Bij Saar vallen de maten van 4FF zoals ze moeten vallen, een maat groter hoeft dus denk ik niet.quote:Op zondag 4 september 2011 22:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Kan ik gewoon maat 74/80 bestellen van funky4flavours? Of een maatje groter?
Tja, Fan het kan op Anne der verjaardag net zo'n lekker weer zijn als gisteren, dat weet je helaas niet. En die jas is echt leuk maar iets te prijzig voor mij
Dit had ik beter niet kunnen lezen...quote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef octopussy het volgende:
Ohhh, ik zie net dat www.oldnavy.com ook nu naar NL verzendt
Dat vond ik helemaal niet!quote:Op maandag 5 september 2011 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
rokjes bij baby'sals er iets onhandig is
Als jongensmama lijkt het me juist heel praktisch. Rokje omhoog, luier verschonen en rokje omlaag. Als jongensmama blijf je broekjes aan en uittrekken (en optrekken).quote:
In de doek zijn jumpsuitjes lekker (nu snap ik eindelijk waarom jij zo'n berg jumpsuitjes hebt voor Pollequote:Op maandag 5 september 2011 13:25 schreef Kleurdoos het volgende:
maar ik heb t over dat rokje dat gepost werd en spijkerrokjes, ik vond t ondingen maar dat komt natuurlijk omdat ik r altijd in de draagdoek had ookdan kruipt t op. en meestal als ze een rokje aan had dan zat ie na een kwartier ergens halverwege r rug
en beenwarmersquote:Op maandag 5 september 2011 13:46 schreef pessie het volgende:
[..]
In de doek zijn jumpsuitjes lekker (nu snap ik eindelijk waarom jij zo'n berg jumpsuitjes hebt voor Polle).
Maar ik hoop ook nog wel een foto te zien van die mooie kinderwagen als hij in gebruik is genomen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 14:06 schreef Kleurdoos het volgende:
dat is wel vervelend ja.. nouja elin heeft een keer of 5 in de kinderwagen gelegen.. verder altijd gedragen. en nu met een tweede op komst kan ik me geen beter item wensen dan de doek, polle erin, elin in de buggy of zelf lopen
Zien!quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef Kleurdoos het volgende:
en omdat ik mijzelf zo goed kan verantwoorden heb ik net 2 jumpsuits van Ej sikke lej gekocht, mijn nieuwe favo merk
heb je een link?? en ik vind Snoozy ook erg leuk!quote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef wickie het volgende:
Pssstt, BJ.. jij moet ook even bij 4FF kijken, is ook erg leuk voor jou meisjes.
Hoe snel zijn ze met bezorgen TM?
Dat vraagt om een foto natuurlijk!!quote:Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
plaatjes!!! of foto's
en me loves jumpsuits; snap nie dat ik bij Evie niet meer heb gekocht...
(heb wel veel van GMK)
Liene heeft ook 2 jumpsuits van DPAM (overgenomen van Sofietje van KJ) en die staan zo leuk!!
(maat 6 mois... uhhh echt niet dus)
Daar heeft ze vast niet sinds 18 maanden ingezeten?quote:
jawel, heel lang! in 22/23quote:Op maandag 5 september 2011 21:00 schreef Spewey het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast niet sinds 18 maanden ingezeten?Anders teken ik er voor, Dik een jaar met 1 maat.
idd je kan t proberen, vooral omdat ie eigenlijk nog in een kleinere maat zit, 86/92 valt wel op ware grootte maar staat dus niet als je kind die maat heeftquote:Op maandag 5 september 2011 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
hmmmz dan twijfel ik KD
Maar ik laat niet bedrukken! dus dan kan ik terugsturen
Foto is altijd leuk!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:52 schreef Keshet het volgende:
Maarreh, waarom gaan die maten nou van 74/80 naar 86/92 bij heel veel winkels?
Emma zwerft er net een beetje tussenin maar ik heb geen zin om vanalles in een losse maat 80 te kopen.![]()
Foto KD! Die groene vinnik ook leuk trouwens!
Oh, Spewey, dat blommetjesbroekje, hoe bevalt die? Ik heb besloten dat E. er 1 krijgt omdat ze kan lopen. Dan kan ze er tenminste fatsoenlijk gaten invallen ofzo. Goede reden toch?![]()
welke, met die sterren?quote:Op maandag 5 september 2011 21:48 schreef SacreCoeur het volgende:
geef nou's die site joh voor dat zwart/blauwe molo pakje
uhuhhhhhhhhhhhh JA of deze maand al!quote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef Spewey het volgende:
Volgende maand gewoon.Foto's van knappe Polle in z'n te mooie jumpsuits.
Valt ook erg mee, Ryan liep met 11 maanden dus met 12 maanden eerste schoentjes gekocht en dat was maat 22.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef pessie het volgende:
Wat betreft schoenmaat, laatst laten opmeten en toen kwam er 20 uit. Ik vond et echt zo groot klinken en heb totaal niet het idee dat hij zulke mega voeten heeft.
Nee, uitgerekende datum, 19 oktober.quote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
uhuhhhhhhhhhhhh JA of deze maand al!
Ja dan geef ik wel een gil. (gil, volgende week mag ik weer van mezelfquote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Keshet het volgende:
Als je gaat bestellen, roep je dan even?
Hoe lang is Zoë nu?
Maar, als ik kijk naar hoe de maat 80 kleertjes vallen vind ik dat echt een goede tussenmaat. Daarnaast snap ik dubbele maten sowieso niet. Kleertjes vallen zoals ze vallen en soms is dat klein (zoals Mexx) en soms groot (zoals Z8). Als ik maat 86/92 zia staan vraag ik me echt af wanneer mijn kind dat zou passen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:01 schreef Keshet het volgende:
Als je gaat bestellen, roep je dan even?
Hoe lang is Zoë nu?
Pessie, dat is wel zo, maar toch vind ik het stom. 80/86 zou hele logische tussenmaat zijn, zeker als kindjes zo lang in die maten zitten.
ty very much =Dquote:Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.kidsstore.nl/nl/product/molo-freddy-black-star/3517
?
nee hoor, maar t kanquote:Op maandag 5 september 2011 22:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
Nee, uitgerekende datum, 19 oktober.(gelijk met mn grote)
Of ben je het erg zat, dan mag het wel eerder.![]()
+1quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Kleurdoos het volgende:
koning koos van t zandkasteel, die is pas eng
quote:Op maandag 5 september 2011 22:17 schreef Keshet het volgende:
Ik heb helemaal niks met Molo. Ik snap 't gewoon niet denk ik.
deze....quote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Keshet het volgende:
Laat ik 't zo zeggen: Ik heb nog nooit iets van Molo gezien wat ik wél mooi vind. Sorry.
Ik snap je welquote:Op maandag 5 september 2011 22:33 schreef Keshet het volgende:
Laat ik 't zo zeggen: Ik heb nog nooit iets van Molo gezien wat ik wél mooi vind. Sorry.
Dat is m'n favo shirtje van Zoë!quote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
deze....
[ afbeelding ]
is ook van Molo en niet heel druk
Ja ik ben er ook helemaal weg van, hele mooie kleuren en de lieveheersbeestjes, zo'n geweldig detail.quote:Op maandag 5 september 2011 22:55 schreef becky27 het volgende:
ik ben al geen fan van jumpsuites laat staan in de hysterie van Molo. Qua shirtjes vind ik het soms nog wel gaan.
Maar die Noortje daar aan heeft................die is zo leuk
jeumigquote:Op maandag 5 september 2011 22:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
deze....
[ afbeelding ]
is ook van Molo en niet heel druk
Nouja ik heb altijd geroepen dat ik ook een Noortje wilde, dat krijg je ervanquote:Op dinsdag 6 september 2011 07:54 schreef becky27 het volgende:
Mignonne, ik begrijp wat je bedoeld, vond het ook toen ik pasgeleden een foto van je jongste zag.
haha dat was het eerste wat ik dacht! Denk alleen niet dat ze ook zo blond wordt, zit niet in d'r genen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nouja ik heb altijd geroepen dat ik ook een Noortje wilde, dat krijg je ervan![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
dan zal ik voorlopig mn mond moeten houdenik vraag de hele tijd aan manuel of ik een poesje mag
Kan je m nog steeds niet volgen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:02 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
![]()
@Becky, neh niet echt. 1 oma is donkerblond/lichtbruin. (B.'s moeder)
Ze heeft voorlopig een beetje een bruin/rossige kleur, wat kastanje-achtig zeg maar. Ik had dat als kind ook, we verwachten dat t rood-bruin of gewoon bruin wordt. B. heeft zwart haar en ik bruin.
Ik zie trouwens wel al een paar beginnende krullenik ben benieuwd of ze net zo'n coupe-ontploft aan het opsparen is als haar grote zus.
En On Topic over kleertjes, ik hoop vandaag mn pakketje van H&M te ontvangen maar ik heb geen flauw idee waar ie ergens hangt
need help?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zoek Het!! Eerste pakje ... Maar vind niks leuks.. En weet ook niet wat ik wel wil dan
ik vind will en grace mooierquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:13 schreef SacreCoeur het volgende:
ik twijfel hier overigens tussen lettertype Candice en Will&Grace, jurkje voor Isa
Altijd welkom . Heb al wel 2 potentiele.. Maar nog niet heel erg het HET gevoel .quote:
3 letterwoord zekerquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
niet bij het woordje wat ik heb, dat staat onwijs raar
Haha niet eensquote:
mijn dingen zijn niet zo heel boeiend hoor haha, het zijn basics eigenlijk, hemdjes, broekjes, een zomerjurkje, dat werk. Maar juist daarom, lekker veel goed basisspul (en kleding voor mezelf en een kadootje voor een ander), heel fijn voor maar 25 incl. verzendenquote:
De mijne ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:46 schreef wickie het volgende:
Mn 4FF bestelling is binnen!!! Helemaal happy, wat een mooie kleertjes zeg!!
![]()
Dat pakje voor propje2.0 met de kerst als het dan al past![]()
En het tuniekje voor Mette met de donkere legging voor haar verjaardag (o god mijn muppie wordt over minder dan 2 maanden gewoon al 2)
't Is een vinkje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:01 schreef Spewey het volgende:
Net voor Ryan gekocht:
[ afbeelding ]
En voor Zoë deze: (weliswaar uit de jongenscollectie maar roodborstje)
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:06 schreef oeke het volgende:
Ik ben geloof ik een beetje kleertjesmoe.
quote:
Ik als meisjemama zijnde, zou echt heul blij zijn met zo'n mooie Duns Jurk...quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:28 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben eendjes onderweg voor TIenus
[ afbeelding ]
en voor mijn petekindje
[ afbeelding ]
Ja, volgens mij is zo'n jurk duurder dan een jumpsuit, terwijl je er nog een legging of maillot onder moet kopen.... Zal wel met de hoeveelheid stof te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:54 schreef mefke79 het volgende:
Omdat ik em best duur vondheb ik het even overlegd met de mama. Ik vond em meteen geweldig, maar ja, dat vind vast niet iedereen.
denk je?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:47 schreef pessie het volgende:
Juud wat veel! Jongens zijn wel echt goedkoper dan meisjes
Voor je het weet past je baby'tje er inquote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef Nirak het volgende:
Wij hebben ook alleen maar Mexx gekocht omdat t in de aanbieding was, anders vind ik t te duur..
Dus ik probeer me heftig in te houden
Heb ook al maat 68 in de kast hangen omdat ik leuke shirts zag voor ¤3,-
Mijn baby van bijna 5 maanden draagt nu 74quote:Op woensdag 7 september 2011 15:44 schreef Nirak het volgende:
Mijn buurjongen is nu 11 maanden en die loopt nog in 62 rond... Maar die is ook wel erg klein..
Maar idd, slik! Want dan groeit je beeb heul hard
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:50 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn meisje van bijna 11 net 19 maanden zit nu in 74/80.
Een wattesquote:Op woensdag 7 september 2011 19:35 schreef SacreCoeur het volgende:
awh iemand die voor mij even een Minnetonkaatje in de sale kan vinden? maatje 26, lange versie.
Ik koop ze anders toch wel, maar goedkoper is altijd leuker![]()
Owh leuk, voor kinderen vind ik ze echt wel leukquote:Op woensdag 7 september 2011 19:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Minnetonka schoenen.. moet je van houden, iesje vind het geweldig beetje voor pocahontas spelen
[ afbeelding ]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:ITquote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo,
Heeft er iemand nog de link voor die leggings/mailoots van ebay?
Dank u
Niet in het centrum trouwens, maar in winkelcentrum Paddepoel!quote:Op donderdag 8 september 2011 10:26 schreef SacreCoeur het volgende:
geen idee of iemand dichtbij of in Groningen woont maar 14-09 gaat de kids store (van H&M) daar open.
Isa verzoop met zes maanden nog in 68... Maar goed, ze is nog steeds niet een van de langstenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn baby van bijna 5 maanden draagt nu 74
Er komt alleen een kinderafdelingquote:Op donderdag 8 september 2011 13:28 schreef Mula het volgende:
Pessie, ik ook! Dat loopafstand bedoel ik. Heb geen kinderen, dus dan is kinderkleren kopen uberhaupt niet aan de orde.
Bespaart weer geld!quote:Op donderdag 8 september 2011 14:27 schreef pessie het volgende:
[..]
Er komt alleen een kinderafdeling.
neh ik (SC dus) in Rotterdamquote:Op donderdag 8 september 2011 13:16 schreef pessie het volgende:
SC en Mula, jullie ook in Groningen? Ik woon op loopafstand van Paddepoelhelaas nog bijna nooit iets gekocht bij de H&M voor Nathan, maar wat niet is kan nog komen!
Thx!quote:Op donderdag 8 september 2011 08:32 schreef Tally het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)geName=STRK:MEWAX:IT
Stonken die van jou ook zo? Man, wat een meur kwam daar vanaf toen ik de envelop open maakte...quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 19:26 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Stonken die van jou ook zo? Man, wat een meur kwam daar vanaf toen ik de envelop open maakte...
Heb je de link misschien nog? Ik zou 'm doorsturen naar iemand, maar ik kan 'm zo snel niet terugvinden... Never mind, al gevonden!
quote:Op woensdag 7 september 2011 19:47 schreef octopussy het volgende:
Mijn e-bay slofjes zijn binnenZe zijn echt heel erg leuk. Het leer is nog een beetje stug, maar dat zal bij gebruik wel soepeler worden. Ze stinken wel
Oeks, ik zeg ook niet dat ik het ok vind he!quote:Op donderdag 8 september 2011 22:34 schreef oeke het volgende:
Ja. Daar probeer ik wel bij stil te staan.
Bovendien vind ik een maandloon van 66 dollar niet echt geweldig.
Ik weet niet of je weleens zo'n 'fabriek' gezien hebt waar die meisjes werken? Die dus 1 week per jaar naar huis mogen. Slapen op een slaapzaal en gecontroleerd worden in hun doen en laten.
En 7 dagen per week werken.
Nou, dat heb ik dus ook. Ik vind het echt een heel belangrijk onderwerp. Op meerdere gebieden trouwens. Maar als ik dan zie wat ik moet betalen voor een 'goed' product in Nederland dan schrik ik soms best wel; zéker als ik die prijzen vergelijk met spullen uit lagelonenlanden.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:44 schreef oeke het volgende:
H&M moet zich wel aan de regels houden, maar volgens mij glipt er nog wel wat doorheen af en toe.
Maar goed, zo'n ebay winkeltje kan natuurlijk makkelijk alle regels ontduiken.
Een vriendin van mij werkt bij de Schone Kleren- campagne.
Zij proberen te zorgen voor een wereld waarin alleen kleding te koop is die onder goede arbeidsomstandigheden is gemaakt.
Ik vind ook niet dat je superverantwoordlijk hoeft te leven, maar het bewustzijn ervan hebben is wel belangrijk in mijn ogen.
Ik merk nu ook dat veel naaiwerk naar Aziatische landen gaat, omdat het daar zo spotgoedkoop is. Maar ik heb daardoor nu minder werk. En bovendien vinden mensen het onzin om voor mijn producten een normale prijs te betalen omdat ze het spotgoedkoop uit China kunnen halen. Dat maakt dat de verhoudingen steeds schever komen te liggen.
Nouja ik vind dit gewoon een heel ingewikkeld onderwerp. Maar wel erg belangrijk.
Ja, zie je, dat is er inderdaad een waar ik in de val ben gelokt.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:50 schreef Spewey het volgende:
Ik begrijp je frustratie!
1 van de redenen waarom ik weg ben van Wild is het feit dat het in Europa gemaakt wordt. (de prints vind ik ook geweldig) Toch minder snel visioenen van sweatshops, dat had ik heel sterk na het kopen van de leggings met beest op de achterkant, die koop ik ook niet meer.![]()
Ik vind hem ook erg leuk. Maar er zijn denk ik maar erg weinig meisjes die hem kunnen dragen zonder heel bleek te worden. Een blond kindje zou ik hem al niet aan doen.quote:Om maar even ontopic te gaan: deze jurk van Wild vind ik fantastisch (ben waarschijnlijk 1 van de weinige)
[ afbeelding ]
Maar volgens mij bestaat er helaas niet zoiets als een open economie.quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik geloof juist in een open economie. De overheid heeft zich in het verleden (en in het heden ook) erg bemoeid met import en export door daar fors belastingen over te heffen en daarmee handel van en naar het buitenland te ontmoedigen. Dat maakt niet alleen dat consumenten verplicht worden meer geld uit te geven aan binnenlandse producten, maar ook dat buitenlandse producenten in een isolement raken. Van dat isolement worden ze helemaal niet beter.
Maar ja, het is een erg omstreden kwestie. Dat zie je nu ook met de cultuurcontacten met China: wel doen (en daarmee je 'goedkeuring' aan een omstreden regime verlenen) of boycotten (waarmee de Chinese burgers in een isolement blijven).
met een zonnebloem-geel shirtje eronder zou ie mijn blondes heel goed staan. (mits meisje en zulksquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:12 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, zie je, dat is er inderdaad een waar ik in de val ben gelokt.
[..]
Ik vind hem ook erg leuk. Maar er zijn denk ik maar erg weinig meisjes die hem kunnen dragen zonder heel bleek te worden. Een blond kindje zou ik hem al niet aan doen.
Niet?!quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is dat vergelijkbaar met iets als suitsyouwell.nl ? Want ik trek het ff niet om nu helemaal naar Drachten te karren namelijk
Dat rokje is heel geinig!!quote:Op vrijdag 9 september 2011 09:45 schreef SacreCoeur het volgende:
ze is helemaal gek van dit shirt![]()
[ afbeelding ]
en deze wil ik, ga m wel pre-orderen denk ik
[ afbeelding ]
Keiki.nl staat nog niet in de lijst.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:13 schreef Keshet het volgende:
Voor de mini-heren die rond kerst of met een bruiloft in 86/92 zitten:
http://www.d-moda.nl/a-19(...)e-laatste-maat-86-92
Kostuum met overhemd voor 25 euro!
[ afbeelding ]
Het is bruin he? Ik dacht dat het zwart was. Ko trek ik inderdaad ook vaak bruin aan. Staat zo mooi.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
met een zonnebloem-geel shirtje eronder zou ie mijn blondes heel goed staan. (mits meisje en zulks) ik vind m geweldig!
oh, ik ben in de minderheid zie ik.mijn jongens dragen best veel bruin als contrastkleur. staat ze veel beter dan zwart.
Ah! Dan houden we er toch over op?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja![]()
en het is opzich een goed onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |