[Paul Koulak muziek]quote:Fort Boyard is een fort voor de Franse westkust, gelegen tussen Île d'Aix en Île d'Oléron in het departement Charente-Maritime (regio Poitou-Charentes). Het is 61 meter lang, 31 meter breed en 20 meter hoog. Hoewel het fort oorspronkelijk gebouwd is als bescherming tegen de Engelsen, wordt het tegenwoordig alleen maar gebruikt voor toerisme en als achtergrond voor het televisiespel De Sleutels van Fort Boyard. Het fort is niet te bezichtigen; alleen een rondvaart rond het fort is mogelijk.
Wel tof. Nog altijd dezelfde mensen. passepartout en die dikke kale beulquote:
Ga je dat bij alles zeggen? Oeh tijgers!quote:
Vond ik ook, meer iets voor RTL of Net5.quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef truedestiny het volgende:
Ik vind dit wel een beetje apart voor nederland 3.
wel des Avro's, die doen ook WIDMquote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef truedestiny het volgende:
Maar gelukkig geen reclamesquote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond ik ook, meer iets voor RTL of Net5.
Euh oke? Waarom posten mensen dan uberhaupt in dit topic?quote:Op maandag 5 september 2011 20:32 schreef starla het volgende:
[..]
Ga je dat bij alles zeggen? Oeh tijgers!
Oeh een ouwe lul in een toren!
Franse, volgens mij zjin het dezelfde als in de Franse versie.quote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef truedestiny het volgende:
Zijn het Nederlandse little people?
Nope, Fransen geloof ikquote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef truedestiny het volgende:
Duidelijk dat mensen dit absoluut niet kennenquote:Op maandag 5 september 2011 20:37 schreef truedestiny het volgende:
Nee joh, dit was vroeger al bij de PO. Al waren er toen natuurlijk geen commerciële zenders op RTL Veronique na.quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef truedestiny het volgende:
Ze moest een sleutel zoeken.quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Rianne84 het volgende:
waarom voelt ze in die glazen potten?
Tja hoort bij het spel he?quote:Op maandag 5 september 2011 20:40 schreef truedestiny het volgende:
Waarom krijgen ze niet dezelfde opdrachten voor gelijke kansen?
ik vind het ook niks aan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een blije bedoeling, ik mis de spanning, met die muziek enzo...
Idd spanning en die doorren muziek mist. Ook heb ik die ouwe kerel in de toren nog niet gezienquote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
iddquote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het ook niks aan.
maar goed, toen de ouwe serie op tv kwam was ik ook 12 ofzologisch dat t nu kut is.
In die toren, bovenin.quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Waar is de oude kluizenaar eigenlijk?
Same here.. Ik vond het vroeger toch een stuk indrukwekkender maar goed, jong enzoquote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zag wel een oude kerel in de intro.quote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Chase_Utley het volgende:
Waar is de oude kluizenaar eigenlijk?
Daar wacht ik ook opquote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Ferdii het volgende:
Vroeger waren er meer die bleven steken geloof ik
Ja er waren ook meer spellen in de kamertjes.quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Ferdii het volgende:
Vroeger waren er meer die bleven steken geloof ik
Eén van die acteurs is dood maar weet niet precies welke.quote:Op maandag 5 september 2011 20:46 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik zag wel een oude kerel in de intro.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind er weinig aan tot nu toe. Het is op deze manier net Fear Factor alleen dan met veel minder extreme opdrachten.
idd, maar komt misschien ook omdat ik vroeger dacht dat de deelnemers echt opgegeten konden worden door een tijger als ze niet opschotenquote:Op maandag 5 september 2011 20:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Same here.. Ik vond het vroeger toch een stuk indrukwekkender maar goed, jong enzo
quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat is de deal met die lilliputters.
Misschien zijn er ook 10jarigen die dit nu kijken, kunnen we even vragen of zij het nu eng vondenquote:Op maandag 5 september 2011 20:50 schreef Palomar het volgende:
idd, maar komt misschien ook omdat ik vroeger dacht dat de deelnemers echt opgegeten konden worden door een tijger als ze niet opschoten
Ja is echt te makkelijk voor woorden. Fear Factor is spannender.quote:Op maandag 5 september 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
De voice-over is irritanten ik vind de spellen te makkelijk.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Ah man, we hebben geen geheugenverlies.
Het is te links?quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het Ned3-sausje eroverheen allesbehalve leuk eigenlijk
Wat is het Ned3-sausje dan?quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
jij doet er liever je eigen sausje overheen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ja dit komt niet in de buurt. Al heeft WIDM ook een aantal faalseizoenen gehad (met name Japan).quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef wolfrolf het volgende:
Wie is de mol is gewoon zo hard baas. Daar kan je moeilijk tegenop.
Ron Link denk ik.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef Palomar het volgende:
Wie is die lange gast van het blauwe team? Zijn stem irriteert me.
Absoluut. Paul Rabbering seizoen was ook hard kut.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja dit komt niet in de buurt. Al heeft WIDM ook een aantal faalseizoenen gehad (met name Japan).
Ja, meer strijd is nodig idd. WIDM zorgt daarvoor doordat elkaar naaien voordeel oplevert. Zouden ze hier ook moeten introduceren.quote:Op maandag 5 september 2011 20:54 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dat blije niet serieuze Wij zijn allemaal vriendjes gedoe
Ik kan me ook herinneren dat er vroeger, vaker mensen opgesloten bleven.quote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Ze halen het ook allemaal, was vroeger nooit.
Idd logisch want ik was ook ongeveer zo oud. Wat mysterieuzer zoals toen had wel gemogen.quote:Op maandag 5 september 2011 20:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het ook niks aan.
maar goed, toen de ouwe serie op tv kwam was ik ook 12 ofzologisch dat t nu kut is.
Dat is het precies... het ademt 0,0 de sfeer van vroeger uit... vroeger had je ook nog wat andere figuranten in dat Ford rondlopenquote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef CaptainCab het volgende:
De spanning is te ver te zoeken met die blije muziekjes en vele dagboekkamermomenten. Ik hou het niet langer vol om te kijkenLigt niet aan de nostalgie denk ik, de franse versie is ook nog best spannend gebracht. De hele opzet en regie is hier gewoon kut
Vroeger was het veel moeilijker. Sommige opdrachten waren gewoon onhaalbaarquote:Op maandag 5 september 2011 20:55 schreef Karina het volgende:
Ze halen het ook allemaal, was vroeger nooit.
Vroeger werden ze soms opgegeten door de tijgers of verdwenen ze voorgoed in een onderzeese grot.quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik kan me ook herinneren dat er vroeger, vaker mensen opgesloten bleven.
en met nog maar 1 been.quote:Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef Ferdii het volgende:
Als je het vroeger al haalde was het met ongeveer 3 sec over
Ja dat!quote:Op maandag 5 september 2011 20:57 schreef Ferdii het volgende:
Als je het vroeger al haalde was het met ongeveer 3 sec over
Sarcasme of werden kandidaten echt figuurlijk zo weggehaald?quote:Op maandag 5 september 2011 20:56 schreef Palomar het volgende:
[..]
Vroeger werden ze soms opgegeten door de tijgers of verdwenen ze voorgoed in een onderzeese grot.
Oh ja, dat was ook altijd tof! En wanneer komt de vraag nou in de toren?quote:Op maandag 5 september 2011 20:58 schreef starla het volgende:
En dat spel tegen die vingervlugge gast? Komt die nog? Dat je een sleutel moest pakken op snelheid.
lijkt net of dit gewoon in een studio is opgenomen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef jpjedi het volgende:
Wat een aanfluiting.. En dan ook die nep spanning en gespeelde interviews.hebben ze de stagiair dit laten produceren ofzo?
Vroeger waren die proeven toch vaak in donkere kamertjes?
Als het nieuw was dan was het vast fantastisch geweest.quote:
Het is gewoon een aanfluiting.quote:
Voor mij is het nieuw, heb het nooit eerder gezien. Maar echt aan aanfluiting dit programma. Ze hebben alle sleutels gewonnen, zelfs de grootste mietjes.quote:Op maandag 5 september 2011 21:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het nieuw was dan was het vast fantastisch geweest.
Het van achter genomen, in de fik gestoken, door de stront getrokken. En toen op tv gebracht.quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
wat hebben ze gedaan met het programma
dat is lastig aangezien het allemaal al is opgenomen.quote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het kan nog wel wat worden met dit programma, maar ze moeten echt veel veranderen in aflevering 2.
helaas is alles al opgenomenquote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Het kan nog wel wat worden met dit programma, maar ze moeten echt veel veranderen in aflevering 2.
Gewoon blijven staan en dat ding tegenhoudenquote:
Jaquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef fratsman het volgende:
Deden die dwergen vroeger eigenlijk ook al zo quasi-tof richting de camera?
quote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef TheVulture het volgende:
De grootste faal is nog dat mensen niet opgesloten blijven zitten... wat de neuk heeft het dan voor zin om de tijd mee te laten lopen
Ja dat. Slaat nergens op.quote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef TheVulture het volgende:
De grootste faal is nog dat mensen niet opgesloten blijven zitten... wat de neuk heeft het dan voor zin om de tijd mee te laten lopen
Anale vernedering.quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
wat hebben ze gedaan met het programma
Wat?quote:
dit iddquote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Jup, zelfs mensen uit Amerikaanse series.quote:Op maandag 5 september 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Volgens mij waren het vroeger ook bekende mensen, sporters ook vaak.
Jules Unlimited was ook gaaf!quote:Op maandag 5 september 2011 21:13 schreef Amsel het volgende:
http://twitter.com/#!/lstruijk/status/110791649742950400
Ik vond 12 Steden 13 Ongelukken altijd zo spannendquote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jules Unlimited was ook gaaf!
Nee, maar dit was wel zoals het vroeger was toch?quote:
12 steden 13 ongelukken ook, toen...quote:Op maandag 5 september 2011 21:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jules Unlimited was ook gaaf!
Dat wel, maar ze haalden het zo makkelijk weer.quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, maar dit was wel zoals het vroeger was toch?
Dat vond ik ook tofquote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Duel over de Grens moet ook terugkomen!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik vond 12 Steden 13 Ongelukken altijd zo spannend
Ja, al eindigde het altijd met een ongelukquote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik vond 12 Steden 13 Ongelukken altijd zo spannend
Amenquote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
Jemig, wat hebben ze zo'n mooi programma vakkundig om zeep geholpen. Heel het format genegeerd, geen greintje spanning. Dat die Fransen dit zo toestaan.
Geen schaafwonden, geen schuifacties net onder het hek door..quote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Karina het volgende:
Dat wel, maar ze haalden het zo makkelijk weer.
Chriet Titulaers Wondere Wereld bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Ze moeten gewoon NIETS meer opnieuw uitbrengen, tenzij het precies hetzelfde wordt gedaan.
QFTquote:Op maandag 5 september 2011 21:15 schreef Tourniquet het volgende:
Jemig, wat hebben ze zo'n mooi programma vakkundig om zeep geholpen. Heel het format genegeerd, geen greintje spanning. Dat die Fransen dit zo toestaan.
Gewoon oude afleveringen uitzendenquote:Op maandag 5 september 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
Ze moeten gewoon NIETS meer opnieuw uitbrengen, tenzij het precies hetzelfde wordt gedaan.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Gewoon oude afleveringen uitzendenMet bas westerweel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |