprogramma van die natte Bieber.
Niet helemaal de tekst, maar zou zomaar kunnen dat je deze bedoelt:quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 90, tijd van de hardcore/happy hardcore.
De tekst weet ik niet helemaal meer,ik dacht dat het als volgt ging:
I wanna fight with you!
I wanna....???
I wanna...???
Het nummer werd gezongen door een man/jongen,volgens mij was de clip ook zwart/wit.
Misschien kunnen jullie het vinden
Thanks alvast.
I wanna be a hippy?quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef schommelstoel het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 90, tijd van de hardcore/happy hardcore.
De tekst weet ik niet helemaal meer,ik dacht dat het als volgt ging:
I wanna fight with you!
I wanna....???
I wanna...???
Het nummer werd gezongen door een man/jongen,volgens mij was de clip ook zwart/wit.
Misschien kunnen jullie het vinden
Thanks alvast.
Dit is hem ja!quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet helemaal de tekst, maar zou zomaar kunnen dat je deze bedoelt:
Top! Kreeg gisteren helemaal kippenvel van deze gast!quote:
Ik had die pas nog gevonden? Huh, vet raar dat ik em niet herkendequote:
Slow cheetah?quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:48 schreef female81 het volgende:
Af en toe hoor ik in de supermarkt weleens een zeer aangenaam nummer dat overduidelijk van de Red Hot Chili Peppers is, helaas heb ik geen idee welk nummer het is. Het is een nogal laidback, midtempo nummer met vloeiend, zomers gitaarspel. En het feit dat het gewoon in de supermarkt gedraaid wordt, wijst erop dat het waarschijnlijk niet een van de meest onbekende is.
Maar in de lijst met nummers die de hitparade hebben gehaald is 'ie niet te vinden.
Heeft iemand enig idee welk nummer het mogelijk zou kunnen zijn, uit de hoek van geen-single-maar-blijkbaar-toch-bovengemiddeld-bekend?
Die discografie van hun is inmiddels dermate groot, dat het misschien sneller gaat als RHCP-kenners hier een gokje doen, dan wanneer ik mezelf helemaal scheel ga lopen YouTuben...
laatste gokquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:27 schreef female81 het volgende:
*geprobeerd*
Weer drie keer mis.
Dat gaat dus alsnog een hele YouTube-zoektocht worden naar dat éne nummer. Maar toch bedankt.
Was het hem wel?quote:Op maandag 12 september 2011 23:39 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik had die pas nog gevonden? Huh, vet raar dat ik em niet herkende
Happy Peppers:quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:13 schreef female81 het volgende:
Nee. Het is er echt eentje die níet grijsgedraaid is op de mainstream radio.
Met Shiny happy people-achtige gitaarmelodie, dus; het zweeft de hele tijd door m'n hoofd heen, maar als ik ga YouTuben lijkt het wel alsof het nummer niet bestaat.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:14 schreef kawa4 het volgende:
ik kom er niet meer uit,![]()
hoe heet dat dance nummer waar in de clip een
klein mannetje ( met dreadlocks) rondt loopt en mensen laat dansen door op een knup te drukken op zijn walkman.
ik weet nog iets van een scene op een roltrap
oja klopt,quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom ben je zo blij? Het is Freestyler van Bomfunk MC's, hoor.
Oeps faal.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom ben je zo blij? Het is Freestyler van Bomfunk MC's, hoor.
Ach ik wil best een gokje wagen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:03 schreef darni het volgende:
niemand die deze melodie kent? loop er al de hele dag mee rond :d
neen, dit liedje is het helaas niet. is zo echt een liedje met drum en elektrische gitaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ach ik wil best een gokje wagen...
als ik van donroyco alweer mijn hoekje uit mag
Het deed me even denken aan:
Ik weet ook niet waarom
Kijk! das al heel wat meer info!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:29 schreef darni het volgende:
[..]
neen, dit liedje is het helaas niet. is zo echt een liedje met drum en elektrische gitaar.
hoh jha, eerlijk gezegt als je het hoort lijkt het op de genre van limp bizkit.. het speelde vroeger redelijk veel op de radio weet ik ook wel..quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:34 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Kijk! das al heel wat meer info!
Heb je nog meer?
Deze misschien?quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:27 schreef female81 het volgende:
Ook niet, het begin van het nummer komt er tamelijk dicht bij maar die ik zoek heeft in z'n totaliteit een iets 'luier' tempo.
Ik vrees dat ik het op moet geven, dat het betreffende nummer een enorm vage, onvindbare b-kant of ep-track is of zo.
Sorry dat ik zo lastig ben.
?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef Camickaeze het volgende:
Dames und heren,
Ik zoek het volgende: een nummer van maximaal 10 jaar oud. Wij zijn er heilig van overtuigd dat het nummer van 'Bobby Valentino' is, maar kan niets vinden. Het is een vrolijk, soort van RnB-nummer, volgens mij is het een zomerhit geweest, betreft een Latijnse meneer (iig niet zo donker als de Bobby Valentino die wij vinden), een beetje in dezelfde trend als Summer Jam, ook rond dezelfde tijd..
Ben al frustrerend genoeg een 1.5 uur aan het zoeken, maar ik weet het niet meer. Volgens ons 'zingt' hij ook zijn eigen naam in het nummer..
Edit: rijdt in de clip met z'n tweeen in een dikke Amerikaanse slee, door Miami Beach oid!
Ideeetjes?
Deze misschien?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:12 schreef Woep het volgende:
Kan iemand mij verder helpen aan een vrij recent dance nummer. Hoor dit nummer regelmatig in een discotheek. Alleen een trance/dance tune zit er in zonder zang. Heeft iets weg van Basto - Gregory's Theme...
engels? nederlands?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:27 schreef MichielPH het volgende:
Eén die een goede tijd geleden al bij Dr. Pop van Gerard Ekdom langskwam; toch ben ik de meeste informatie al kwijt. Het was niet echt muziek, meer een ritmisch gedicht oplezen, door een man met een zware stem.
Zegt iemand dit al iets?
Engels. Volgens mij waren het allemaal tips, om een goed leven te hebben. Maak je niet druk, heb lief, zoiets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:50 schreef based het volgende:
[..]
engels? nederlands?
waar ging het over?
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:08 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Engels. Volgens mij waren het allemaal tips, om een goed leven te hebben. Maak je niet druk, heb lief, zoiets.
Barry White voldoet op zich aan mijn beschrijving, maar is niet wat ik bedoel. Toch bedankt!
Die is al opgelost, zie post #153 en #154quote:
Shazam herkent niets, ik gok eigenlijk dat het iets wat ze zelf in elkaar hebben geflanst.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:15 schreef Scarface2004 het volgende:
Geen shazam tot beschikking, maar weet iemand het lied in dit filmpje?
Ik neem aan dat het een soundtrack van een film is.
Laat maar ik heb m al, sorryquote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Hoe heet het nummer van dit vette filmpje?
Ik kan de clip niet vinden, maar denk dat je dit nummer bedoelt...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:00 schreef Gellarboy het volgende:
Toen ik klein was stond MTV vaak aan en ik weet nog dat ik diep onder de indruk was van een clip die toen regelmatig op TV. Denk nog vaak terug aan de beelden en zou ze dolgraag nog eens zien, maar... Geen idee!Ik was echt HEEL klein in ieder geval, dus de herinneringen zijn vaag.
Moet zo tussen 1984 en 1989 geweest zijn (dunt lekker uit, not.)
Electro plaat. Iets Kraftwerk-achtigs ofzo? Computerstemmen en bliepjes en piepjes in ieder geval.
Onwijs vage clip met robots of electrische machines die rondliepen en bewogen. In een huis, volgens mij. Volgens mij zat er ook eentje in een kast, waardoor er allemaal kleding ging bewegen. Ofzo.![]()
Nou, die kennen jullie allemaal natuurlijk.
Vind ik best een goeie ja, scheelt een hoop dubbele postsquote:Op woensdag 14 september 2011 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
En omdat men elkaar niet quote, gaat het dus weer eens langs elkaar af. Toch maar eens opnemen in de OP donroyco?
Het staat vanaf nu boven het invoerveld en (als het goed is) ook vanaf het volgende topic in de OP. Dankzij de MUZ-modsquote:Op donderdag 15 september 2011 13:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Vind ik best een goeie ja, scheelt een hoop dubbele posts...
In dit topic al zelfs!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het staat vanaf nu boven het invoerveld en (als het goed is) ook vanaf het volgende topic in de OP. Dankzij de MUZ-mods
Nu jaquote:
Clip doet me denken aan:quote:Op woensdag 14 september 2011 22:01 schreef Gellarboy het volgende:
OH MY GAAAAWD!!!!!!!!!!!!! DAT IS HET!!!!.
.
Hahaha, wat een briljant topic is dit toch ook. Thanks ranja!!
Heb overigens even gespit en dit is dus die clip. Jezus, geen wonder dat ik dat eng vond als kind. In 1983 (!) was ik 3. Doodeng!. Dat uit die kast, dat waren losse benen!! Hahaha.
Mijn trauma is terug. Lekker dan..
.
Ik kom uit op DJ Duro - Time to dance... Maar dat is meer hardcore... Wellicht kan iemand of jijzelf er iets mee...quote:Op donderdag 15 september 2011 18:44 schreef penningmaniac het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer uit een filmpje van de kermis:
Het nummer vanaf ongeveer 3:00.
Het is een techno achtig nummer uit eind jaren 90 of het jaar 2000.
Er zijn niet veel vocals in, maar wat ik kan horen:
''If you wanna dance'' en ''now's the time''
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Tracklist vind je hier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 03:06 schreef Geerd het volgende:
Even aan het zoeken geweest nummer komt van Thunderdome 18 intro begint met een AA bijeenkomst, aan het eind van de intro zeggen ze allemaal im a alcoholic.
Al een en ander gedownload maar geen aparte nummers gewoon als disc mounten kan niet nummer voor nummer even afspelen.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef unrealz het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gister avond hoorde van SLAM FM rond 10 uur ongeveer.
Hij zegt de hele tijd "voor je zelluf" het is volgensmij een dubstep remix.
Er komt ook in voor: "Put your hands up voor je zelluf"
Ik hoop dat jullie hem misschien herkennen!
Graag gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:22 schreef unrealz het volgende:
Woooow zo snel, super bedankt man!! We zaten met 4 man het nummer te zoeken met Shazam, maar niemand kon hem vinden!
alles wat je op de radio hebt gehoord kan je sowiezo terug vinden op www.nummergemist.nl alleen ff de tijd onthouden wanneer je t nummer hebt gehoordquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:10 schreef unrealz het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik gister avond hoorde van SLAM FM rond 10 uur ongeveer.
Hij zegt de hele tijd "voor je zelluf" het is volgensmij een dubstep remix.
Er komt ook in voor: "Put your hands up voor je zelluf"
Ik hoop dat jullie hem misschien herkennen!
Eerste keer met SoundHound werkte het niet, maar nu in 1 keer welquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben opzoek naar de (begin)tune van House Ibiza van Powned. Iemand enig idee?
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/house_ibiza.html (wat je dus aan het begin hoort...)
Wie kan mij helpen?
Gossip - Heavy Crossquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:02 schreef pennedop2 het volgende:
Ik zoek naar de titel van het nummer wat je hoort van 3:04-3:29 in het volgende fragment:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik dit nummer ook gehoord in een reclame. Alleen waarvan dat was weet ik niet meer. Bedankt voor de hulp alvast!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:44 schreef Roces18 het volgende:
Ik hoorde gister een nummer rond 1 uur in de avond volgens mij op q-music. Redelijk bekend nummer momenteel en het gaat iets van zo
We are your life.... it's cold outside ...... tell me your.. discover
Een mannenstem zingt dit en het is nogal een relaxt nummer.
via google kom ik namelijk alleen uit op kerstliedjes
Nee dat is hem nietquote:
Deze misschien?quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Net op MTV, helemaal vergeten te kijken naar de titel;
Een band, veel gitaren (akoestisch), een banjo en een grote bas. Clip was zwart wit, rustige stukjes met tekst en dan wat hardere stukken zonder).
gokje:quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:32 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Ik zag laatst op youtube een filmpje met als achtergrond muziek een soort wietnummer. Het ging over wiet of wiet roken ofzo en het was voornamelijk een vrouwelijke stem (of alleen maar). Ik vond het wel een chill nummer, maar zou echt niet weten hoe die heet. Ik weet het ook niet precies zeker maar volgens mij kwam het ergens voor van daily smoker op youtube, maar dan van iemand die dezelfde filmpjes op zijn naam upload. Weet iemand een nummer over wiet met een vrouwenstem die ook chill is? Hij was echt chill, ik hoop dat iemand een idee heeft
Ik ben bang dat je dat kunt vergeten, Martin Pieters maakt zelf ook vaak (vette) mashups.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:07 schreef Ongedierte het volgende:
Eentje is een Weekend mix van Decibel waarin een Mashup van Like a G6 en Harder Better Faster Stronger te horen, en is zoiezo meer dan 2 maanden oud.
bij 5:00 begint ie, dat is hem, weet je de naam?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:53 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet dat in dit filmpje begint bij 5:00 ?
Wederom vriendelijk bedankt!quote:
quote:Ik ben op zoek naar een nummer uit een filmpje van de kermis:
Het nummer vanaf ongeveer 3:00.
Het is een techno achtig nummer uit eind jaren 90 of het jaar 2000.
Er zijn niet veel vocals in, maar wat ik kan horen:
''If you wanna dance'' en ''now's the time''
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.
iig bedankt voor deze track, heb in ieder geval een trackname nu.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Roland1000 het volgende:
Ik kom uit op DJ Duro - Time to dance... Maar dat is meer hardcore... Wellicht kan iemand of jijzelf er iets mee...
Op Discogs staat niet dat hij het gecoverd heeft, alleen dat hij de schrijver was. Een eventuele remake zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:43 schreef penningmaniac het volgende:
[..]
[..]
iig bedankt voor deze track, heb in ieder geval een trackname nu.
Als iemand meer info heeft, is het welkom.
Link naar een video zou ook handig zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:08 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij komt het programma "Draadstaal" weer op de tv.
Met jeroen van koningsbrugge..
Je ziet dan dat reclame promo filmpje op nederland 3, bij dat promo filmpje zit een intro muziekje.. ik vraag me af van wie dat is..
als iemand dat weet is die de koning
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:08 schreef Onnoman het volgende:
volgens mij komt het programma "Draadstaal" weer op de tv.
Met jeroen van koningsbrugge..
Je ziet dan dat reclame promo filmpje op nederland 3, bij dat promo filmpje zit een intro muziekje.. ik vraag me af van wie dat is..
als iemand dat weet is die de koning
quote:Op zondag 18 september 2011 01:28 schreef Scuidward het volgende:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/b014f718
Iemand die me kan vertellen of hij de hoge tonen herkent die na 29 seconden starten? Huisgenote van me vond het erg bekend klinken en ik kan mijn vinger er maar niet op leggen. Is een vrij onmogelijke opgave ...
Geen dank.quote:Op zondag 18 september 2011 01:58 schreef Scuidward het volgende:
Ok, dus geen vaag gesamplede hiphoptrack die ik toevallig kende
Zat meer in het OPM hoekje te zoeken, other peoples music.
Maar bedankt!
quote:Op zondag 18 september 2011 17:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Hoi, ik zoek eiets van ongeveer een jaar of wat geleden, hoorde t vande week op decibel.
Nummer lijkt qua beat op Pon de Replay van Rihanna, ik kon alleen de artiest niet goed verstaan. Eveylun? of Evelyn maar alles at ik opzoek is jaren 80 en dat is het dus niet. Alvast bedankt
Jij weet van aanpakken, dit mogen meerdere mensen zo doenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:15 schreef nilsv het volgende:
Ik ben op zoek naar een dancenummer met daar doorheen een vrouw die het volgende deuntje zingt (sopraan):
Deuntje.mp3
Tnx!
Je moet iets inderdaadquote:Op zondag 18 september 2011 19:21 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Jij weet van aanpakken, dit mogen meerdere mensen zo doen! Heb je misschien een iets langere versie en welke stijl in dancemuziek is 't precies? Het begint bij mij lichtelijk te dagen maar ik wil toch iets meer weten
quote:Op maandag 19 september 2011 10:16 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoi, ik zoek een Drum n Bass nummer. Eigenlijk kan ik er niet zoveel meer over zeggen dan dat er een vrouw doorheen zingt/neuriet en dat het best wel bekend is volgens mij. Hoop dat iemand hier genoeg aan heeft.
Sowiezo van JeBroer.. volgens mij JeBroer - Van een andere moerquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:41 schreef Tompsen het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer met deze tekst.
'ik ben aan het werken ook al ben ik werkloos, werken werkt niet meer want dit werkt ook'
Misschien van JeBroer maar ik kan het niet vinden, alvast bedankt!
Das geen Drum n Bass mien jong.quote:Op maandag 19 september 2011 11:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Denk ik. Fantastisch nummer
Ik kan me de clip ook heel vaag herinneren, in de clip zie je een stel erg verliefd doen samen douchen enz. maar op het einde wordt zij doodgeschoten als ik me niet vergis ?quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef stavast het volgende:
Ik zoek (Joh je meent het..) een hiphop nummertje van ongeveer 10 jaar (of langer) geleden. Dit nummer had een sprekende clip die erg goed aansloot bij de tekst. Daarom had ik dit nummer gekozen voor een opdracht voor muziekles tijdens de middelbare school.
Zoals ik al zei gaat het om een hiphop nummer waarbij de rapper het verhaal vertelt hoe hij een meisje heeft leren kennen. Ik kan me nog herinneren dat het de hoofdkleuren in de clip bruin/oranje waren (voornamelijk in het begin qua kleren en licht kleur) en dat het refrein van het nummer het woord "Reminisce" bevat. Iets in de trend van "I used to Reminisce the days we were together." Volgens mij werd het meisje waar het over ging in de clip ook doodgeschoten aan het einde van de clip.
Het was niet echt een cliché nummer naar mijn idee, maar mijn interpretatie kan na 10 jaar veranderd zijn. De rappert was in ieder geval een man van Afro Amerikaans afkomst, maar kan me niet herinneren dat hij onderdeel was van een groep.
Ik hoop dat iemand weet over welk nummer ik het heb, het frustreert me namelijk een beetje omdat ik alleen maar op het woord "Reminisce" kan komen en het best een pakkend refrein was waar ik nog de andere woorden, nog de melodie van weet.
ik hoop
Ja klopt! ze wordt volgens mij ook doodgeschoten door een verloren kogel. En die kogel had weer wat te doen met duistere zaken waar hij dan weer mee te maken had (weet niet heel zeker).quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan me de clip ook heel vaag herinneren, in de clip zie je een stel erg verliefd doen samen douchen enz. maar op het einde wordt zij doodgeschoten als ik me niet vergis ?
Ik kom vooral op 2Pac en Mary J. Blyge uit... zal het vast niet zijn.quote:Op maandag 19 september 2011 19:27 schreef stavast het volgende:
Ik zoek (Joh je meent het..) een hiphop nummertje van ongeveer 10 jaar (of langer) geleden. Dit nummer had een sprekende clip die erg goed aansloot bij de tekst. Daarom had ik dit nummer gekozen voor een opdracht voor muziekles tijdens de middelbare school.
Zoals ik al zei gaat het om een hiphop nummer waarbij de rapper het verhaal vertelt hoe hij een meisje heeft leren kennen. Ik kan me nog herinneren dat het de hoofdkleuren in de clip bruin/oranje waren (voornamelijk in het begin qua kleren en licht kleur) en dat het refrein van het nummer het woord "Reminisce" bevat. Iets in de trend van "I used to Reminisce the days we were together." Volgens mij werd het meisje waar het over ging in de clip ook doodgeschoten aan het einde van de clip.
Het was niet echt een cliché nummer naar mijn idee, maar mijn interpretatie kan na 10 jaar veranderd zijn. De rappert was in ieder geval een man van Afro Amerikaans afkomst, maar kan me niet herinneren dat hij onderdeel was van een groep.
Ik hoop dat iemand weet over welk nummer ik het heb, het frustreert me namelijk een beetje omdat ik alleen maar op het woord "Reminisce" kan komen en het best een pakkend refrein was waar ik nog de andere woorden, nog de melodie van weet.
ik hoop
Ik hoopte dat je het zelf verkeerd hadquote:Op maandag 19 september 2011 18:07 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Das geen Drum n Bass mien jong.
Deze?quote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef dabadbass het volgende:
Ik zoek een (vermoedelijk) nummer van Bruce Springsteen.
Het begint rustig, maar na een minuut of 2 worden alle muzikanten 1 voor 1 voorgesteld aan de luisteraar.
Het voorstellen wordt begeleid met een snelle drum (zoeen met de voet bedient: pom-pom-pom)
Maar het kan ook Bruce Springsteen niet zijn.
Het liedje duurt ongeveer 5-6 minuten.
dat is het jammer genoeg niet. het nummer wordt gerapt door een man alleen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kom vooral op 2Pac en Mary J. Blyge uit... zal het vast niet zijn.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef SplashO het volgende:
Een nummertje dat vanochtend bij mtv was.
Het was een nederlands nummer, een beetje rap achtig. Een heel rustig nummertje.
De clip was een animatie clip, ik denk stop-motion. het was een beetje klei popptjes-achtig maar wel heel komisch gedaan, niet realistisch. Het ging over een jongen en een meisje dat elkaar al heel lang kende, in de clip zaten ze eerst samen op de step, toen samen op de fiets en nu samen op de scooter.
De tekst was iets van, mee met mij, of ga met me mee of was je maar bij me ofzo.
haha dank alvast!!
ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit hem isquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef SplashO het volgende:
Een nummertje dat vanochtend bij mtv was.
Het was een nederlands nummer, een beetje rap achtig. Een heel rustig nummertje.
De clip was een animatie clip, ik denk stop-motion. het was een beetje klei popptjes-achtig maar wel heel komisch gedaan, niet realistisch. Het ging over een jongen en een meisje dat elkaar al heel lang kende, in de clip zaten ze eerst samen op de step, toen samen op de fiets en nu samen op de scooter.
De tekst was iets van, mee met mij, of ga met me mee of was je maar bij me ofzo.
haha dank alvast!!
Hebbes.quote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef stavast het volgende:
[..]
Ja klopt! ze wordt volgens mij ook doodgeschoten door een verloren kogel. En die kogel had weer wat te doen met duistere zaken waar hij dan weer mee te maken had (weet niet heel zeker).
Shit, ben nu erg benieuwd haha!
Of jouw kennis is subliem! Of mijnquote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Deze?
Het stukje dat jij waarschijnlijk bedoelt begint op 4:43
Googlen op "bruce springsteen introducing band".quote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Of jouw kennis is subliem! Of mijn
beschrijving was oké, anyway het is hem!
Heel erg bedankt!!
@stavast: deze?quote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik kom vooral op 2Pac en Mary J. Blyge uit... zal het vast niet zijn.
Jammer genoeg niet.. bedankt voor de tip in ieder geval, altijd weer leuk dat je bepaalde herinneringen krijgt bij het luisteren van sommige nummers. zo ook deze. hup, in de spotify play list.quote:
Dat is hem jammer genoeg ook niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
@stavast: deze?
Reminiscing about the time,
back in the day when you
were mine, wish that i could
press rewind, reminisce
about the time.
??
blazin squad is dit.
Oh ik dacht echt dat het die was.quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:15 schreef stavast het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet.. bedankt voor de tip in ieder geval, altijd weer leuk dat je bepaalde herinneringen krijgt bij het luisteren van sommige nummers. zo ook deze. hup, in de spotify play list.
hij voldoet inderdaad aan alle eisen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt dat het die was.
Zal morgen nog eens verder zoeken.
Deze?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
Je had ongeveer zo een 20/25 jaar geleden geloof ik, zo een nummer.: I wanna give it up... IIIIIIIIIIIIII wanna give it up... weet iemand wat ik bedoel..
2 gokjes:quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
Je had ongeveer zo een 20/25 jaar geleden geloof ik, zo een nummer.: I wanna give it up... IIIIIIIIIIIIII wanna give it up... weet iemand wat ik bedoel..
Of deze:quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
Of deze?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
Het klinkt als een 'youve been Rick Rolled' grap...quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
quote:
NIet echt een carnavalsnummer (ligt er een beetje aan wat je carnaval vind maar ok)quote:Op woensdag 21 september 2011 19:11 schreef Sdre het volgende:
ik zoek een bekend carnavalsnummer geen gebroeders co shit maar een echt carnavalsnummer.
Volgens mij heet het iets met tante sidonia of iets in die vorm iemand enig idee?
Dit topic is niet voor zulke vragen -dat moet je weten-, je mag best zelf een topic openen.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:58 schreef belsen het volgende:
Wie helpt me, ik kan het niet meer vinden...
Dat Belgische (?) filmpje, waarin een cameraploeg een jongetje van 14 meeneemt in een limo en dan langs tankstations rijdt en langs een school om daar de boel op stelten te zetten.
Ik dacht eerst dat het van Basta was of Zonde van de zendtijd, maar ik kan nu niets nergens meer vinden.
Dit is muziekgerelateerd en mag dus in dit topic, vindt de moderator van dit subforum.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dit topic is niet voor zulke vragen -dat moet je weten-, je mag best zelf een topic openen.
Wat heeft het met muziek te maken dan ?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Dit is muziekgerelateerd en mag dus in dit topic, vindt de moderator van dit subforum.
Het is niet eens duidelijk wat die user wil. De titel van het filmpje, een linkje ernaartoe, de track ID's van 't nummer/de nummers die eronder zitten?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Dit is muziekgerelateerd en mag dus in dit topic, vindt de moderator van dit subforum.
EDIT: Het schoot me al te binnen... Metallica - St. Angerquote:Goejeavond,
Ik heb het volgende nummer van Nirvana, en de intro doet me erg denken een metal/rock nummer wat ik ergens hier op CD heb staan, maar ik weet zo de titel niet.
Het stuk waar ik het over heb begint op 0:10 ongeveer
Iemand weet welk nummer ik bedoel? Met een beetje pech schiet ie me zo te binnen
Shazam zegt: Gotan Project - Last Tango In Parisquote:Op vrijdag 23 september 2011 06:16 schreef female81 het volgende:
Voor de kenners van loungemuziek: weet iemand deze hieronder?
Hehe, je zit Beverly Hills 90210 te kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:03 schreef merry77 het volgende:
zat wat oude tv shows (van 1990-1991) te bekijken en toen kwam dit nummer langs.
Ik heb geen idee wie het zingt en hoe het heet.
Zou dat graag willen weten.
Dus wie weet het antwoord op die vraag?
http://www.evdmeer.dds.nl/90210.S01E17.mp3
Mijn dank is groot.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:02 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben op zoek naar een hiphop/funkyachtig nummer. De clip is een neger met cowboy kleding. Eerst zingt hij en dan begint hij te rappen. Zijn naam was iets ouds. Iets van Thelonius of iets in die richting. Nieuw nummer.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, je zit Beverly Hills 90210 te kijken
http://www.tv.com/shows/b(...)se-music-395-663108/
Ik vind dit wel beetje typische zomers nummer,quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:04 schreef Kerol het volgende:
Ik zoek een vrij bekend nummer. Erg zomers, hoorde hem vanmiddag in de sportschool op de radio. Zomers nummer zoals ik dus al zei en klinkt alsof hij van Tiesto/vanDoorn/Armin van Buuren kan zijn. Weet verder niet veel meer van het nummer maar niet geschoten is altijd mis..
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:04 schreef Kerol het volgende:
Ik zoek een vrij bekend nummer. Erg zomers, hoorde hem vanmiddag in de sportschool op de radio. Zomers nummer zoals ik dus al zei en klinkt alsof hij van Tiesto/vanDoorn/Armin van Buuren kan zijn. Weet verder niet veel meer van het nummer maar niet geschoten is altijd mis..
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef CoolHea het volgende:
ik luister nu slam fm clubbin', en net hoorde ik zon house liedje: het klonk geweldig.
zo'n stem zei steeds: again and again, een vrouwenstem.
weet iemand de track?
THX!
neequote:
JE BENT EEN HELDquote:
Uploaden via www.zippyshare.com of www.megaupload.comquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dag mensen,
Ik zoek een paar nummers, heb als kleine stukjes van ringtone het in een geluidsapp zitten, hoe kan ik dit geluidje op internet plaatsen en vervolgens hierneer zetten, zodat jullie me kunnen helpen welke het is?
gr
www.vocaroo.comquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:04 schreef Pizzapuntje het volgende:
Het geluidje staat in een app, maar niet als bestand op mijn telefoon, zoek dus iets waarmee ik het geluidje op kan nemen in een link of bestand, en dan dat kan uploaden.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef CoolHea het volgende:
ik luister nu slam fm clubbin', en net hoorde ik zon house liedje: het klonk geweldig.
zo'n stem zei steeds: again and again, een vrouwenstem.
weet iemand de track?
THX!
Die is al gevonden door CoolHea zelf...quote:
* MrManuel zingt hard mee!quote:
Deze toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:26 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb een simpele (denk ik). Zoek een (volgens mij top 40) nummer waarin een man zingt: ARE YOU READY TO GOOOOO?!! De clip speelt zich af in een stadion. Ik zag deze clip toevallig in de bioscoop, maar geen idee wat de titel is.
nee het is geen Rick Astleyquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:33 schreef EL_Presidente het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
nee het is geen Rick Astley.. nog steeds niet gevonden..
EDIT:
maar ik heb nu geluid, vrienden..nu moet iemand het toch weten..
![]()
eerste seconden van deze aflevering:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ba9d1857-5968-382b-9971-66197bf48331/
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:51 schreef Berend. het volgende:
Joepie, mag je hier ook lapo hunten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |